abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:08:58 #1
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100726174

Samenvattingen van het seizoen 2011/2012:

Eerstvolgende wedstrijden:

21/8 VVV Venlo - Ajax 14:30
26/8 Ajax - Vitesse 20:00
10/9 Heracles Almelo - Ajax 20:45
18/9 PSV - Ajax 12:30
24/9 Ajax - FC Twente 20:45

15 jaar ArenA:

Kiki Musampa maakte op 21 augustus 1996 de eerste Ajax-goal in de ArenA.

Louis van Gaal, architect van Ajax' gouden jaren '90, nam in juni 1997 afscheid in de ArenA.

Eervol afscheid van Danny Blind en Jari Litmanen na het seizoen '98-'99.

De derde ster!

msnk zegt: "Op naar de vierde :7!" Jij toch ook?

[ Bericht 3% gewijzigd door msnk op 14-08-2011 22:21:56 ]
AFC AJAX
pi_100726200
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef gniffie het volgende:

[..]

Ik zei voetballend beter..... Vertonghen is verdedigend stukken sterker dan Blind
Ook voetballend is Blind zeker niet beter, juist van Vertonghen komt de opbouw. Blind is dan een redelijke vervanger op zijn hoogst
pi_100726405
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Ook voetballend is Blind zeker niet beter, juist van Vertonghen komt de opbouw. Blind is dan een redelijke vervanger op zijn hoogst
blind is een leuke 12e, 13e man
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:26:18 #4
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100727044
Als iemand een groter plaatje heeft van de laatste foto, gerne!
AFC AJAX
pi_100727147
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Janssen moet gewoon spelen bij Ajax, snap niet dat mensen hem er nu uit willen halen. :')
Hij hoeft er niet uit, maar zet 'm dan linkshalf. Daar rendeert hij beter. Hij is geen controleur, Anita is dat wel. Dus dan zou ik opteren voor Janssen - Anita - Eriksen/Serero. Echt, met Anita als controleur heb je meer voetbal. Zo kan Janssen zich meer bemoeien met het aanvalsspel ipv CVM waar zijn kwaliteit niet tot zijn recht komt op dit moment. Hij is niet slecht, maar tegen Europese ploegen ga je de boot in. Ik vind het een fantastische speler, maar niet als controleur.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_100727291
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Pan.da het volgende:

[..]

Hij hoeft er niet uit, maar zet 'm dan linkshalf. Daar rendeert hij beter. Hij is geen controleur, Anita is dat wel. Dus dan zou ik opteren voor Janssen - Anita - Eriksen/Serero. Echt, met Anita als controleur heb je meer voetbal. Zo kan Janssen zich meer bemoeien met het aanvalsspel ipv CVM waar zijn kwaliteit niet tot zijn recht komt op dit moment. Hij is niet slecht, maar tegen Europese ploegen ga je de boot in. Ik vind het een fantastische speler, maar niet als controleur.
yups hij staat daar niet lekker imo en de jong mist gewoon niveau om basisspeler te zijn op t middenveld van ajax.

theo op links, anita cvm en eriksen. al is hij eigenlijk ook een linker
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:32:44 #7
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_100727357
Ik snap sowieso niet wat Janssen bewezen heeft bij Ajax dat hij zo maar zijn plek mag houden. Serero laat iedere wedstrijd zien over gigantisch veel kwaliteit te beschikken en van Anita weet iedereen al dat hij op het middenveld hoort
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_100727455
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef gniffie het volgende:
Ik snap sowieso niet wat Janssen bewezen heeft bij Ajax dat hij zo maar zijn plek mag houden. Serero laat iedere wedstrijd zien over gigantisch veel kwaliteit te beschikken en van Anita weet iedereen al dat hij op het middenveld hoort
janssen zou ik iig altijd verkiezen boven siem.
en anita moet er op t middenveld idd bij, maar serrero moet je gewoon rustig brengen. nu in laten vallen, na de winterstop vaker en langer. soms ms basis en dan volgend seizoen pas echt om er te staan
pi_100727533
Tsja..hij is onze aanvoerder..dan sta je er sowieso wel in he...
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:36:04 #10
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_100727539
Waarom langzaam brengen als hij het niveau aan kan? Die jongen is ook al 21
pi_100727747
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
Omdat je het niet kan maken om de kampioenenmaker ten faveure van een Zuid-Afrikaan op de bank kan zetten, terwijl hij niks gepresteerd heeft.
pi_100727779
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Omdat je het niet kan maken om de kampioenenmaker ten faveure van een Zuid-Afrikaan op de bank kan zetten, terwijl hij niks gepresteerd heeft.
hij zal ook niet presteren als je hem de kans niet geeft
pi_100727818
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
omdat je nog geen automatismes hebt met hem?
omdat t middenveld imo heel belangrijk is in de coaching.
pi_100727982
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef gniffie het volgende:
Waarschijnlijk een grotere bek
pi_100728244
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef OreO het volgende:

[..]

hij zal ook niet presteren als je hem de kans niet geeft
Serero heeft ook mij positief verrast..maar ik geef Siem wel de kans. Heeft de potentie om een goede aanvallende mid te worden, en hij heeft het al laten zien. Siem gaat wel knallen voor ons!
, samen met Christian naast zich.
pi_100728415
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Serero heeft ook mij positief verrast..maar ik geef Siem wel de kans. Heeft de potentie om een goede aanvallende mid te worden, en hij heeft het al laten zien. Siem gaat wel knallen voor ons!
, samen met Christian naast zich.
siem is 3x niets in zijn huidige rol.
pi_100729011
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef gomi het volgende:

[..]

siem is 3x niets in zijn huidige rol.
Hij heeft dan ook een lastige positie..daar hij multifunctioneel is en wellicht betere spelers heeft op iedere positie (net zoals Urby destijds) .

Maar als Siem en Chris ingespeeld raken en de handelingssnelheid van Siem omhoog gaat, komt het wel goed.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:04:52 #18
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_100729220
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hij heeft dan ook een lastige positie..daar hij multifunctioneel is en wellicht betere spelers heeft op iedere positie (net zoals Urby destijds) .

Maar als Siem en Chris ingespeeld raken en de handelingssnelheid van Siem omhoog gaat, komt het wel goed.
Siemp is lang niet zo talentvol als Serero en Lodeiro. Beetje nutteloos om in hem te investeren
pi_100729371
quote:

[..]

dat zal wel, maar dat mag hij dan lekker op de training doen van mij en nu mogen ze anita op t mf zetten.

urby was intrinsiek ws gewoon de beste, maar niet qua instelling. siem heeft de instelling wel, maar is gewoon geen goede voetballer.
niet voor t ajax zoals ik ajax graag zie.
wmb een leuke 12e man. 2e spits en reserve middenvelder.
pi_100732166
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef gniffie het volgende:

[..]

Siemp is lang niet zo talentvol als Serero en Lodeiro. Beetje nutteloos om in hem te investeren
Misschien niet, maar Siem stond er gewoon wanneer het moest. Misschien is hij niet zo getalenteerd, maar hij heeft wel een (terechte) voorsprong op de rest. Bovendien, indien Janssen gewoon op VCM blijft staan, heb ik toch liever Siem dan Serero, daar Siem ook verdedigend z'n steentje bijdraagt (hij wint bv. heel veel ballen op het middenveld).

Serero heeft veel potentie...kijken of hij het waar kan maken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Boudibou op 14-08-2011 22:06:06 ]
pi_100732619
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Misschien niet, maar Siem stond er gewoon wanneer het moest. Misschjen is hij niet zo getalenteerd, maar hij heeft wel een (terechte) voorsprong op de rest. Bovendien, indien Janssen gewkkn op VCM blijft staan, heb ik toch liever Siem dan Serero, daar Siem ook verdedigend z'n steentje bijdraagt (hij wint bv. heel veel ballen op het middenveld).

Serero heeft veel potentie...kijken of hij het waar kan maken!
+ een fysiek sterke speler heb je wel nodig op het middenveld.
★★★
pi_100732737
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Eens.
pi_100732825
quote:

[..]

Tsja multifunctioneel of niet, de handelingssnelheid bij De Jong is nog nooit hoog geweest. Dat moet écht verbeteren. Maar zou dat ook niet met motoriek te maken hebben?
pi_100733494
quote:

[..]

Als ze ingespeeld raken, als hij sneller wordt.. het is nu gewoon niet goed genoeg en dan passeer je hem, klaar. Leuk dat ie wat groter is dan Anita maar ik zie liever dat ze fatsoenlijk kunnen combineren dan dat er af en toe een kopduel gewonnen wordt(want Anita is zeker even sterk als De Jong, maar De Jong is groter dus kan makkelijker kopduels winnen). Maar Frankie is nogal gecharmeerd van Siem, dus gaat niet zo snel gebeuren.
Een middenveld bestaande uit Eriksen, Janssen(Of Serero) en Anita is gewoon elk team in de Eredivisie de baas.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_100733893
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Tsja multifunctioneel of niet, de handelingssnelheid bij De Jong is nog nooit hoog geweest. Dat moet écht verbeteren. Maar zou dat ook niet met motoriek te maken hebben?
Zou kunnen. Tegen H'veen uit vorig seizoen zag je hem een geniaal passje geven op Eriksen. Dat kan hij ook. Ik denk gewoon dat er automatismen in het spel moeten komen...dan kunnen spelers als De Jong, Janssen, Eriksen en Sigthorsson elkaar makkelijker vinden. De Jong op het middenveld kan zeker een meerwaarde zijn. Zeker nu er een type-Pantelic voor hem staat ipv een spits die zich telkens paat inzakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')