quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef Shispeed het volgende:
ach ik ga hier nog geen eens meer woorden aan vuil maken, beter scheidt Zuid-Nederland zich af en richten we met Vlaanderen een nieuwe natie op ^^
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Noord Holland hebben we tenminste deze baas!![]()
Duidelijk iemand die nooit hier geweest is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?Limburg is gewoon een plek vol met luie zelfingetogen rijkeluiskindjes die denken dat alles wat ze doen toch wel leuk is en ze gooien met alles de pet er naar zolang ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken/beluisteren
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfde
edit: en dan zag ik de H en M nog over het hoofd
Wat een engerd. Gelukkig hebben we Lowieke nog, niemand kan haar overtreffen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
In Noord Holland hebben we tenminste deze baas!
[ afbeelding ]
Een beetje zelfoverschatting zit daar wel in, willen die andere dat ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef Shispeed het volgende:
ach ik ga hier nog geen eens meer woorden aan vuil maken, beter scheidt Zuid-Nederland zich af en richten we met Vlaanderen een nieuwe natie op
Venlo is idd een crap winkelstad ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfde
Homo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
3 uit 8, helaas onvoldoende.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
Wat limburg wel niet allemaal heeft:![]()
- Een gezellig accent
![]()
- Steenkool
It's amazing Mike!![]()
- Parkstad Limburg
![]()
- 3 landenpunt
![]()
- De hoogst liggende plekken van Nederland
![]()
- Lekker vloaien!![]()
![]()
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.!
![]()
- Het leukste Carnaval![]()
Daarvoor moet je elders zijn.![]()
Rij dan gelijk naar Dusseldorf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Venlo is idd een crap winkelstad ja.Dan liever naar Roermond of Maastricht.
Dat zou betekenen dat je Nederland uit moet. Oh....wachtquote:
Haten op meneer Doperwtjequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat een engerd. Gelukkig hebben we Lowieke nog, niemand kan haar overtreffen.
ze willen in ieder geval van die fransen af en alleen redden ze het nooit dus ze zullen wel moetenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje zelfoverschatting zit daar wel in, willen die andere dat ook?
Ik mis je punt denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je Nederland uit moet. Oh....wacht![]()
Vlaanderen redt zich prima alleen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze willen in ieder geval van die fransen af en alleen redden ze het nooit dus ze zullen wel moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |