Tong hoort bij het meubilair, dan kan het.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef j95 het volgende:
Wat is er zo leuk om bij elke post een bepaalde smiley te zetten? Ik vind het eerder schijtirritantbehalve bij Tong80 dan.
Nee klopt, maar het is schijtirritantquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:23 schreef gniffie het volgende:
Ga je toch niet volhouden, dat hebben al zoveel users geprobeerd
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:26 schreef j95 het volgende:
Wat is er zo leuk om bij elke post een bepaalde smiley te zetten? Ik vind het eerder schijtirritantbehalve bij Tong80 dan.
Goed op ingehaaktquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.²
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.²
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge inquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In ieder geval een andere smileyquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanen
Irriteer me mateloos aan BansheeBoy met zijn Marokkanen fetisj.quote:
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge in
die assaidi is gewoon goedquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sodemieter toch een keer op met je kut-Marokkanen
lens is een draver, narsingh een kunstenaar in wordingquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.²
Ik ben gek op creatieve spelers. Marokkanen zijn dat vaak. Maar je hoort me net zo vaak over C. Ronaldo, Ibrahimovic en Quaresma.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Irriteer me mateloos aan BansheeBoy met zijn Marokkanen fetisj.
Het is neger.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwaw, hem vind ik eerlijk gezegd wel wat gehyped. Hij is zowat een kloon van négertje Lens.²
Absoluut. Maar dat BansheeBoy weer loopt te koketteren dat ie Marokkaan is, en zijn volk oh zo geweldig vind, is zum kotsequote:
Is geen Marokkaan he, dan hoeft banshee hem niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
narsingh zou van mij ook mogen komen. zit nog heel veel groeimarge in
QFTquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind de ranglijst wel mooi zo met Ajax, Feyenoord en Twente...
Zonder PSV
Ja, echt, Maar niet alleen dat, hij heeft ook zo'n heerlijke stijl. Het gaat hem erg makkelijk af allemaal. Maar hij moet niet de fout maken nu al naar het buitenland te gaan. Hij moet wat mij betreft naar Twente mocht Ruiz vertrekken.quote:
Fixquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind de ranglijst wel mooi zo met Ajax
Vaseline nodig?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, echt, Maar niet alleen dat, hij heeft ook zo'n heerlijke stijl. Het gaat hem erg makkelijk af allemaal. Maar hij moet niet de fout maken nu al naar het buitenland te gaan. Hij moet wat mij betreft naar Twente mocht Ruiz vertrekken.²
idd, over el akchaoui lees ik je nooit iddquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben gek op creatieve spelers. Marokkanen zijn dat vaak. Maar je hoort me net zo vaak over C. Ronaldo, Ibrahimovic en Quaresma.²
Kan ik me goed in vinden, deze soort is uitstervende. Noem mij nog zo'n speler als Assaïdi in de eredivisie.quote:
Wij snappen elkaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, over el akchaoui lees ik je nooit idd
Alsof Twente Ruiz kan betalen... Hij koste iets van 5 en er gaat 50% van de winst naar belgie. Daarbij gaat Twente Fer al halen voor 5 miljoen en met die stadionramp kunnen ze geen grote uitgaves doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, echt, Maar niet alleen dat, hij heeft ook zo'n heerlijke stijl. Het gaat hem erg makkelijk af allemaal. Maar hij moet niet de fout maken nu al naar het buitenland te gaan. Hij moet wat mij betreft naar Twente mocht Ruiz vertrekken.²
"Stadionramp"quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Alsof Twente Ruiz kan betalen... Hij koste iets van 5 en er gaat 50% van de winst naar belgie. Daarbij gaat Twente Fer al halen voor 5 miljoen en met die stadionramp kunnen ze geen grote uitgaves doen
en heerenveen laat assaidi niet gaan voor minder dan 8 imoquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Alsof Twente Ruiz kan betalen... Hij koste iets van 5 en er gaat 50% van de winst naar belgie. Daarbij gaat Twente Fer al halen voor 5 miljoen en met die stadionramp kunnen ze geen grote uitgaves doen
zelfdequote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
"Stadionramp"
Je bedoelt bouwongeluk
Dus dat ik hem al een aantal seizoenen heb zien spelen bij Twente is maar een illusie?quote:
En dat is hij ook waard. Wat een speler. Ik kan zo genieten van deze Diba-achtige. Heerlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
en heerenveen laat assaidi niet gaan voor minder dan 8 imo
Inderdaad, die is veel te duur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef gomi het volgende:
[..]
en heerenveen laat assaidi niet gaan voor minder dan 8 imo
Ik vind jou echt teringirritant als poster maar ben het voor een keer met je eens. Ik zou die Assaidi ook wel bij Ajax willen zien ballen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En om daar op in te haken, 1 speler stak er vandaag bij Heerenveen uit en dat was Assaïdi. Hij wordt met de week beter. Ik zou hem graag bij Ajax willen zien.
Hij heeft alle 1 op 1 duels met Greg van der Velg gewonnen.²
een speler van heerenveen moet je als ajax bv niet kopen voor meer dan 8quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat is hij ook waard. Wat een speler. Ik kan zo genieten van deze Diba-achtige. Heerlijk.
Gijp ook, hij is dol op hem.²
Ik bedoel Assaidi,quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus dat ik hem al een aantal seizoenen heb zien spelen bij Twente is maar een illusie?²
Momenteel kan het voor hem niet op, zelfs in het Marokkaanse elftal hoort hij bij de betere. Hij heeft Adel "superstar" Taarabt uit het elftal gespeeld. En die speler is minstens zo goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef gniffie het volgende:
Ik vind die Assaidi wel 7 of 8 mil waard
yeah ik ook, maar alleen als max.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef gniffie het volgende:
Ik vind die Assaidi wel 7 of 8 mil waard
Taarabt is idd ook een hele goede. Maar Assaidi heeft toch pas 1 cap?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Momenteel kan het voor hem niet op, zelfs in het Marokkaanse elftal hoort hij bij de betere. Hij heeft Adel "superstar" Taarabt uit het elftal gespeeld. En die speler is minstens zo goed.²
Vier.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
Taarabt is idd ook een hele goede. Maar Assaidi heeft toch pas 1 cap?
met het commentaar van de Gijpvogel eronderquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef TJV het volgende:
Vergeet Everton niet met zijn dubbele schaar!
Geniaal!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
met het commentaar van de Gijpvogel eronder
Enoh ook?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
De volgende spelers zijn spelers van de school van Nemev. De school die ik liefheb:
- Diba
- Assaïdi
- C. Ronaldo
- Quaresma
- Recoba
- Zlatan
- Taarabt
- Etc.
- De Moun
Weten jullie gelijk naar wat voor soort spelers ik op zoek ben.
Ja, hij past ook in dat rijtje.quote:
WTF, dat is alweer twee jaar geledenquote:
Jah hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik laat buiten beschouwing dat ik een Hell's Angel ben, maar die Sven is gewoon een gefrustreerd mannetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |