quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, ik wou zeggen: leuke user![]()
![]()
Verder blijf ik bij mijn standpunt dat meneer Doperwtje een baas is en Limburg zichzelf onafhankelijk moet verklaren.
Ik mag geen talen studeren van mijn mentorquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je geïnteresseerd bent.http://www.carrieretijger(...)alen-en-communicatie
De geboortedatum in mijn profiel serieus nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:09 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
Marokkaansekip, jij doet op een opleiding op je 64e?
Slecht in talen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag geen talen studeren van mijn mentor
Nee maar serieus kun je dan niet beter in Maastricht gaan wonen danquote:
Ga een keer winkelen in Alkmaar, hij staat er bijna elke dagquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke, jouw mening. Doperwtje moet zich nog bewijzen.
Logisch toch...in Limburg zijn er procentueel gezien minder niet-westerse allochtonen en om de islamisering te stoppen, bied je uiteraard deze opleiding aan waar de vraag ernaar het minst is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan moet je Arabisch Communiceren?Dat ze zo'n opleiding aanbieden in een provincie waar een kwart voor de PVV stemt.
5,5 voor Nederlands en 9,8 voor Engels op mijn havo-diploma. En dat Engels is alleen maar doordat ik veel gamequote:
quote:
Ja dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ga een keer winkelen in Alkmaar, hij staat er bijna elke dag
Kan wel, maar wil en mag nog niet op kamers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nee maar serieus kun je dan niet beter in Maastricht gaan wonen dan? Het lijkt me dat ze in daar heel wat minder PVV georienteerd zijn.
Ja want Geert heeft bepaald dat die opleiding daar komt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Logisch toch...in Limburg zijn er procentueel gezien minder niet-westerse allochtonen en om de islamisering te stoppen, bied je uiteraard deze opleiding aan waar de vraag ernaar het minst is.
Heel slim van Geertje.
Leeft die nog steeds danquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DE artiest inderdaad. Had je post helemaal niet gezien joh
Ik dacht dat de Haagse Hogeschool juist de meest internationale hogeschool van Nederland was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want Geert heeft bepaald dat die opleiding daar komt.
Hogeschool Zuyd is sowieso meer internationaal gericht, er zijn ook verschillende vertaalopleidingen en international studies.
zucht..quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja want Geert heeft bepaald dat die opleiding daar komt.
Hogeschool Zuyd is sowieso meer internationaal gericht, er zijn ook verschillende vertaalopleidingen en international studies.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Pobberd het volgende:
MarokkaanseKip waar woon je eigelijk in Limburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan best hoor, maar Hs Zuyd dus ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Haagse Hogeschool juist de meest internationale hogeschool van Nederland was.
Uiteraard, hij mocht zelfs een keer optreden in de Soosquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:13 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Leeft die nog steeds danben al iets van 5 jaar niet in Alkmaar geweest
Lage dunk van me hebben..quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |