Met je ninja edit.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:01 schreef SomePerson het volgende:
- PV-vee
- Dat kutaccent
- Jezelf dagenlang volzuipen en dan geeneens willen vasten. En dat noemt zich christen.
- Mensen die doen alsof er bergen liggen in dat heuvellandschap
Kortom: Limburg
Vind je het gek, met zo'n wij/zij instelling?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:01 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
[..]
Het maakt jullie land rijk he
nahh gas maakt ons rijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:01 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
[..]
Het maakt jullie land rijk he
Flevolandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef sinadO het volgende:
Stelletje haters. Noem mij een provincie die beter is dan Limburg.
Noord-Hollandquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef sinadO het volgende:
Het grootste deel van Limburg is helemaal niet zo trots op hem...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:00 schreef Kwalberto het volgende:
PS je vergeet Geert Wilders, Limburgs trots.
Kwart Limburgers stemt op PVVquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:07 schreef R4ven het volgende:
[..]
Het grootste deel van Limburg is helemaal niet zo trots op hem...
quote:
En de lekkerste wijvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
.of de Limburgers zelf.![]()
Hier kan ik dus echt niet tegen,
Wat limburg wel niet allemaal heeft:![]()
- Een gezellig accent
- Steenkool
- Parkstad Limburg
- 3 landenpunt
- De hoogst liggende plekken van Nederland
- Lekker vloaien!![]()
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.!
- Het leukste Carnaval![]()
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?
Utrecht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:04 schreef sinadO het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:10 schreef DeRakker. het volgende:
[Kwart Limburgers stemt op PVV]
alleen daarom al zou ik er nooit willen wonen.
Noem je dit tegenargumenten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:09 schreef LompeHork het volgende:
Hier wat tegenargumenten voor je topic:
- Schijtirritant accent, spreek normaal- Steenkool, ik zou verouderde energiebronnen inderdaad gebruiken als voordeel
- Die andere twee landen boeien mij niet- Laagst liggende plekken van Nederland zijn mooier
- Vlaaien
- Die steden![]()
- Nooit ergens anders komen dan Limburg tijdens carnaval
Verder is Valkenburg wel een leuke aanrader voor een leuk, lang weekend, vooral dat kasteeltje wat fungeert als hotel!
Tevens QFT:
[..]
En die andere 75% dan? Bij mijn weten is 75 nog altijd meer dan 25....quote:
True datquote:
25% vind ik toch al teveel...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef R4ven het volgende:
[..]
En die andere 75% dan? Bij mijn weten is 75 nog altijd meer dan 25....
En iedereen die zegt dat Limburg kut is is gewoon jaloers
[..]
True dat
Dat is dus de Randstad, meest ontwikkelde gebied van Nederland! Randstadquote:
En die andere 75% stemt waarschijnlijk SGP om de oude normen en waarden te behoudenquote:
Tegen de "argumenten" die jij post? Ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:11 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
[..]
Noem je dit tegenargumenten?
Zuid Holland is ook prima ja, trouwens is alles wel goed, behalve Limburg en Noord-Brabant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dus de Randstad, meest ontwikkelde gebied van Nederland! Randstad![]()
- Een kut accentquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
Ben je eerder een Limburger of een Nederlander?quote:
Eens. Gewoon afstoten onafhankelijk verklaren, is iedereen blij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
Van mij mag Limburg zo snel mogelijk onafhankelijk worden verklaard, ik wil er zelfs nog wel Noord-Brabant bij cadeau doen. Zijn we daar ook weer vanaf!
quote:
Begrijp jij de tekst?quote:
Wilhelmus van Nassouwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
Ik kan het meeste wel verklaren.Dat was een moeilijke vraag he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, idd! Want ik volg je nu echt niet meer.quote:
Belgiëquote:
Ken jij de Nederlandse historie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, idd! Want ik volg je nu echt niet meer.
Ja, in grote lijnen. Hoezo dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ken jij de Nederlandse historie?
Nou leg dat nou eens even uit, ik heb alle tijd en wil altijd wel iets nieuws leren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nee dus, anders zou jij je schamen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nee dus, anders zou jij je schamen.
Jezus christus. Ga maar lekker op wikipedia kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou leg dat nou eens even uit, ik heb alle tijd en wil altijd wel iets nieuws leren.
wrm roep je Jezus Christus? Hij is al dood hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Jezus christus. Ga maar lekker op wikipedia kijken.
Het eerste couplet, over de Spanjaarden enzo. Ik begrijp dat wel. De 80-jarige oorlog. Alleen snap ik niet waar je het over hebt, zeg dat dan gewoon, de rest zoek ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Jezus christus. Ga maar lekker op wikipedia kijken.
hahaha creatief, doch smakeloos...quote:Het is een kwestie van geduld tot de Maas heel limburg vult...
We moeten ons toch ergens aan hekelen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Niks mis met Limburg.
Sowieso een hekel hebben aan een bepaalde provincie
Kan je nou echt niks anders bedenken dan commentaar te hebben op mijn UI?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
We moeten ons toch ergens aan hekelen?Ik hekel me op dit moment aan je UI omdat het Rebecca Black is.
Niet zolang Rebecca Black de meest succesvolle faal van de muziekindustrie is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan je nou echt niks anders bedenken dan commentaar te hebben op mijn UI?
Wat vond je van maastricht, leuk toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Jac0bus het volgende:
Laatst nog in Maastricht geweest. Ik kan niet oordelen over de Limburgers want er waren alleen maar Belgen en Duitsers
Achtergestelde mensen...onderontwikkeld kutgebied...ja, dat past wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vertel ze TS. Limburgers worden altijd achtergesteld.
Maastricht is best aardig. De overige Limburgse steden echter.......quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Wat vond je van maastricht, leuk toch?
Je vergeet de rest van Limburg. Je noemt nu alleen maar de steden. Terwijl compleet Limburg, behalve Maastricht, pauper is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Maastricht is best aardig. De overige Limburgse steden echter.......
Bedankt voor je mening. Gelukkig sporen de rest van de mensen in Nederland wel, want het gebied waarin je woont bepaalt natuurlijk álles.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Achtergestelde mensen...onderontwikkeld kutgebied...ja, dat past wel bij elkaar.
Als je als tiener in een of ander Limburgs kutgehucht woont, bepaalt dat gebied alles ja. Gezien je geringe mobiliteit, weet je wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Gelukkig sporen de rest van de mensen in Nederland wel, want het gebied waarin je woont bepaalt natuurlijk álles.
Omdat iedere niet-Limburger altijd wel iets te klagen heeft over Limburg, zo kan ik het ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
100 posts.
En dat voor mijn eerste topic
Limburgtopics zijn ook wel heel makkelijk scorenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
100 posts.
En dat voor mijn eerste topic
Geringe mobiliteit? Snap ik niet, leg eens uit dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je als tiener in een of ander Limburgs kutgehucht woont, bepaalt dat gebied alles ja. Gezien je geringe mobiliteit, weet je wel.
Als je je ouders je willen naaien, besluiten ze in een gehucht te gaan wonen. Jij als tiener gaat naar school in de regio en zal daar je (vrije) tijd doorbrengen. Limburg is zo'n gat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geringe mobiliteit? Snap ik niet, leg eens uit dan.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geringe mobiliteit? Snap ik niet, leg eens uit dan.
Zegt meer over jou denk ik. Jij bent vast zo iemand die makkelijk te beïnvloeden is door zijn omgeving. Gelukkig is dat niet bij alle mensen het geval.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je je ouders je willen naaien, besluiten ze in een gehucht te gaan wonen. Jij als tiener gaat naar school in de regio en zal daar je (vrije) tijd doorbrengen. Limburg is zo'n gat.
Mobiliteit heeft te maken met in hoeverre je bereid bent te reizen voor bepaalde zaken, oftewel hoe mobiel je bent. Als tiener ben je niet zo mobiel en in dat geval, bepaalt het gebied waar je woont alles dus.
Mwa niet echt nee. Bovendien weet ik niet echt hoe je ineens komt op het beinvloeden door je omgeving o.i.d...je mist mijn punt totaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zegt meer over jou denk ik. Jij bent vast zo iemand die makkelijk te beïnvloeden is door zijn omgeving. Gelukkig is dat niet bij alle mensen het geval.
Maar oké, in hoeverre vind jij Limburgers achtergesteld dan?
Wat bedoel je dan precies? Wees duidelijker, aangezien je zei: 'bepaalt het gebied waar je woont alles dus'. Wat is dat alles dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa niet echt nee. Bovendien weet ik niet echt hoe je ineens komt op het beinvloeden door je omgeving o.i.d...je mist mijn punt totaal.
Jij zei zelf dat jullie achtergesteld zijn..waarop ik zei: achtergestelde mensen..onderontwikkeld gebied...past wel.
Dus als er iemand moet verklaren waarom Limburgers achtergesteld zijn, ben jij dat.
Ik kan ook wel enkele sociaal-demografische dan wel financiele argumenten aanbrengen als dat nodig is (en als ik zin heb om een bron op te zoeken).
omdat de mensen autisten in KLB niet snappen dat dit kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik als Fries Limburg en haar inwoners niet mooi kunnen vinden?
Lang verhaal kort: Als je in (een gehucht in) Limburg woont, heb je een kutleven. Zo duidelijk genoeg? Sorry, heb geen zin om veel te moeten typen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies? Wees duidelijker, aangezien je zei: 'bepaalt het gebied waar je woont alles dus'. Wat is dat alles dan?
Ik weet dus niet waarom mensen Limburgers achtergesteld vinden, maar jij geeft dus duidelijk aan dat dat dus wél zo is, dus jij mag me mooi uitleggen waarom dan, je bent een niet-Limburger toch? Dus die kan me dat mooi vertellen.
Dat hoeft niet hoor, hou het een beetje centraal.
Had dat dan gelijk gezegd, ipv dat onnodige gezeik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Als je in (een gehucht in) Limburg woont, heb je een kutleven. Zo duidelijk genoeg? Sorry, heb geen zin om veel te moeten typen.
Dan hou ik het alsnog centraal hoor...het gaat nl. om Linburg en hoe kut het daar is.
Sorry hoor, Hare Koninklijke Hoogheid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Had dat dan gelijk gezegd, ipv dat onnodige gezeik.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ooit bedreigd door een Limburger. Ik was niet helemaal nuchter en verstond hem niet. Dus begon te lachen, toen werd hij nog kwader en roder en begon hij bijna te zingen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry hoor, Hare Koninklijke Hoogheid.
Amai.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ooit bedreigd door een Limburger. Ik was niet helemaal nuchter en verstond hem niet. Dus begon te lachen, toen werd hij nog kwader en roder en begon hij bijna te zingen
Had ik ooit eens met een Spaanse chick, was best geil eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
Met Franstaligen lijkt me dat nice.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:03 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Had ik ooit eens met een Spaanse chick, was best geil eigenlijk
quote:
Met marokkaan/arabischstaligenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met Franstaligen lijkt me dat nice.
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met Franstaligen lijkt me dat nice.
[..]
Limburgse wijven zijn fucking erg zeg. Xenofoob als de pest maar intussen met jan en alleman willen neuken. Make up your fucking mind, trut!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
- Een gezellig accent
- Steenkool
- Parkstad Limburg
- 3 landenpunt
- Lekker vloaien!![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
- Een gezellig accent
- Steenkool
- Parkstad Limburg Trendwork Arena
- 3 landenpunt
- Lekker vloaien!![]()
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo, Sittard etc.!
Oh, verder heb ik weinig tegen Limburg eigenlijk. Is dat erg?quote:
zo doe maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef ericosman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we hebben ook fonteintjes
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef Shispeed het volgende:
[..]
voor jou de geweldige moskee van Weert:
[ afbeelding ]
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken/beluisterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met natuurlijk, ik ga niet fake doen.
quote:
Ik zie niets wat niet in een andere willekeurige Nederlandse kutplaats te vinden is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef ericosman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Compensatie voor een persoonlijk probleem van je?quote:
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
- Een gezellig accent Een zingende, onverstaanbare accent
- Steenkool Heeft de randstad ook
- Parkstad Limburg Heeft de randstad ook.
- 3 landenpunt Ja leuk. En wat is het maatschappelijk nut daarvan?
- De hoogst liggende plekken van Nederland Heuvels bergen noemen
- Lekker vloaien!Het is vlaaien, dwerg
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.! Een pot nat.
- Het leukste Carnaval Grootste en meest belachelijke escapisme van de realiteit en om verantwoordelijkheid op te nemen. Grow the fuck up!
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?Limburg is gewoon een plek vol met luie zelfingetogen rijkeluiskindjes die denken dat alles wat ze doen toch wel leuk is en ze gooien met alles de pet er naar zolang ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef ericosman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef Shispeed het volgende:
ach ik ga hier nog geen eens meer woorden aan vuil maken, beter scheidt Zuid-Nederland zich af en richten we met Vlaanderen een nieuwe natie op ^^
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Noord Holland hebben we tenminste deze baas!![]()
Duidelijk iemand die nooit hier geweest is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?Limburg is gewoon een plek vol met luie zelfingetogen rijkeluiskindjes die denken dat alles wat ze doen toch wel leuk is en ze gooien met alles de pet er naar zolang ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken/beluisteren
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfde
edit: en dan zag ik de H en M nog over het hoofd
Wat een engerd. Gelukkig hebben we Lowieke nog, niemand kan haar overtreffen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
In Noord Holland hebben we tenminste deze baas!
[ afbeelding ]
Een beetje zelfoverschatting zit daar wel in, willen die andere dat ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef Shispeed het volgende:
ach ik ga hier nog geen eens meer woorden aan vuil maken, beter scheidt Zuid-Nederland zich af en richten we met Vlaanderen een nieuwe natie op
Venlo is idd een crap winkelstad ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfde
Homo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
3 uit 8, helaas onvoldoende.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
- Een gezellig accent
![]()
- Steenkool
It's amazing Mike!![]()
- Parkstad Limburg
![]()
- 3 landenpunt
![]()
![]()
- Lekker vloaien!![]()
![]()
![]()
Daarvoor moet je elders zijn.![]()
Rij dan gelijk naar Dusseldorf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Venlo is idd een crap winkelstad ja.Dan liever naar Roermond of Maastricht.
Dat zou betekenen dat je Nederland uit moet. Oh....wachtquote:
Haten op meneer Doperwtjequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat een engerd. Gelukkig hebben we Lowieke nog, niemand kan haar overtreffen.
ze willen in ieder geval van die fransen af en alleen redden ze het nooit dus ze zullen wel moetenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje zelfoverschatting zit daar wel in, willen die andere dat ook?
Ik mis je punt denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je Nederland uit moet. Oh....wacht![]()
Vlaanderen redt zich prima alleen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze willen in ieder geval van die fransen af en alleen redden ze het nooit dus ze zullen wel moeten
Ja, zo zonder regering, sowieso Vlaanderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vlaanderen redt zich prima alleen.
Nooit geweest, maar kunnen die serieus tippen aan Dusseldorfquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Of richting Essen, of Mönchengladbach.
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
- Een gezellig accent Een zingende, onverstaanbare accent
- Steenkool Heeft de randstad ook
- Parkstad Limburg Heeft de randstad ook.
- 3 landenpunt Ja leuk. En wat is het maatschappelijk nut daarvan?
- De hoogst liggende plekken van Nederland Heuvels bergen noemen
- Lekker vloaien!Het is vlaaien, dwerg
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.! Een pot nat.
- Het leukste Carnaval Grootste en meest belachelijke escapisme van de realiteit en om verantwoordelijkheid op te nemen. Grow the fuck up!
Uhu want dat ze geen regering hebben ligt volledig aan Vlaanderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo zonder regering, sowieso Vlaanderen
Ik geef hem geen ongelijk. Voor de eckt eckte carnaval moet je toch in Brazilië zijn, hier is het alleen een excuus om je een paar dagen achter elkaar helemaal lam te zuipen in een of ander apenpakje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
een rotterdammer die zich durft uit te laten over carnaval
Dat beweer jij nergens, maar is wel de waarheid.quote:
Wel goede winkelsteden, maar of ze daaraan kunnen tippen weet ik niet. Nooit geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar kunnen die serieus tippen aan Dusseldorf?
Het ligt onder andere aan Vlaanderen, natuurlijk ligt er ook wel een deel van de schuld bij Wallonië.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Uhu want dat ze geen regering hebben ligt volledig aan VlaanderenDenk eens na...
En Brabanders hebben niets met Limburgers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vlaanderen redt zich prima alleen.
Ik ben opgevoed met zuidelijke invloeden hoor, doelde niet op ons zomer carnaval hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
een rotterdammer die zich durft uit te laten over carnaval
Brabant is ook zo'n onderontwikkelde provincie. Ik was daar op vakantie en had de hele week geen enkel bereik met mijn mobielquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En Brabanders hebben niets met Limburgers.
Dan moet je geen T-mobile nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brabant is ook zo'n onderontwikkelde provincie. Ik was daar op vakantie en had de hele week geen enkel bereik met mijn mobiel
Ik heb Vodafone en niemand van mijn groep had daar bereik, het maakte niet uit welke provider ze hadden. Ik moet wel toegeven, dat we dicht bij de Belgische grens zaten, dat kan het probleem hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan moet je geen T-mobile nemen.
Noord Brabant en Vlaanderen bij Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg bij Duitsland en Vlaanderen en Brabant samen zou misschien nog wel kunnen werken.
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg bij Duitsland en Vlaanderen en Brabant samen zou misschien nog wel kunnen werken.
Mooi niet he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_%28Belgische_provincie%29
Mooi wel dus, de vereniging van Oost- en West-Limburg! Toch een glorieus moment in de geschiedenis? Haalt misschien de voorpagina van de Telegraaf nogquote:
Oh nee, een weerwolfquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is volle maan.Kom ik net achter.
Hier in het westen zie ik geen eens een maanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is volle maan.Kom ik net achter.
we kunnen zonder maanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hier in het westen zie ik geen eens een maan
Neen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi wel dus, de vereniging van Oost- en West-Limburg! Toch een glorieus moment in de geschiedenis? Haalt misschien de voorpagina van de Telegraaf nog
Dat zou ik niet zo snel zeggenquote:
Ok, doen we dat lastige stuk bij Limburg, de rest van Vlaanderen bij Brabant en die Hollanders zoeken het maar uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_%28Belgische_provincie%29
quote:
Haha, ik hoef maar uit m'n raam te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hier in het westen zie ik geen eens een maan
Limburg is natuurlijk al geen Nederland meer. Dat is Duits Vlaanderen.quote:
ja want zonder eb en vloed ga ik doodquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen
De maan is namelijk nogal belangrijk voor eb en vloed en daarmee ook de golfstromen
Nederlanders, exclusief Brabanders en Limburgers, Hollanders noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, doen we dat lastige stuk bij Limburg, de rest van Vlaanderen bij Brabant en die Hollanders zoeken het maar uit.
Belgie heeft ook al een Brabant. En gezien de geschiedenis is dat natuurlijk niet zo gek. Kunnen we ze dat net zogoed cadeau doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, doen we dat lastige stuk bij Limburg, de rest van Vlaanderen bij Brabant en die Hollanders zoeken het maar uit.
Niet direct, maar indirect wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want zonder eb en vloed ga ik dood
Heb je nog een kamer vrij? ik wil verhuizen naar Limburgquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik hoef maar uit m'n raam te kijken.![]()
Ik wist wel dat Limburg z'n voordelen had, hier is het ook vaker warmer!
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet direct, maar indirect wel.
Lees dit anders even: Wat is de maan, en wat is haar merkbare invloed?
Kijk eens wat vaker naar Discovery Channel, heerlijk programma over 'kleine' veranderingen op aarde/zon/maan die desastreuze gevolgen hebben voor ons.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want zonder eb en vloed ga ik dood
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik hoef maar uit m'n raam te kijken.![]()
Ik wist wel dat Limburg z'n voordelen had, hier is het ook vaker warmer!
Sure, alleen je moet wel je eigen troep opruimen. Heb namelijk gehoord dat mensen uit het Noorden niet zo netjes zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:51 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Heb je nog een kamer vrij? ik wil verhuizen naar Limburg
mwah kijk liever naar Ross Kemp on gangs/ extreme world en World thoughest townsquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker naar Discovery Channel, heerlijk programma over 'kleine' veranderingen op aarde/zon/maan die desastreuze gevolgen hebben voor ons.
Jup, mijn hart maakt een sprongetje als ik weer op de radio hoor 'in het zuiden vandaag meer zon'.quote:
Onder de rivieren heb je 2 provincies, Brabant en Limburg, Zeeland zetten we onder water.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlanders, exclusief Brabanders en Limburgers, Hollanders noemenWat ben je, een Amerikaan?
"andere" staat ook echt gewoon gelijk aan "noordelijk"quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef Rezania het volgende:
Van Wikipedia: "Geen enkele andere provincie in Nederland kent procentueel zoveel katholieken als Limburg. Terwijl in andere - noordelijke - provinciën de niet-katholieken in de meerderheid zijn is driekwart van de Limburgers katholiek."
Nog een reden om er niet te gaan wonen! Sowieso katholieken
Ja maar de moslims en allochtonen zijn hier in de minderheid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef Rezania het volgende:
Van Wikipedia: "Geen enkele andere provincie in Nederland kent procentueel zoveel katholieken als Limburg. Terwijl in andere - noordelijke - provinciën de niet-katholieken in de meerderheid zijn is driekwart van de Limburgers katholiek."
Nog een reden om er niet te gaan wonen! Sowieso katholieken
Hé, ik heb niet geschreven. Maar de waarheid is wel dat Limburg het meest zuidelijkst ligt van alle provincies.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"andere" staat ook echt gewoon gelijk aan "noordelijk"
PVV'ers daarentegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar de moslims en allochtonen zijn hier in de minderheid.
Ik had gehoopt dat jij dat wel zou doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sure, alleen je moet wel je eigen troep opruimen. Heb namelijk gehoord dat mensen uit het Noorden niet zo netjes zijn.![]()
Uitslag Tweede Kamerverkiezingenquote:
Wat een grapjas ben je soms ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:58 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat jij dat wel zou doen
Ook tof!quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mwah kijk liever naar Ross Kemp on gangs/ extreme world en World thoughest towns
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uitslag Tweede Kamerverkiezingen
Partij 2006 2010
Stemmen in % Stemmen in %
PVV 11,5 26,8
CDA 28,6 16,0
PvdA 20,3 15,6
VVD 10,8 15,5
SP 20,6 12,9
GroenLinks 3,4 5,3
D66 1,1 4,7
PvdD 1,5 1,3
ChristenUnie 1,2 0,6
SGP 0,1 0,1
Overige 0,9 1,2
Totaal 100,0 100,0
Opkomst 77,9 72,9
Haha..allicht. Maar dat gun ik je wel. Aardig he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jup, mijn hart maakt een sprongetje als ik weer op de radio hoor 'in het zuiden vandaag meer zon'.<3
De meeste PVV stemmers zijn gelukkig onderontwikkelde mongolen die in het echte leven niks belangrijks hebben te zeggen. Sowieso PVVquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..].
Ook op mijn school, hielden we een keer zo'n zogenaamde jongerenverkiezingen.
>70 % stemde op de PVV.En ik dacht dat ik m'n Nederlandse matties kon vertrouwen.
![]()
Maar in de winter is het er ook kouder dan in de rest van het land. Uiteindelijk is de gemiddelde temperatuur per jaar ongeveer gelijk aan de rest van de provincies.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..allicht. Maar dat gun ik je wel. Aardig he.
Hartstikke lief van je.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..allicht. Maar dat gun ik je wel. Aardig he.
Wat doe je nog in Limburg dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..].
Ook op mijn school, hielden we een keer zo'n zogenaamde jongerenverkiezingen.
>70 % stemde op de PVV.En ik dacht dat ik m'n Nederlandse matties kon vertrouwen.
![]()
Dat las ik vanmiddag, hoe dom kun je zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
Only in Lambarrugh
Limburger bedolven in eigen tuin
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
De meeste PVV stemmers zijn gelukkig onderontwikkelde mongolen die in het echte leven niks belangrijks hebben te zeggen. Sowieso PVV
Als het aan mij lag was ik daar allang weg hoor, maar de opleiding die ik per se wil doen hebben ze alleen in Maastricht.quote:
Kut voor jequote:Op zondag 14 augustus 2011 02:04 schreef Kwalberto het volgende:
Ik ben zojuist gestoken door een mug
Welke opleiding?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Als het aan mij lag was ik daar allang weg hoor, maar de opleiding die ik per se wil doen hebben ze alleen in Maastricht.
Welke opleiding bieden ze alleen in Maastricht aan dan? Nu ben ik best wel benieuwd wat voor bron van kennis alleen te vinden is in Maastricht.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Als het aan mij lag was ik daar allang weg hoor, maar de opleiding die ik per se wil doen hebben ze alleen in Maastricht.
Daarom heb ik er ook totaal geen moeite mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar in de winter is het er ook kouder dan in de rest van het land. Uiteindelijk is de gemiddelde temperatuur per jaar ongeveer gelijk aan de rest van de provincies.
En dan moet je Arabisch Communiceren?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Arabisch en Communicatie.
Ja I know, zeg maar niets.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh, ik wou zeggen: leuke userquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Uitgerekend die opleiding is alleen in Maastricht te vindenquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan moet je Arabisch Communiceren?Dat ze zo'n opleiding aanbieden in een provincie waar een kwart voor de PVV stemt.
Bert?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik wou zeggen: leuke user![]()
![]()
Verder blijf ik bij mijn standpunt dat meneer Doperwtje een baas is en Limburg zichzelf onafhankelijk moet verklaren.
Haha ja echt he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Uitgerekend die opleiding is alleen in Maastricht te vinden
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik wou zeggen: leuke user![]()
![]()
Verder blijf ik bij mijn standpunt dat meneer Doperwtje een baas is en Limburg zichzelf onafhankelijk moet verklaren.
Ik mag geen talen studeren van mijn mentorquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent.http://www.carrieretijger(...)alen-en-communicatie
De geboortedatum in mijn profiel serieus nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:09 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
Marokkaansekip, jij doet op een opleiding op je 64e?
Slecht in talen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag geen talen studeren van mijn mentor
Nee maar serieus kun je dan niet beter in Maastricht gaan wonen danquote:
Ga een keer winkelen in Alkmaar, hij staat er bijna elke dagquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, jouw mening. Doperwtje moet zich nog bewijzen.
Logisch toch...in Limburg zijn er procentueel gezien minder niet-westerse allochtonen en om de islamisering te stoppen, bied je uiteraard deze opleiding aan waar de vraag ernaar het minst is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan moet je Arabisch Communiceren?Dat ze zo'n opleiding aanbieden in een provincie waar een kwart voor de PVV stemt.
5,5 voor Nederlands en 9,8 voor Engels op mijn havo-diploma. En dat Engels is alleen maar doordat ik veel gamequote:
quote:
Ja dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga een keer winkelen in Alkmaar, hij staat er bijna elke dag
Kan wel, maar wil en mag nog niet op kamers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nee maar serieus kun je dan niet beter in Maastricht gaan wonen dan? Het lijkt me dat ze in daar heel wat minder PVV georienteerd zijn.
Ja want Geert heeft bepaald dat die opleiding daar komt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Logisch toch...in Limburg zijn er procentueel gezien minder niet-westerse allochtonen en om de islamisering te stoppen, bied je uiteraard deze opleiding aan waar de vraag ernaar het minst is.
Heel slim van Geertje.
Leeft die nog steeds danquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DE artiest inderdaad. Had je post helemaal niet gezien joh
Ik dacht dat de Haagse Hogeschool juist de meest internationale hogeschool van Nederland was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want Geert heeft bepaald dat die opleiding daar komt.
Hogeschool Zuyd is sowieso meer internationaal gericht, er zijn ook verschillende vertaalopleidingen en international studies.
zucht..quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want Geert heeft bepaald dat die opleiding daar komt.
Hogeschool Zuyd is sowieso meer internationaal gericht, er zijn ook verschillende vertaalopleidingen en international studies.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Pobberd het volgende:
MarokkaanseKip waar woon je eigelijk in Limburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan best hoor, maar Hs Zuyd dus ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Haagse Hogeschool juist de meest internationale hogeschool van Nederland was.
Uiteraard, hij mocht zelfs een keer optreden in de Soosquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Leeft die nog steeds danben al iets van 5 jaar niet in Alkmaar geweest
Lage dunk van me hebben..quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jou.
En nog twee duimen omdat het de waarheid isquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:56 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
[..]
Twee duimen voor de moeite
Wat maakt het uit als het 's nachts regentquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef Kwalberto het volgende:
Vannacht gaat het overal regenen behalve in het westen
Het regent hier, terwijl ik binnen zit, hoe ernstig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef Kwalberto het volgende:
Vannacht gaat het overal regenen behalve in het westen
kweeniequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:01 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als het 's nachts regent
quote:
quote:
Wat een interessant en doordacht gesprekquote:
dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een interessant en doordacht gesprek
Aardrijkskundig gezien, bedoel ik dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:52 schreef Suli het volgende:
Dupdupdup... Laten we vriendjes blijven jongens
Dan trek ik mijn post terugquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aardrijkskundig gezien, bedoel ik dan.
Van Brabant naar Limburg, veel verschil ga je waarschijnlijk niet merken. Als je nou ging studeren in de Randstad daarentegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga over twee weken in Maastricht op kamers, dus ben dan ook Limburger.
Al blijf ik een Brabo op en top, maar ik word hier door iedereen uitgelachen/uitgescholden omdat ik in Limburg ga wonen
Jawel man is een wereld van verschil (denk ik). Veel Brabanders schijten op alles wat Limburg is....ik ben nu vaak degene die het voor ze opneemt hier in de kroegquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van Brabant naar Limburg, veel verschil ga je waarschijnlijk niet merken. Als je nou ging studeren in de Randstad daarentegen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Limburgse wijven zijn trouwens lekker, Limburgse gasten zijn allemaal fags.
Ik ben nu al benieuwd naar de eerste knokpartij die ik in Limburg ga zien: 'ik gehe du helemaal in mekaar schlägen'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |