Ja, zo zonder regering, sowieso Vlaanderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vlaanderen redt zich prima alleen.
Nooit geweest, maar kunnen die serieus tippen aan Dusseldorfquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Of richting Essen, of Mönchengladbach.
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
- Een gezellig accent Een zingende, onverstaanbare accent
- Steenkool Heeft de randstad ook
- Parkstad Limburg Heeft de randstad ook.
- 3 landenpunt Ja leuk. En wat is het maatschappelijk nut daarvan?
- De hoogst liggende plekken van Nederland Heuvels bergen noemen
- Lekker vloaien!Het is vlaaien, dwerg
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.! Een pot nat.
- Het leukste Carnaval Grootste en meest belachelijke escapisme van de realiteit en om verantwoordelijkheid op te nemen. Grow the fuck up!
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?Limburg is gewoon een plek vol met luie zelfingetogen rijkeluiskindjes die denken dat alles wat ze doen toch wel leuk is en ze gooien met alles de pet er naar zolang ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
Uhu want dat ze geen regering hebben ligt volledig aan Vlaanderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo zonder regering, sowieso Vlaanderen
Ik geef hem geen ongelijk. Voor de eckt eckte carnaval moet je toch in Brazilië zijn, hier is het alleen een excuus om je een paar dagen achter elkaar helemaal lam te zuipen in een of ander apenpakje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
een rotterdammer die zich durft uit te laten over carnaval
Dat beweer jij nergens, maar is wel de waarheid.quote:
Wel goede winkelsteden, maar of ze daaraan kunnen tippen weet ik niet. Nooit geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar kunnen die serieus tippen aan Dusseldorf?
Het ligt onder andere aan Vlaanderen, natuurlijk ligt er ook wel een deel van de schuld bij Wallonië.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Uhu want dat ze geen regering hebben ligt volledig aan VlaanderenDenk eens na...
En Brabanders hebben niets met Limburgers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vlaanderen redt zich prima alleen.
Ik ben opgevoed met zuidelijke invloeden hoor, doelde niet op ons zomer carnaval hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
een rotterdammer die zich durft uit te laten over carnaval
Brabant is ook zo'n onderontwikkelde provincie. Ik was daar op vakantie en had de hele week geen enkel bereik met mijn mobielquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En Brabanders hebben niets met Limburgers.
Dan moet je geen T-mobile nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brabant is ook zo'n onderontwikkelde provincie. Ik was daar op vakantie en had de hele week geen enkel bereik met mijn mobiel
Ik heb Vodafone en niemand van mijn groep had daar bereik, het maakte niet uit welke provider ze hadden. Ik moet wel toegeven, dat we dicht bij de Belgische grens zaten, dat kan het probleem hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan moet je geen T-mobile nemen.
Noord Brabant en Vlaanderen bij Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg bij Duitsland en Vlaanderen en Brabant samen zou misschien nog wel kunnen werken.
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg bij Duitsland en Vlaanderen en Brabant samen zou misschien nog wel kunnen werken.
Mooi niet he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_%28Belgische_provincie%29
Mooi wel dus, de vereniging van Oost- en West-Limburg! Toch een glorieus moment in de geschiedenis? Haalt misschien de voorpagina van de Telegraaf nogquote:
Oh nee, een weerwolfquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is volle maan.Kom ik net achter.
Hier in het westen zie ik geen eens een maanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is volle maan.Kom ik net achter.
we kunnen zonder maanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hier in het westen zie ik geen eens een maan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |