- Een kut accentquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?
Ben je eerder een Limburger of een Nederlander?quote:
Eens. Gewoon afstoten onafhankelijk verklaren, is iedereen blij!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
Van mij mag Limburg zo snel mogelijk onafhankelijk worden verklaard, ik wil er zelfs nog wel Noord-Brabant bij cadeau doen. Zijn we daar ook weer vanaf!
quote:
Begrijp jij de tekst?quote:
Wilhelmus van Nassouwequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen bloet,
Den Vaderlant getrouwe
Blyf ick tot in den doot:
Een Prince van Oraengien
Ben ick vrij onverveert,
Den Coninck van Hispaengien
Heb ick altijt gheeert.
Ik kan het meeste wel verklaren.Dat was een moeilijke vraag he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, idd! Want ik volg je nu echt niet meer.quote:
Belgiëquote:
Ken jij de Nederlandse historie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, idd! Want ik volg je nu echt niet meer.
Ja, in grote lijnen. Hoezo dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:28 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ken jij de Nederlandse historie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |