Als je als tiener in een of ander Limburgs kutgehucht woont, bepaalt dat gebied alles ja. Gezien je geringe mobiliteit, weet je wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Gelukkig sporen de rest van de mensen in Nederland wel, want het gebied waarin je woont bepaalt natuurlijk álles.
Omdat iedere niet-Limburger altijd wel iets te klagen heeft over Limburg, zo kan ik het ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
100 posts.
En dat voor mijn eerste topic
Limburgtopics zijn ook wel heel makkelijk scorenquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
100 posts.
En dat voor mijn eerste topic
Geringe mobiliteit? Snap ik niet, leg eens uit dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je als tiener in een of ander Limburgs kutgehucht woont, bepaalt dat gebied alles ja. Gezien je geringe mobiliteit, weet je wel.
Als je je ouders je willen naaien, besluiten ze in een gehucht te gaan wonen. Jij als tiener gaat naar school in de regio en zal daar je (vrije) tijd doorbrengen. Limburg is zo'n gat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geringe mobiliteit? Snap ik niet, leg eens uit dan.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geringe mobiliteit? Snap ik niet, leg eens uit dan.
Zegt meer over jou denk ik. Jij bent vast zo iemand die makkelijk te beïnvloeden is door zijn omgeving. Gelukkig is dat niet bij alle mensen het geval.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je je ouders je willen naaien, besluiten ze in een gehucht te gaan wonen. Jij als tiener gaat naar school in de regio en zal daar je (vrije) tijd doorbrengen. Limburg is zo'n gat.
Mobiliteit heeft te maken met in hoeverre je bereid bent te reizen voor bepaalde zaken, oftewel hoe mobiel je bent. Als tiener ben je niet zo mobiel en in dat geval, bepaalt het gebied waar je woont alles dus.
Mwa niet echt nee. Bovendien weet ik niet echt hoe je ineens komt op het beinvloeden door je omgeving o.i.d...je mist mijn punt totaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zegt meer over jou denk ik. Jij bent vast zo iemand die makkelijk te beïnvloeden is door zijn omgeving. Gelukkig is dat niet bij alle mensen het geval.
Maar oké, in hoeverre vind jij Limburgers achtergesteld dan?
Wat bedoel je dan precies? Wees duidelijker, aangezien je zei: 'bepaalt het gebied waar je woont alles dus'. Wat is dat alles dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mwa niet echt nee. Bovendien weet ik niet echt hoe je ineens komt op het beinvloeden door je omgeving o.i.d...je mist mijn punt totaal.
Jij zei zelf dat jullie achtergesteld zijn..waarop ik zei: achtergestelde mensen..onderontwikkeld gebied...past wel.
Dus als er iemand moet verklaren waarom Limburgers achtergesteld zijn, ben jij dat.
Ik kan ook wel enkele sociaal-demografische dan wel financiele argumenten aanbrengen als dat nodig is (en als ik zin heb om een bron op te zoeken).
omdat de mensen autisten in KLB niet snappen dat dit kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik als Fries Limburg en haar inwoners niet mooi kunnen vinden?
Lang verhaal kort: Als je in (een gehucht in) Limburg woont, heb je een kutleven. Zo duidelijk genoeg? Sorry, heb geen zin om veel te moeten typen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies? Wees duidelijker, aangezien je zei: 'bepaalt het gebied waar je woont alles dus'. Wat is dat alles dan?
Ik weet dus niet waarom mensen Limburgers achtergesteld vinden, maar jij geeft dus duidelijk aan dat dat dus wél zo is, dus jij mag me mooi uitleggen waarom dan, je bent een niet-Limburger toch? Dus die kan me dat mooi vertellen.
Dat hoeft niet hoor, hou het een beetje centraal.
Had dat dan gelijk gezegd, ipv dat onnodige gezeik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lang verhaal kort: Als je in (een gehucht in) Limburg woont, heb je een kutleven. Zo duidelijk genoeg? Sorry, heb geen zin om veel te moeten typen.
Dan hou ik het alsnog centraal hoor...het gaat nl. om Linburg en hoe kut het daar is.
Sorry hoor, Hare Koninklijke Hoogheid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Had dat dan gelijk gezegd, ipv dat onnodige gezeik.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ooit bedreigd door een Limburger. Ik was niet helemaal nuchter en verstond hem niet. Dus begon te lachen, toen werd hij nog kwader en roder en begon hij bijna te zingen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry hoor, Hare Koninklijke Hoogheid.
Amai.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ben ooit bedreigd door een Limburger. Ik was niet helemaal nuchter en verstond hem niet. Dus begon te lachen, toen werd hij nog kwader en roder en begon hij bijna te zingen
Had ik ooit eens met een Spaanse chick, was best geil eigenlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
Met Franstaligen lijkt me dat nice.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:03 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Had ik ooit eens met een Spaanse chick, was best geil eigenlijk
quote:
Met marokkaan/arabischstaligenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met Franstaligen lijkt me dat nice.
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met Franstaligen lijkt me dat nice.
[..]
Limburgse wijven zijn fucking erg zeg. Xenofoob als de pest maar intussen met jan en alleman willen neuken. Make up your fucking mind, trut!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
.of de Limburgers zelf.![]()
Hier kan ik dus echt niet tegen,
Wat limburg wel niet allemaal heeft:![]()
- Een gezellig accent
- Steenkool
- Parkstad Limburg
- 3 landenpunt
- De hoogst liggende plekken van Nederland
- Lekker vloaien!![]()
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.!
- Het leukste Carnaval![]()
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
.of de Limburgers zelf.![]()
Hier kan ik dus echt niet tegen,
- Een gezellig accent
- Steenkool
- Parkstad Limburg Trendwork Arena
- 3 landenpunt
- Lekker vloaien!![]()
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo, Sittard etc.!
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?
Oh, verder heb ik weinig tegen Limburg eigenlijk. Is dat erg?quote:
zo doe maarquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef ericosman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we hebben ook fonteintjes
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef Shispeed het volgende:
[..]
voor jou de geweldige moskee van Weert:
[ afbeelding ]
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken/beluisterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Met natuurlijk, ik ga niet fake doen.
quote:
Ik zie niets wat niet in een andere willekeurige Nederlandse kutplaats te vinden is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef ericosman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Compensatie voor een persoonlijk probleem van je?quote:
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
- Een gezellig accent Een zingende, onverstaanbare accent
- Steenkool Heeft de randstad ook
- Parkstad Limburg Heeft de randstad ook.
- 3 landenpunt Ja leuk. En wat is het maatschappelijk nut daarvan?
- De hoogst liggende plekken van Nederland Heuvels bergen noemen
- Lekker vloaien!Het is vlaaien, dwerg
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.! Een pot nat.
- Het leukste Carnaval Grootste en meest belachelijke escapisme van de realiteit en om verantwoordelijkheid op te nemen. Grow the fuck up!
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?Limburg is gewoon een plek vol met luie zelfingetogen rijkeluiskindjes die denken dat alles wat ze doen toch wel leuk is en ze gooien met alles de pet er naar zolang ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:19 schreef ericosman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef Shispeed het volgende:
ach ik ga hier nog geen eens meer woorden aan vuil maken, beter scheidt Zuid-Nederland zich af en richten we met Vlaanderen een nieuwe natie op ^^
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Noord Holland hebben we tenminste deze baas!![]()
Duidelijk iemand die nooit hier geweest is.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
Hoe kun je nu nog iets tegen Limburg hebben?Limburg is gewoon een plek vol met luie zelfingetogen rijkeluiskindjes die denken dat alles wat ze doen toch wel leuk is en ze gooien met alles de pet er naar zolang ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dit ga ik even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken/beluisteren
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh em gee. Zelfs een Dixons!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben tenminste deze gouden bazenman die nooit beweegt.Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfde
edit: en dan zag ik de H en M nog over het hoofd
Wat een engerd. Gelukkig hebben we Lowieke nog, niemand kan haar overtreffen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
In Noord Holland hebben we tenminste deze baas!
[ afbeelding ]
Een beetje zelfoverschatting zit daar wel in, willen die andere dat ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:23 schreef Shispeed het volgende:
ach ik ga hier nog geen eens meer woorden aan vuil maken, beter scheidt Zuid-Nederland zich af en richten we met Vlaanderen een nieuwe natie op
Venlo is idd een crap winkelstad ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:29 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Een Van Haren, een Score, een Vero Moda, een Subway, waarom is bijna elke Nederlandse winkelstraat hetzelfde
Homo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
3 uit 8, helaas onvoldoende.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:57 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
- Een gezellig accent
![]()
- Steenkool
It's amazing Mike!![]()
- Parkstad Limburg
![]()
- 3 landenpunt
![]()
![]()
- Lekker vloaien!![]()
![]()
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.!
![]()
Daarvoor moet je elders zijn.![]()
Rij dan gelijk naar Dusseldorf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Venlo is idd een crap winkelstad ja.Dan liever naar Roermond of Maastricht.
Dat zou betekenen dat je Nederland uit moet. Oh....wachtquote:
Haten op meneer Doperwtjequote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat een engerd. Gelukkig hebben we Lowieke nog, niemand kan haar overtreffen.
ze willen in ieder geval van die fransen af en alleen redden ze het nooit dus ze zullen wel moetenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje zelfoverschatting zit daar wel in, willen die andere dat ook?
Ik mis je punt denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je Nederland uit moet. Oh....wacht![]()
Vlaanderen redt zich prima alleen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze willen in ieder geval van die fransen af en alleen redden ze het nooit dus ze zullen wel moeten
Ja, zo zonder regering, sowieso Vlaanderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vlaanderen redt zich prima alleen.
Nooit geweest, maar kunnen die serieus tippen aan Dusseldorfquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Of richting Essen, of Mönchengladbach.
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:20 schreef MonteCristo het volgende:
- Een gezellig accent Een zingende, onverstaanbare accent
- Steenkool Heeft de randstad ook
- Parkstad Limburg Heeft de randstad ook.
- 3 landenpunt Ja leuk. En wat is het maatschappelijk nut daarvan?
- De hoogst liggende plekken van Nederland Heuvels bergen noemen
- Lekker vloaien!Het is vlaaien, dwerg
- De gezellige steden Maastricht, Roermond, Venlo etc.! Een pot nat.
- Het leukste Carnaval Grootste en meest belachelijke escapisme van de realiteit en om verantwoordelijkheid op te nemen. Grow the fuck up!
Uhu want dat ze geen regering hebben ligt volledig aan Vlaanderenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo zonder regering, sowieso Vlaanderen
Ik geef hem geen ongelijk. Voor de eckt eckte carnaval moet je toch in Brazilië zijn, hier is het alleen een excuus om je een paar dagen achter elkaar helemaal lam te zuipen in een of ander apenpakje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
een rotterdammer die zich durft uit te laten over carnaval
Dat beweer jij nergens, maar is wel de waarheid.quote:
Wel goede winkelsteden, maar of ze daaraan kunnen tippen weet ik niet. Nooit geweest.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar kunnen die serieus tippen aan Dusseldorf?
Het ligt onder andere aan Vlaanderen, natuurlijk ligt er ook wel een deel van de schuld bij Wallonië.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Uhu want dat ze geen regering hebben ligt volledig aan VlaanderenDenk eens na...
En Brabanders hebben niets met Limburgers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:34 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vlaanderen redt zich prima alleen.
Ik ben opgevoed met zuidelijke invloeden hoor, doelde niet op ons zomer carnaval hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:35 schreef Shispeed het volgende:
[..]
een rotterdammer die zich durft uit te laten over carnaval
Brabant is ook zo'n onderontwikkelde provincie. Ik was daar op vakantie en had de hele week geen enkel bereik met mijn mobielquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En Brabanders hebben niets met Limburgers.
Dan moet je geen T-mobile nemen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brabant is ook zo'n onderontwikkelde provincie. Ik was daar op vakantie en had de hele week geen enkel bereik met mijn mobiel
Ik heb Vodafone en niemand van mijn groep had daar bereik, het maakte niet uit welke provider ze hadden. Ik moet wel toegeven, dat we dicht bij de Belgische grens zaten, dat kan het probleem hebben veroorzaakt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan moet je geen T-mobile nemen.
Noord Brabant en Vlaanderen bij Nederlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg bij Duitsland en Vlaanderen en Brabant samen zou misschien nog wel kunnen werken.
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Limburg bij Duitsland en Vlaanderen en Brabant samen zou misschien nog wel kunnen werken.
Mooi niet he.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_%28Belgische_provincie%29
Mooi wel dus, de vereniging van Oost- en West-Limburg! Toch een glorieus moment in de geschiedenis? Haalt misschien de voorpagina van de Telegraaf nogquote:
Oh nee, een weerwolfquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is volle maan.Kom ik net achter.
Hier in het westen zie ik geen eens een maanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Het is volle maan.Kom ik net achter.
we kunnen zonder maanquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hier in het westen zie ik geen eens een maan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |