En nog twee duimen omdat het de waarheid isquote:Op zondag 14 augustus 2011 02:56 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
[..]
Twee duimen voor de moeite
Wat maakt het uit als het 's nachts regentquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef Kwalberto het volgende:
Vannacht gaat het overal regenen behalve in het westen
Het regent hier, terwijl ik binnen zit, hoe ernstig!quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:00 schreef Kwalberto het volgende:
Vannacht gaat het overal regenen behalve in het westen
kweeniequote:Op zondag 14 augustus 2011 03:01 schreef RodaJC-Limburg het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als het 's nachts regent
quote:
quote:
Wat een interessant en doordacht gesprekquote:
dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een interessant en doordacht gesprek
Aardrijkskundig gezien, bedoel ik dan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 03:52 schreef Suli het volgende:
Dupdupdup... Laten we vriendjes blijven jongens
Dan trek ik mijn post terugquote:Op zondag 14 augustus 2011 03:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aardrijkskundig gezien, bedoel ik dan.
Van Brabant naar Limburg, veel verschil ga je waarschijnlijk niet merken. Als je nou ging studeren in de Randstad daarentegen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 04:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga over twee weken in Maastricht op kamers, dus ben dan ook Limburger.
Al blijf ik een Brabo op en top, maar ik word hier door iedereen uitgelachen/uitgescholden omdat ik in Limburg ga wonen
Jawel man is een wereld van verschil (denk ik). Veel Brabanders schijten op alles wat Limburg is....ik ben nu vaak degene die het voor ze opneemt hier in de kroegquote:Op zondag 14 augustus 2011 04:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van Brabant naar Limburg, veel verschil ga je waarschijnlijk niet merken. Als je nou ging studeren in de Randstad daarentegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |