Ook voetballend is Blind zeker niet beter, juist van Vertonghen komt de opbouw. Blind is dan een redelijke vervanger op zijn hoogstquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik zei voetballend beter..... Vertonghen is verdedigend stukken sterker dan Blind
blind is een leuke 12e, 13e manquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook voetballend is Blind zeker niet beter, juist van Vertonghen komt de opbouw. Blind is dan een redelijke vervanger op zijn hoogst
Hij hoeft er niet uit, maar zet 'm dan linkshalf. Daar rendeert hij beter. Hij is geen controleur, Anita is dat wel. Dus dan zou ik opteren voor Janssen - Anita - Eriksen/Serero. Echt, met Anita als controleur heb je meer voetbal. Zo kan Janssen zich meer bemoeien met het aanvalsspel ipv CVM waar zijn kwaliteit niet tot zijn recht komt op dit moment. Hij is niet slecht, maar tegen Europese ploegen ga je de boot in. Ik vind het een fantastische speler, maar niet als controleur.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Janssen moet gewoon spelen bij Ajax, snap niet dat mensen hem er nu uit willen halen.
yups hij staat daar niet lekker imo en de jong mist gewoon niveau om basisspeler te zijn op t middenveld van ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Hij hoeft er niet uit, maar zet 'm dan linkshalf. Daar rendeert hij beter. Hij is geen controleur, Anita is dat wel. Dus dan zou ik opteren voor Janssen - Anita - Eriksen/Serero. Echt, met Anita als controleur heb je meer voetbal. Zo kan Janssen zich meer bemoeien met het aanvalsspel ipv CVM waar zijn kwaliteit niet tot zijn recht komt op dit moment. Hij is niet slecht, maar tegen Europese ploegen ga je de boot in. Ik vind het een fantastische speler, maar niet als controleur.
janssen zou ik iig altijd verkiezen boven siem.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef gniffie het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Janssen bewezen heeft bij Ajax dat hij zo maar zijn plek mag houden. Serero laat iedere wedstrijd zien over gigantisch veel kwaliteit te beschikken en van Anita weet iedereen al dat hij op het middenveld hoort
Omdat je het niet kan maken om de kampioenenmaker ten faveure van een Zuid-Afrikaan op de bank kan zetten, terwijl hij niks gepresteerd heeft.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
Waarom langzaam brengen als hij het niveau aan kan? Die jongen is ook al 21
hij zal ook niet presteren als je hem de kans niet geeftquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan maken om de kampioenenmaker ten faveure van een Zuid-Afrikaan op de bank kan zetten, terwijl hij niks gepresteerd heeft.
omdat je nog geen automatismes hebt met hem?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
Waarom langzaam brengen als hij het niveau aan kan? Die jongen is ook al 21
Waarschijnlijk een grotere bekquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef gniffie het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Janssen bewezen heeft bij Ajax dat hij zo maar zijn plek mag houden. Serero laat iedere wedstrijd zien over gigantisch veel kwaliteit te beschikken en van Anita weet iedereen al dat hij op het middenveld hoort
Serero heeft ook mij positief verrast..maar ik geef Siem wel de kans. Heeft de potentie om een goede aanvallende mid te worden, en hij heeft het al laten zien. Siem gaat wel knallen voor ons!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef OreO het volgende:
[..]
hij zal ook niet presteren als je hem de kans niet geeft
siem is 3x niets in zijn huidige rol.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Serero heeft ook mij positief verrast..maar ik geef Siem wel de kans. Heeft de potentie om een goede aanvallende mid te worden, en hij heeft het al laten zien. Siem gaat wel knallen voor ons!
, samen met Christian naast zich.
Hij heeft dan ook een lastige positie..daar hij multifunctioneel is en wellicht betere spelers heeft op iedere positie (net zoals Urby destijds) .quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
siem is 3x niets in zijn huidige rol.
Siemp is lang niet zo talentvol als Serero en Lodeiro. Beetje nutteloos om in hem te investerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een lastige positie..daar hij multifunctioneel is en wellicht betere spelers heeft op iedere positie (net zoals Urby destijds) .
Maar als Siem en Chris ingespeeld raken en de handelingssnelheid van Siem omhoog gaat, komt het wel goed.
dat zal wel, maar dat mag hij dan lekker op de training doen van mij en nu mogen ze anita op t mf zetten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook een lastige positie..daar hij multifunctioneel is en wellicht betere spelers heeft op iedere positie (net zoals Urby destijds) .
Maar als Siem en Chris ingespeeld raken en de handelingssnelheid van Siem omhoog gaat, komt het wel goed.
Misschien niet, maar Siem stond er gewoon wanneer het moest. Misschien is hij niet zo getalenteerd, maar hij heeft wel een (terechte) voorsprong op de rest. Bovendien, indien Janssen gewoon op VCM blijft staan, heb ik toch liever Siem dan Serero, daar Siem ook verdedigend z'n steentje bijdraagt (hij wint bv. heel veel ballen op het middenveld).quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef gniffie het volgende:
[..]
Siemp is lang niet zo talentvol als Serero en Lodeiro. Beetje nutteloos om in hem te investeren
+ een fysiek sterke speler heb je wel nodig op het middenveld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Misschien niet, maar Siem stond er gewoon wanneer het moest. Misschjen is hij niet zo getalenteerd, maar hij heeft wel een (terechte) voorsprong op de rest. Bovendien, indien Janssen gewkkn op VCM blijft staan, heb ik toch liever Siem dan Serero, daar Siem ook verdedigend z'n steentje bijdraagt (hij wint bv. heel veel ballen op het middenveld).
Serero heeft veel potentie...kijken of hij het waar kan maken!
Eens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook voetballend is Blind zeker niet beter, juist van Vertonghen komt de opbouw. Blind is dan een redelijke vervanger op zijn hoogst
Tsja multifunctioneel of niet, de handelingssnelheid bij De Jong is nog nooit hoog geweest. Dat moet écht verbeteren. Maar zou dat ook niet met motoriek te maken hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als ze ingespeeld raken, als hij sneller wordt.. het is nu gewoon niet goed genoeg en dan passeer je hem, klaar. Leuk dat ie wat groter is dan Anita maar ik zie liever dat ze fatsoenlijk kunnen combineren dan dat er af en toe een kopduel gewonnen wordt(want Anita is zeker even sterk als De Jong, maar De Jong is groter dus kan makkelijker kopduels winnen). Maar Frankie is nogal gecharmeerd van Siem, dus gaat niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zou kunnen. Tegen H'veen uit vorig seizoen zag je hem een geniaal passje geven op Eriksen. Dat kan hij ook. Ik denk gewoon dat er automatismen in het spel moeten komen...dan kunnen spelers als De Jong, Janssen, Eriksen en Sigthorsson elkaar makkelijker vinden. De Jong op het middenveld kan zeker een meerwaarde zijn. Zeker nu er een type-Pantelic voor hem staat ipv een spits die zich telkens paat inzakken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja multifunctioneel of niet, de handelingssnelheid bij De Jong is nog nooit hoog geweest. Dat moet écht verbeteren. Maar zou dat ook niet met motoriek te maken hebben?
Met Pantelic voor hem hoorde je niemand klagen over Siem. Bovendien ben ik ook gecharmeerd van Vurnon en mag hjj best van mij op VCM staan en Theo een linie doorschuiven, maar aangezien dat niet gebeurt, mag Siem best van mij op het middenveld gepositioneerd worden. Anita-Janssen-Eriksen is een prima middenveld, maar tegen veel ploegen (onnodig) verdedigend (alhoewel Theo wel beter tot z'n recht komt).quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ze ingespeeld raken, als hij sneller wordt.. het is nu gewoon niet goed genoeg en dan passeer je hem, klaar. Leuk dat ie wat groter is dan Anita maar ik zie liever dat ze fatsoenlijk kunnen combineren dan dat er af en toe een kopduel gewonnen wordt(want Anita is zeker even sterk als De Jong, maar De Jong is groter dus kan makkelijker kopduels winnen). Maar Frankie is nogal gecharmeerd van Siem, dus gaat niet zo snel gebeuren.
Een middenveld bestaande uit Eriksen, Janssen(Of Serero) en Anita is gewoon elk team in de Eredivisie de baas.
Dat is interessant wat je zegt. Pantelic liep op zo'n manier dat het voor De Jong een stuk gemakkelijker werd. Ik begrijp je vergelijking Sigthorsson - Pantelic. Toch vond ik Pantelic nog wel een ietwat andere '9' dan Sigthorsson.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zou kunnen. Tegen H'veen uit vorig seizoen zag je hem een geniaal passje geven op Eriksen. Dat kan hij ook. Ik denk gewoon dat er automatismen in het spel moeten komen...dan kunnen spelers als De Jong, Janssen, Eriksen en Sigthorsson elkaar makkelijker vinden. De Jong op het middenveld kan zeker een meerwaarde zijn. Zeker nu er een type-Pantelic voor hem staat ipv een spits die zich telkens paat inzakken.
Nee, met Pantelic voor hem moest hij heel anders spelen. Lange ballen van achteruit die Pantelic teruglegt en Siem tikte ze erin, zo ging dat en dáár was hij goed in. Nu moet Siem combineren, driehoekjes maken en steekpassjes geven en daarvoor zijn gewoon betere opties. Ik denk ook dat je Janssen wat te verdedigend inschat, het is geen verdedigende middenvelder(je ziet het ook aan zijn loopacties, hij denkt meer aanvallend dan verdedigend) en hij kan prima in een aanvallendere rol spelen(zoals hij bij Twente ook gewoon deed).quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met Pantelic voor hem hoorde je niemand klagen over Siem. Bovendien ben ik ook gecharmeerd van Vurnon en mag hjj best van mij op VCM staan en Theo een linie doorschuiven, maar aangezien dat niet gebeurt, mag Siem best van mij op het middenveld gepositioneerd worden. Anita-Janssen-Eriksen is een prima middenveld, maar tegen veel ploegen (onnodig) verdedigend (alhoewel Theo wel beter tot z'n recht komt).
Het is een moeilijke keuze, gelukkig een luxe.
Siem linksback?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef TJV het volgende:
Als Siem er toch in moet, linksback dan maar? Is toch al jaren de hoerenpositie van Ajax.
Klopt. Kolbeinn is ook buiten de zestien een gevaarlijke spits, terwijk Pantelic, net als Huntelaar, het vooral moet hebben in de zestien en de bal moet vadthouden, moet doorkaatsen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is interessant wat je zegt. Pantelic liep op zo'n manier dat het voor De Jong een stuk gemakkelijker werd. Ik begrijp je vergelijking Sigthorsson - Pantelic. Toch vond ik Pantelic nog wel een ietwat andere '9' dan Sigthorsson.
Ik denk zelf dat Sigthorsson wel eens over nog meer kwaliteit beschikt dan Pantelic. Daarnaast lijkt me hij iets sneller.
Maar terug naar De Jong. Het kan idd met automatismen te maken hebben, maar ik denk als er snel en leuk combinatievoetbal op de mat dient gelegd te worden, dat iedereen wel mee moet kunnen doen en niet dat de één door handelingssnelheid niet meer meekan en het 'voeren' van de aanvallen stopt.
Want dat gevoel krijg ik altijd als ik De Jong zie spelen.
Technisch is De Jong niet zo beroerd, maar wat heb je aan techniek ( balaanname ) als de voortzetting te traag gaat?
Klopt...hoe Siem nu dient te spelen is inderdaad anders dan mrt Marko in de spits. Maar opzich kan hij prima renderen met Sigthorsson voor zich, alleen dient hij zich inderdaad te verbeteren in dr aanname en in de passing, want onder Frank wordt, i.t.t. onder Jol, altijd voetballend de oplossing gezorgd en probeert men te voetballen. En Siem heeft helaas niet de souplesse van een Eriksen..dat is waar. Maar ik denk dat de Jong zich wel kan manifesteren in dit team.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, met Pantelic voor hem moest hij heel anders spelen. Lange ballen van achteruit die Pantelic teruglegt en Siem tikte ze erin, zo ging dat en dáár was hij goed in. Nu moet Siem combineren, driehoekjes maken en steekpassjes geven en daarvoor zijn gewoon betere opties. Ik denk ook dat je Janssen wat te verdedigend inschat, het is geen verdedigende middenvelder(je ziet het ook aan zijn loopacties, hij denkt meer aanvallend dan verdedigend) en hij kan prima in een aanvallendere rol spelen(zoals hij bij Twente ook gewoon deed).
Als Siem er toch in moet, linksback dan maar? Is toch al jaren de hoerenpositie van Ajax.
De bedoeling is dat ze met diepgaande middenvelders gaan spelen en dus heb je wel wat aan De Jong. Het moet zo worden dat Janssen, Eriksen en De Jong regelmatig van positie wisselen. Nu staat iedereen nog redelijk statisch op zijn plek, maar er gaat een moment komen dat bijvoorbeeld Janssen ineens inschuift waardoor Eriksen even de plek van Janssen overneemt om vervolgens weer terug te schuiven. Iets wat ook met De Jong kan. Aangezien je middenvelders dan altijd in beweging zijn, zijn ze onmogelijk goed te verdedigen. Op die manier is het ook niet meer zo raar dat Janssen controlerend staat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef TJV het volgende:
[..]
Nee, met Pantelic voor hem moest hij heel anders spelen. Lange ballen van achteruit die Pantelic teruglegt en Siem tikte ze erin, zo ging dat en dáár was hij goed in. Nu moet Siem combineren, driehoekjes maken en steekpassjes geven en daarvoor zijn gewoon betere opties. Ik denk ook dat je Janssen wat te verdedigend inschat, het is geen verdedigende middenvelder(je ziet het ook aan zijn loopacties, hij denkt meer aanvallend dan verdedigend) en hij kan prima in een aanvallendere rol spelen(zoals hij bij Twente ook gewoon deed).
Oké.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
De zoon van Sightor speelt bijna hetzelfde als de Moun deed, alleen was de Moun nog beweeglijker en rende hij zich rot de hele wedstrijd. Maar in principe zakt die zoon van Sightor ook erg vaak uit om de bal op het middenveld op te halen.²
sig kan ook kaatsen wat ik elham eigenlijk niet echt heb zien doen, en koppen zelfde bvquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
De zoon van Sightor speelt bijna hetzelfde als de Moun deed, alleen was de Moun nog beweeglijker en rende hij zich rot de hele wedstrijd. Maar in principe zakt die zoon van Sightor ook erg vaak uit om de bal op het middenveld op te halen.²
Je ondertitelquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Een Mountje in vorm kaatst net zo makkelijk, zelfs met effect aan de bal. Koppen kan hij echter niet, daar is die zoon van Sightor véél beter in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef gomi het volgende:
[..]
sig kan ook kaatsen wat ik elham eigenlijk niet echt heb zien doen, en koppen zelfde bv
Eerlijk is eerlijk, ze voetballen weer zoals we Ajax kennen (van '95). Wat dat aan gaat weet Frank the Farmer echt wat hij wil.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef Schanulleke het volgende:
Ik word heel blij als ik Ajax zie spelen zoals vandaag. Aanvallend, gedurfd en herkenbaar. Frank de Boer is de beste coach die de club zich op dit moment kan wensen.
Welke bedoel je?quote:
maar ms kan hij t wel, maar wil hij t niet ofzo. bij ajax deed hij t iig bijna niet. en met koppen heb je dus al een punt waarin je meer hebt aan sig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Mountje in vorm kaatst net zo makkelijk, zelfs met effect aan de bal. Koppen kan hij echter niet, daar is die zoon van Sightor véél beter in.²
nah dit middenveld red je t niet mee tegen een team dat ook iets kan. tegen een heerenveen en een de graafschap lukt t welquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze voetballen weer zoals we Ajax kennen (van '95). Wat dat aan gaat weet Frank the Farmer echt wat hij wil.²
Ik vind die Erikssen wat overschat. Als je echt het best mogelijke elftal wilt opstellen hoort kampertje Janssen op die plek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nah dit middenveld red je t niet mee tegen een team dat ook iets kan. tegen een heerenveen en een de graafschap lukt t wel
Ik vind het toch jammer hoe Anita hier steeds weer onderschat wordt. Naast verdedigend sterk heeft Anita toch ook regelmatig aanvallende impulsen, zie eind vorig seizoen. Hij is niet de creatiefste speler, maar is Siem dat wel dan? Ik heb hem vandaag nou niet op passjes of acties kunnen betrappen waarmee je een defensie openspeelt(en dat móet wel als je op de halfpositie staat). Kijk, tegen een Heerenveen kan hij prima mee, want die speelden als de plaatselijke C1, maar als we tegen een team met een beter middenveld spelen móeten we dat middenveld eruit tikken, en dat kan niet met Siem. Hij is niet van het 1x raken en doortikken, terwijl Eriksen, Anita, in mindere mate Janssen maar vooral ook Serero dat wel zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
De bedoeling is dat ze met diepgaande middenvelders gaan spelen en dus heb je wel wat aan De Jong. Het moet zo worden dat Janssen, Eriksen en De Jong regelmatig van positie wisselen. Nu staat iedereen nog redelijk statisch op zijn plek, maar er gaat een moment komen dat bijvoorbeeld Janssen ineens inschuift waardoor Eriksen even de plek van Janssen overneemt om vervolgens weer terug te schuiven. Iets wat ook met De Jong kan. Aangezien je middenvelders dan altijd in beweging zijn, zijn ze onmogelijk goed te verdedigen. Op die manier is het ook niet meer zo raar dat Janssen controlerend staat.
Daarnaast is De Jong belangrijk als je de bal verliest. Hij zet altijd druk naar voren. Daarmee loopt hij wel voorop bij Ajax. Altijd heel veel inzet en het werkt ook nog. Je moet hem dus niet alleen op zijn voetballende kwaliteiten beoordelen, maar ook aan zijn acties als hij niet de bal heeft. Van mij mag het nog wel even blijven zoals het is.
Zeker tegen ploegen zoals vandaag is dit een goede opstelling. Dan heb je niet iemand als Anita nodig op het middenveld. Dan is de keuze voor Janssen prima. Speel je tegen een ploeg die veel meer druk kan zetten, kun je altijd nog voor Anita kiezen.
Janssen speelt natuurlijk ook gewoon als CM en niet als verdedigende middenvelder.
Wie dan? Iedereen wil hem juist in de basis volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind het toch jammer hoe Anita hier steeds weer onderschat wordt. Naast verdedigend sterk heeft Anita toch ook regelmatig aanvallende impulsen, zie eind vorig seizoen. Hij is niet de creatiefste speler, maar is Siem dat wel dan? Ik heb hem vandaag nou niet op passjes of acties kunnen betrappen waarmee je een defensie openspeelt(en dat móet wel als je op de halfpositie staat). Kijk, tegen een Heerenveen kan hij prima mee, want die speelden als de plaatselijke C1, maar als we tegen een team met een beter middenveld spelen móeten we dat middenveld eruit tikken, en dat kan niet met Siem. Hij is niet van het 1x raken en doortikken, terwijl Eriksen, Anita, in mindere mate Janssen maar vooral ook Serero dat wel zijn.
Ik ben het met je eens dat het een nuttige speler is hoor, maar waarom zou je geen aanvallend betere speler daar neerzetten? Anita knapt het vuile werk wel op(heeft bewezen dat hij dat kan) en Theo/Serero en Eriksen mogen de voorhoede lanceren.
Komende tegenstander is VVV, ideaal om het daartegen uit te proberen. Hoeven we niet voor te vrezen. Zullen zich toch niet teveel blootgeven en met een sneltikkend middenveld wordt het zo 4/5-0.
NU DOE JE HET GEWOON EXPRESquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Voorheen was het steeds de Moun of in mindere mate Suarez.²
iig door de boer. die wil hem niet in de basisquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie dan? Iedereen wil hem juist in de basis volgens mij
Vorig seizoen heb ik hem goed bekeken en viel mij erg vaak op dat hij graag zijn eigen keeper aan het werk hield.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:14 schreef gniffie het volgende:
[..]en je bent natuurlijk ook zo kortzichtig om te denken dat dat aan hem ligt
Dat dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef gniffie het volgende:
Ga je toch niet volhouden, dat hebben al zoveel users geprobeerd
Tong hoort bij het meubilair, dan kan het.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef j95 het volgende:
Wat is er zo leuk om bij elke post een bepaalde smiley te zetten? Ik vind het eerder schijtirritantbehalve bij Tong80 dan.
Nee klopt, maar het is schijtirritantquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef gniffie het volgende:
Ga je toch niet volhouden, dat hebben al zoveel users geprobeerd
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef j95 het volgende:
Wat is er zo leuk om bij elke post een bepaalde smiley te zetten? Ik vind het eerder schijtirritantbehalve bij Tong80 dan.
Goed op ingehaaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.²
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.²
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge inquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In ieder geval een andere smileyquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanen
Irriteer me mateloos aan BansheeBoy met zijn Marokkanen fetisj.quote:
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge in
die assaidi is gewoon goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanen
lens is een draver, narsingh een kunstenaar in wordingquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.²
Ik ben gek op creatieve spelers. Marokkanen zijn dat vaak. Maar je hoort me net zo vaak over C. Ronaldo, Ibrahimovic en Quaresma.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Irriteer me mateloos aan BansheeBoy met zijn Marokkanen fetisj.
Het is neger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.²
Absoluut. Maar dat BansheeBoy weer loopt te koketteren dat ie Marokkaan is, en zijn volk oh zo geweldig vind, is zum kotsequote:
Is geen Marokkaan he, dan hoeft banshee hem niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge in
QFTquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind de ranglijst wel mooi zo met Ajax, Feyenoord en Twente...
Zonder PSV
Ja, echt, Maar niet alleen dat, hij heeft ook zo'n heerlijke stijl. Het gaat hem erg makkelijk af allemaal. Maar hij moet niet de fout maken nu al naar het buitenland te gaan. Hij moet wat mij betreft naar Twente mocht Ruiz vertrekken.quote:
Fixquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind de ranglijst wel mooi zo met Ajax
Vaseline nodig?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, echt, Maar niet alleen dat, hij heeft ook zo'n heerlijke stijl. Het gaat hem erg makkelijk af allemaal. Maar hij moet niet de fout maken nu al naar het buitenland te gaan. Hij moet wat mij betreft naar Twente mocht Ruiz vertrekken.²
idd, over el akchaoui lees ik je nooit iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben gek op creatieve spelers. Marokkanen zijn dat vaak. Maar je hoort me net zo vaak over C. Ronaldo, Ibrahimovic en Quaresma.²
Kan ik me goed in vinden, deze soort is uitstervende. Noem mij nog zo'n speler als Assaïdi in de eredivisie.quote:
Wij snappen elkaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, over el akchaoui lees ik je nooit idd
Alsof Twente Ruiz kan betalen... Hij koste iets van 5 en er gaat 50% van de winst naar belgie. Daarbij gaat Twente Fer al halen voor 5 miljoen en met die stadionramp kunnen ze geen grote uitgaves doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, echt, Maar niet alleen dat, hij heeft ook zo'n heerlijke stijl. Het gaat hem erg makkelijk af allemaal. Maar hij moet niet de fout maken nu al naar het buitenland te gaan. Hij moet wat mij betreft naar Twente mocht Ruiz vertrekken.²
"Stadionramp"quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Alsof Twente Ruiz kan betalen... Hij koste iets van 5 en er gaat 50% van de winst naar belgie. Daarbij gaat Twente Fer al halen voor 5 miljoen en met die stadionramp kunnen ze geen grote uitgaves doen
en heerenveen laat assaidi niet gaan voor minder dan 8 imoquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Alsof Twente Ruiz kan betalen... Hij koste iets van 5 en er gaat 50% van de winst naar belgie. Daarbij gaat Twente Fer al halen voor 5 miljoen en met die stadionramp kunnen ze geen grote uitgaves doen
zelfdequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
"Stadionramp"
Je bedoelt bouwongeluk
Dus dat ik hem al een aantal seizoenen heb zien spelen bij Twente is maar een illusie?quote:
En dat is hij ook waard. Wat een speler. Ik kan zo genieten van deze Diba-achtige. Heerlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
en heerenveen laat assaidi niet gaan voor minder dan 8 imo
Inderdaad, die is veel te duur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
en heerenveen laat assaidi niet gaan voor minder dan 8 imo
Ik vind jou echt teringirritant als poster maar ben het voor een keer met je eens. Ik zou die Assaidi ook wel bij Ajax willen zien ballen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.
Hij heeft alle 1 op 1 duels met Greg van der Velg gewonnen.²
een speler van heerenveen moet je als ajax bv niet kopen voor meer dan 8quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat is hij ook waard. Wat een speler. Ik kan zo genieten van deze Diba-achtige. Heerlijk.
Gijp ook, hij is dol op hem.²
Ik bedoel Assaidi,quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus dat ik hem al een aantal seizoenen heb zien spelen bij Twente is maar een illusie?²
Momenteel kan het voor hem niet op, zelfs in het Marokkaanse elftal hoort hij bij de betere. Hij heeft Adel "superstar" Taarabt uit het elftal gespeeld. En die speler is minstens zo goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef gniffie het volgende:
Ik vind die Assaidi wel 7 of 8 mil waard
yeah ik ook, maar alleen als max.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef gniffie het volgende:
Ik vind die Assaidi wel 7 of 8 mil waard
Taarabt is idd ook een hele goede. Maar Assaidi heeft toch pas 1 cap?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Momenteel kan het voor hem niet op, zelfs in het Marokkaanse elftal hoort hij bij de betere. Hij heeft Adel "superstar" Taarabt uit het elftal gespeeld. En die speler is minstens zo goed.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |