Neen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi wel dus, de vereniging van Oost- en West-Limburg! Toch een glorieus moment in de geschiedenis? Haalt misschien de voorpagina van de Telegraaf nog
Dat zou ik niet zo snel zeggenquote:
Ok, doen we dat lastige stuk bij Limburg, de rest van Vlaanderen bij Brabant en die Hollanders zoeken het maar uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Limburg moet juist bij België, er bestaat namelijk al een Limburg in België, kunnen ze samengaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limburg_%28Belgische_provincie%29
quote:
Haha, ik hoef maar uit m'n raam te kijken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:45 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Hier in het westen zie ik geen eens een maan
Limburg is natuurlijk al geen Nederland meer. Dat is Duits Vlaanderen.quote:
ja want zonder eb en vloed ga ik doodquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel zeggen
De maan is namelijk nogal belangrijk voor eb en vloed en daarmee ook de golfstromen
Nederlanders, exclusief Brabanders en Limburgers, Hollanders noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, doen we dat lastige stuk bij Limburg, de rest van Vlaanderen bij Brabant en die Hollanders zoeken het maar uit.
Belgie heeft ook al een Brabant. En gezien de geschiedenis is dat natuurlijk niet zo gek. Kunnen we ze dat net zogoed cadeau doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ok, doen we dat lastige stuk bij Limburg, de rest van Vlaanderen bij Brabant en die Hollanders zoeken het maar uit.
Niet direct, maar indirect wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want zonder eb en vloed ga ik dood
Heb je nog een kamer vrij? ik wil verhuizen naar Limburgquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik hoef maar uit m'n raam te kijken.![]()
Ik wist wel dat Limburg z'n voordelen had, hier is het ook vaker warmer!
Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet direct, maar indirect wel.
Lees dit anders even: Wat is de maan, en wat is haar merkbare invloed?
Kijk eens wat vaker naar Discovery Channel, heerlijk programma over 'kleine' veranderingen op aarde/zon/maan die desastreuze gevolgen hebben voor ons.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja want zonder eb en vloed ga ik dood
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[..]
Haha, ik hoef maar uit m'n raam te kijken.![]()
Ik wist wel dat Limburg z'n voordelen had, hier is het ook vaker warmer!
Sure, alleen je moet wel je eigen troep opruimen. Heb namelijk gehoord dat mensen uit het Noorden niet zo netjes zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:51 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Heb je nog een kamer vrij? ik wil verhuizen naar Limburg
mwah kijk liever naar Ross Kemp on gangs/ extreme world en World thoughest townsquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker naar Discovery Channel, heerlijk programma over 'kleine' veranderingen op aarde/zon/maan die desastreuze gevolgen hebben voor ons.
Jup, mijn hart maakt een sprongetje als ik weer op de radio hoor 'in het zuiden vandaag meer zon'.quote:
Onder de rivieren heb je 2 provincies, Brabant en Limburg, Zeeland zetten we onder water.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlanders, exclusief Brabanders en Limburgers, Hollanders noemenWat ben je, een Amerikaan?
"andere" staat ook echt gewoon gelijk aan "noordelijk"quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef Rezania het volgende:
Van Wikipedia: "Geen enkele andere provincie in Nederland kent procentueel zoveel katholieken als Limburg. Terwijl in andere - noordelijke - provinciën de niet-katholieken in de meerderheid zijn is driekwart van de Limburgers katholiek."
Nog een reden om er niet te gaan wonen! Sowieso katholieken
Ja maar de moslims en allochtonen zijn hier in de minderheid.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:53 schreef Rezania het volgende:
Van Wikipedia: "Geen enkele andere provincie in Nederland kent procentueel zoveel katholieken als Limburg. Terwijl in andere - noordelijke - provinciën de niet-katholieken in de meerderheid zijn is driekwart van de Limburgers katholiek."
Nog een reden om er niet te gaan wonen! Sowieso katholieken
Hé, ik heb niet geschreven. Maar de waarheid is wel dat Limburg het meest zuidelijkst ligt van alle provincies.quote:Op zondag 14 augustus 2011 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"andere" staat ook echt gewoon gelijk aan "noordelijk"
PVV'ers daarentegenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar de moslims en allochtonen zijn hier in de minderheid.
Ik had gehoopt dat jij dat wel zou doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sure, alleen je moet wel je eigen troep opruimen. Heb namelijk gehoord dat mensen uit het Noorden niet zo netjes zijn.![]()
Uitslag Tweede Kamerverkiezingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |