- Een kut accentquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?
Ben je eerder een Limburger of een Nederlander?quote:
Eens. Gewoon afstoten onafhankelijk verklaren, is iedereen blij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
Van mij mag Limburg zo snel mogelijk onafhankelijk worden verklaard, ik wil er zelfs nog wel Noord-Brabant bij cadeau doen. Zijn we daar ook weer vanaf!
quote:
Begrijp jij de tekst?quote:
Wilhelmus van Nassouwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
Ik kan het meeste wel verklaren.Dat was een moeilijke vraag he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, idd! Want ik volg je nu echt niet meer.quote:
Belgiëquote:
Ken jij de Nederlandse historie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, idd! Want ik volg je nu echt niet meer.
Ja, in grote lijnen. Hoezo dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ken jij de Nederlandse historie?
Nou leg dat nou eens even uit, ik heb alle tijd en wil altijd wel iets nieuws leren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nee dus, anders zou jij je schamen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:29 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nee dus, anders zou jij je schamen.
Jezus christus. Ga maar lekker op wikipedia kijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou leg dat nou eens even uit, ik heb alle tijd en wil altijd wel iets nieuws leren.
wrm roep je Jezus Christus? Hij is al dood hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Jezus christus. Ga maar lekker op wikipedia kijken.
Het eerste couplet, over de Spanjaarden enzo. Ik begrijp dat wel. De 80-jarige oorlog. Alleen snap ik niet waar je het over hebt, zeg dat dan gewoon, de rest zoek ik zelf wel uit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:35 schreef Antaris het volgende:
[..]
Jezus christus. Ga maar lekker op wikipedia kijken.
hahaha creatief, doch smakeloos...quote:Het is een kwestie van geduld tot de Maas heel limburg vult...
We moeten ons toch ergens aan hekelen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Niks mis met Limburg.
Sowieso een hekel hebben aan een bepaalde provincie
Kan je nou echt niks anders bedenken dan commentaar te hebben op mijn UI?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
We moeten ons toch ergens aan hekelen?Ik hekel me op dit moment aan je UI omdat het Rebecca Black is.
Niet zolang Rebecca Black de meest succesvolle faal van de muziekindustrie is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kan je nou echt niks anders bedenken dan commentaar te hebben op mijn UI?
Wat vond je van maastricht, leuk toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:56 schreef Jac0bus het volgende:
Laatst nog in Maastricht geweest. Ik kan niet oordelen over de Limburgers want er waren alleen maar Belgen en Duitsers
Achtergestelde mensen...onderontwikkeld kutgebied...ja, dat past wel bij elkaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vertel ze TS. Limburgers worden altijd achtergesteld.
Maastricht is best aardig. De overige Limburgse steden echter.......quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:16 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Wat vond je van maastricht, leuk toch?
Je vergeet de rest van Limburg. Je noemt nu alleen maar de steden. Terwijl compleet Limburg, behalve Maastricht, pauper is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:21 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Maastricht is best aardig. De overige Limburgse steden echter.......
Bedankt voor je mening. Gelukkig sporen de rest van de mensen in Nederland wel, want het gebied waarin je woont bepaalt natuurlijk álles.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Achtergestelde mensen...onderontwikkeld kutgebied...ja, dat past wel bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |