Vier.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
Taarabt is idd ook een hele goede. Maar Assaidi heeft toch pas 1 cap?
met het commentaar van de Gijpvogel eronderquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef TJV het volgende:
Vergeet Everton niet met zijn dubbele schaar!
Geniaal!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
met het commentaar van de Gijpvogel eronder
Enoh ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De volgende spelers zijn spelers van de school van Nemev. De school die ik liefheb:
- Diba
- Assaïdi
- C. Ronaldo
- Quaresma
- Recoba
- Zlatan
- Taarabt
- Etc.
- De Moun
Weten jullie gelijk naar wat voor soort spelers ik op zoek ben.
Ja, hij past ook in dat rijtje.quote:
WTF, dat is alweer twee jaar geledenquote:
Jah hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik laat buiten beschouwing dat ik een Hell's Angel ben, maar die Sven is gewoon een gefrustreerd mannetje...
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fuck, ik reageer verkeerd, shit happens...
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fuck, ik reageer verkeerd, shit happens...
quote:"Het klopt dat PSV zijn interesse kenbaar heeft gemaakt en een bod heeft gedaan", aldus Wielaert. "Voor de rest kan ik er weinig over zeggen." Een jaar geleden verlengde Tyton zijn in de zomer van dit jaar aflopende contract bij Roda tot medio 2013. Tyton kost ongeveer 2,5 miljoen euro en ondergaat waarschijnlijk vandaag al een medische keuring.
Ruilen tegen El Hamquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kunnen we Isaksson transfervrij overnemen.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom PSV nu een keeper koopt... niet dat Isaksson zo geweldig is maar het probleem ligt daar toch echt in de verdediging en spitsquote:
Dat dus. En als het probleem bij de keeper ligt moet je een betere keeper halen anders los je het nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom PSV nu een keeper koopt... niet dat Isaksson zo geweldig is maar het probleem ligt daar toch echt in de verdediging en spits
Tyton is beter dan Isaksson.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat dus. En als het probleem bij de keeper ligt moet je een betere keeper halen anders los je het niet
Hij is niet psv waardig. Niet slecht maar ook niet goed genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vind je? Isaksson ziet er niet uit in het doel maar hij is opzich wel goed vind ik.
Lijkt me heel verstandig, als die (bijv) El Ham er nog bij krijgen of zoiets doen ze gewoon weer mee voor plek 1-3 iig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrijf PSV ook nog lang niet af...
Ik ook niet, vorig jaar hebben ze ook het leeuwendeel bovenaan gestaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik schrijf PSV ook nog lang niet af...
Het is niks van afschrijven maar verbazing over het beleid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig, als die (bijv) El Ham er nog bij krijgen of zoiets doen ze gewoon weer mee voor plek 1-3 iig.
Als ze Matavz maar niet krijgen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig, als die (bijv) El Ham er nog bij krijgen of zoiets doen ze gewoon weer mee voor plek 1-3 iig.
Die kun je straks toch niet in de CL centraal hebben, mocht Verthongen weggaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:55 schreef TheVulture het volgende:
Daley Blind doet het prima achterin tot nu toe vind ik...
Verhoeven 2e keeper?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gister speelden we eindelijk eens echt leuk. Een reserve spits is nog wel wenselijk, keeper hoeft voor mij niet perse. Vermeer is prima, maar moet iets rustiger worden. 6m voor die keeper van NEC is gewoon te veel. als Vertonghen weg gaat, nog een nieuwe speler halen voor de toekomst, die ligt namelijk niet bij Daley. Misschien Boilessen meer centraal zetten en anita op linksback laten voor de time being...
Daarom wil Frank ook een keeper erbij hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax op Verhoeven wil vertrouwen.
Dat snap ik jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Daarom wil Frank ook een keeper erbij hebben.
quote:Cruijff houdt zich aan afspraken en zwijgt
Johan Cruijff laat zich in zijn column in De Telegraaf niet uit over interne zaken bij Ajax. Die afspraak maakte hij vrijdag tijdens het gesprek met de andere commissarissen.
quote:Ajax strikt oud-linksbuiten Overmars als jeugdtrainer
15/08/2011 09:24
In navolging van Jaap Stam gaat Marc Overmars aan de slag bij Ajax. De voormalig linksbuiten gaat een dag per week individuele trainingen geven bij de beloftenploeg en de A1.
'Met Dennis en Wim (Bergkamp en Jonk, verantwoordelijk voor het technische beleid bij Ajax, red.) heb ik de afspraak gemaakt dat ik iets voor de club ga doen', vertelt Overmars aan Voetbal International. 'Per wanneer en op welke dag is nog niet helemaal duidelijk. Het plan is wel dat ik specifiek met de buitenspelers van Ajax aan de slag ga.'
Overmars maakte onlangs nog een verbazend fitte indruk in het afscheidsduel van Edwin van der Sar. De oud-international lijkt zodoende prima in staat de oefenstof zelf voor te doen. 'Ik hoef inderdaad niet bang te zijn dat ze me eruit lopen.' (Tom Wildvank)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |