Wie dan? Iedereen wil hem juist in de basis volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik vind het toch jammer hoe Anita hier steeds weer onderschat wordt. Naast verdedigend sterk heeft Anita toch ook regelmatig aanvallende impulsen, zie eind vorig seizoen. Hij is niet de creatiefste speler, maar is Siem dat wel dan? Ik heb hem vandaag nou niet op passjes of acties kunnen betrappen waarmee je een defensie openspeelt(en dat móet wel als je op de halfpositie staat). Kijk, tegen een Heerenveen kan hij prima mee, want die speelden als de plaatselijke C1, maar als we tegen een team met een beter middenveld spelen móeten we dat middenveld eruit tikken, en dat kan niet met Siem. Hij is niet van het 1x raken en doortikken, terwijl Eriksen, Anita, in mindere mate Janssen maar vooral ook Serero dat wel zijn.
Ik ben het met je eens dat het een nuttige speler is hoor, maar waarom zou je geen aanvallend betere speler daar neerzetten? Anita knapt het vuile werk wel op(heeft bewezen dat hij dat kan) en Theo/Serero en Eriksen mogen de voorhoede lanceren.
Komende tegenstander is VVV, ideaal om het daartegen uit te proberen. Hoeven we niet voor te vrezen. Zullen zich toch niet teveel blootgeven en met een sneltikkend middenveld wordt het zo 4/5-0.
NU DOE JE HET GEWOON EXPRESquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Voorheen was het steeds de Moun of in mindere mate Suarez.˛
iig door de boer. die wil hem niet in de basisquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie dan? Iedereen wil hem juist in de basis volgens mij
Vorig seizoen heb ik hem goed bekeken en viel mij erg vaak op dat hij graag zijn eigen keeper aan het werk hield.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:14 schreef gniffie het volgende:
[..]en je bent natuurlijk ook zo kortzichtig om te denken dat dat aan hem ligt
Dat dusquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef gniffie het volgende:
Ga je toch niet volhouden, dat hebben al zoveel users geprobeerd
Tong hoort bij het meubilair, dan kan het.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef j95 het volgende:
Wat is er zo leuk om bij elke post een bepaalde smiley te zetten? Ik vind het eerder schijtirritantbehalve bij Tong80 dan.
Nee klopt, maar het is schijtirritantquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef gniffie het volgende:
Ga je toch niet volhouden, dat hebben al zoveel users geprobeerd
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaďdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef j95 het volgende:
Wat is er zo leuk om bij elke post een bepaalde smiley te zetten? Ik vind het eerder schijtirritantbehalve bij Tong80 dan.
Goed op ingehaaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaďdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.˛
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaďdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.˛
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge inquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In ieder geval een andere smileyquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanen
Irriteer me mateloos aan BansheeBoy met zijn Marokkanen fetisj.quote:
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge in
die assaidi is gewoon goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanen
lens is een draver, narsingh een kunstenaar in wordingquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.˛
Ik ben gek op creatieve spelers. Marokkanen zijn dat vaak. Maar je hoort me net zo vaak over C. Ronaldo, Ibrahimovic en Quaresma.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Irriteer me mateloos aan BansheeBoy met zijn Marokkanen fetisj.
Het is neger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |