quote:Definitief tweede serie Avro-drama Bloedverwanten
Wel, niet, toch wel. Bloedverwanten krijgt een vervolg. De Avro zond de dramaserie afgelopen seizoen uit met wekelijks zo’n 800 duizend kijkers. In de slotaflevering werden allerlei lijntjes uitgezet naar een vervolg, de Avro kondigde dit aanvankelijk ook aan. Maar uiteindelijk was er een budgetkwestie – en die is opgelost. Hoofdrolspeler Henriëtte Tol vertelde in Life4You dat de tweede serie deze zomer beginnen, in het voorjaar van 2012 is Bloedverwanten dan te zien, twee jaar na serie 1. Hierin zal Pierre Bokma een belangrijke rol gaan vervullen.
http://zappen.blog.nl/avr(...)drama-bloedverwanten
Dat ís iemand anders, Jeroen Spitzenberger kon het niet combineren met ander werk geloof ikquote:
Jammer dat Jeroen Spitzenberger niet meer de rol kon spelen ivm drukke werkzaamheden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef alors het volgende:
Dat ís iemand anders, Jeroen Spitzenberger kon het niet combineren met ander werk geloof ik
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ís iemand anders, Jeroen Spitzenberger kon het niet combineren met ander werk geloof ik
Ja dat merkte ik ook dat je moest inkomen wie wie is..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef Injetta het volgende:
Het is wel even erin komen. Die vorige serie is wel een tijd terug.
Haar man is naar familie in Egypte gegaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heet de dochter van Esther wiens man naar Israel is gegaan voor werk..zij heeft nu een donker vriend Ron heet ie.
Oja Iris heet ze en haar man is naar Egypte wist ik niet meer.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:59 schreef alors het volgende:
Haar man is naar familie in Egypte gegaan.
Ze heet volgens mij Iris.
Denk dat "die nieuwe homo" spioneert bij het bedrijf.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef Injetta het volgende:
Mmm, wel wennen die nieuwe halfbroer.....
Er is nog niet veel spannends gebeurd. Alhoewel. Die meneer Mok (of Bok) daar is iets mee. En die homo die komt werken, die is daar niet zomaar gekomen volgens mij.
Henriette is en vind ik een hele goede actrice..Ze is als Esther lekker komisch en een soort moedertjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor Esther. Ik vind haar enorm grappig. Dat hele gedoe over die neger.
Nou, liever niet te soaperig.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoop wel dat het een beetje bizar blijft. Dat vond ik vorig seizoen zo leuk: alles over de top. Niemand was normaal. Broers die het met zussen doen - nu ja, eigenlijk iedereen die het met iedereen doet en allemaal bomvol complexen en geheimen en stuk voor stuk diep ongelukkig. En allemaal aan de drank. Fantastisch!
Ik zou het jammer vinden als Derek de Lint (ik ben slecht in karakter-namen) nu zou gaan settelen met miss Burgerlijk, dat vreemde meisje plots braaf achter een rolstoel kruipt en de homo's weer gewoon alleen maar homo zijn.
Nee, helemaal niet. Maar ik vind een homo, die dan weer opeens (uit het niets) met meiden gaat lopen rotzooien, wel erg soaperig ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vond je het vorige seizoen te soaperig?
Ach, niets is mij te dol. Vind het wel jammer dat die driehoeksverhouding ten einde lijkt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik vind een homo, die dan weer opeens (uit het niets) met meiden gaat lopen rotzooien, wel erg soaperig ja.
Ja hij is een totale sul nu, vind ik. En hij doet het zo geestig. Dat gefiets!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Vond Pierre Bokma altijd zo'n knappe man maar in deze rol vind ik hem een beetje een engerd.
Verder idd een aparte familie. Apart in ...alles
Ja, hij speelt het goedquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hij is een totale sul nu, vind ik. En hij doet het zo geestig. Dat gefiets!
Hij wordt vast écht verliefd op Esther.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, hij speelt het goed. Ben heel benieuwd hoe zijn verhaallijn zich verder ontwikkelt.
Dat denk ik ook. Ze is onweerstaanbaar op een bepaalde manier, dus there he goesquote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij wordt vast écht verliefd op Esther.![]()
En dat confliceert dan vreselijk met zijn snode opdracht.
"Dat gaat toch nooit goed, net als in 'Zand in je badpak' "quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen maar voor Esther. Ik vind haar enorm grappig. Dat hele gedoe over die neger.
"Zand in je badpak".quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:12 schreef Reese het volgende:
[..]
"Dat gaat toch nooit goed, net als in 'Zand in je badpak' "
Estherik vind d'r zo leuk, als aanvoerder van die gekke familie.
Ik zit in een trein naar een hotel op Schiphol.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef alors het volgende:
Waarom kickt niemand? Nu ben ik het vergeten
Dus bij thuiskomst heb je ruim de tijd voor een marathonquote:MEDIA-OVERZICHT
Terugkijken? De afleveringen van Bloedverwanten kun je tot 24 mei bekijken in het Media-overzicht.
Ojee, dat moet ik dan even aan het thuisfront doorgeven. Dank Haaibaaike!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een mooie aflevering ..Fien die krengVolgende week begint het pas om 21:20 ivm passion. dat dan eerder begint..
YW Dude..quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ojee, dat moet ik dan even aan het thuisfront doorgeven. Dank Haaibaaike!!
Sterker nog; ik wil Esther worden als ik later groot ben!quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Esther. Die willen we allemaal wel in de familie.
Kickje voor deze week! Aflevering begint zo. Ik neem er een wijntje bij, denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef alors het volgende:
Waarom kickt niemand? Nu ben ik het vergeten
Een soort moedertje? Meer een hysterische moederkloekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Henriette is en vind ik een hele goede actrice..Ze is als Esther lekker komisch en een soort moedertje
Nee ligt niet aan jou..valt mij ook op dat ze altijd dat roodgeruite blouse aan heeft..quote:Op donderdag 19 april 2012 21:34 schreef Lovechild het volgende:
Ligt het aan mij of draagt Mylene alleen maar van die roodgeruite blousejes?
Ja, Esther is Tha Bomb. Prachtig hoe ze dan ook weer Victoria Koblenko zit uit te horen, hè...Balletje opgooien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Het blijft een ontzettend rare familie. Esther de hele tijd: "Anton is mijn man en dat blijft hij." Ik zou hard wegrennen als ik Mylène was. Toch heeft het ook wel weer wat.
Ja eerste seizoen is ook leuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er een klein marathonnetje op zitten
Ben nu bij afl. 6 van die kennelijk 2e seizoen.
Tis best leuk
Is het 1e seizoen ook leuk?
Dan doe ik dat er ook nog ff achteraan
Haha iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, Esther is Tha Bomb. Prachtig hoe ze dan ook weer Victoria Koblenko zit uit te horen, hè...Balletje opgooien.
Ik zit soms hardop te lachen met haar. Voorbeeld: "Jij bent de vijand. Ronald Mok. Eén wijntje kan.
Eén."
Het is fijn vermaak voor lekker in mijn uppiequote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
O leuk dat je ook kijkt Bluezz! Oh en seizoen 1 is echt nóg leuker en bizarder. Maar dat kan ook komen omdat we niet wisten wat er komen ging. Ik dacht echt: WTF is dit voor belachelijke serie?![]()
![]()
Ah wat leuk dat Q dat heeft gedaan! Ik zou ook wel eens auditie willen doen bij Derek de Lint.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is fijn vermaak voor lekker in mijn uppie![]()
Ik ben fan van Derek de Lint sinds kleine Q auditie deed voor een commercial lang geleeen Pierre Bokma
Nou ja en toen ging ik overstag..
Ja die mis ik ook. Gelukkig zie ik hem nog wel eens in het theater. Hij zit trouwens bij hetzelfde gezelschap als zijn vervanger.quote:Op zondag 29 april 2012 18:56 schreef Smikke het volgende:
Buiten dat ik jullie adoratie voor Henriette Tol deel, het ook jammer vind dat Jeroen Spitzenburger vervangen is, vind ik de muziek een prachtige ondersteuning voor de serie.
Ik ben fan.
Oh grappig, in deze link zie je dat de dochters van Iris echt zusjes zijn en dat hun vader echt hun vader is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:12 schreef Bluezz het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1464852/fullcredits
Wat grappigquote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh grappig, in deze link zie je dat de dochters van Iris echt zusjes zijn en dat hun vader echt hun vader is.
Ik vond dat oudste meisje al zo op hem lijken. Goed gecast, dacht ik!quote:
Ja wie weet.quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind deze Thomas iets flamboyanter. In het vorige seizoen kwam nog wel naar voren dat Thomas wat moeite had met zijn homo zijn. Dat geloof ik bij deze Thomas niet. Maar, en nu geef ik er gewoon maar een ongefundeerde gooi aan, misschien is het het verschil wel tussen homo spelen en homo zijn...
Dat iddquote:Op zondag 29 april 2012 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond dat oudste meisje al zo op hem lijken. Goed gecast, dacht ik!
Yeps Jeroen Spitzenberger is een groot gemis..ik was zijn naam vergeten jammer dat hij niet meer te zien is. Ja vind de muziek ook erg prachtig..quote:Op zondag 29 april 2012 18:56 schreef Smikke het volgende:
Buiten dat ik jullie adoratie voor Henriette Tol deel, het ook jammer vind dat Jeroen Spitzenburger vervangen is, vind ik de muziek een prachtige ondersteuning voor de serie.
Ik ben fan.
Wist ik niet eens dat ze zusjes zijn en hij hun echte vader zag de link hier ergens. Wel leuk voor hun drieén.quote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef Lovechild het volgende:
Oh grappig, in deze link zie je dat de dochters van Iris echt zusjes zijn en dat hun vader echt hun vader is.
Ik heb ze allebei gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan heb jij de eerste serie van bloedverwanten niet gezien? Dit is de tweede serie..
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan heb jij de eerste serie van bloedverwanten niet gezien? Dit is de tweede serie..
Precies, een complete marathonquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef aeindje het volgende:
[..]
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?
Stom van me..ja tuurlijk heb je de eerste serie wel gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ze allebei gezien![]()
Daarom mis ik de "oude" Thomas
Jajaja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef aeindje het volgende:
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?
Ja vind ik ook altijd..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Eef999 het volgende:
Toch leuk die NL-series, na Penoza en Overspel is Bloedverwanten ook echt leuk om te kijken
Geef mij zijn zoon Mick maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Die Derek de Lint wordt naarmate ie ouder wordt alleen maar knapper, mooi grijs is niet lelijk
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:08 schreef Eef999 het volgende:
Vorige week deze serie ontdekt, en lekker een marathon gehouden![]()
![]()
Ben helemaal bij. Jammer dat Jeroen vervangen is, ik kan niet zo wennen aan deze![]()
Wat een heerlijke serie, Esther![]()
![]()
Het lijkt er wel op dat ze geïnspireerd zijn door de serie Brothers & Sisters. Ook zo'n moeder die overal bovenop zit en voor iedere scheet de hele familie optrommelt en etentjes geeft. Ook een dochter met kanker, en een homo-zoon die een relatie krijgt met een jongen die in zijn auto leeft.
dat Jezus aan het kruis genageld isquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zei Antje? in die scene met de rolstoeler? Dat het hem speet, van alles, kosmos en...?
Ik verstond het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat Jezus aan het kruis genageld is. En Boris toen: "Ja, ook dat allemaal"
. Grappig stukje
.
Ik vind het echt een briljante serie.
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
'Nou, dan zal ik me maar even terugtrekken he... het kost moeite.... ik ben in de keuken. Zal ik zo iets brengen? Ik breng zo wel iets!'
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hè?.
Een beetje wel ja. Bij Bloedverwanten gaat haar vader dood, bij Brothers & Sisters haar man. Maar bij allebei komen er na de dood geheimen en een buitenechtelijk kind boven drijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Verslaafd aan deze serie
Helaas seizoen 1 nog niet gezien.. moet ik maar snel even ergens regelen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Er zijn ook dvd te koop en die heb ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, hè, één brok onbaatzuchtigheid, die Esther!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:50 schreef Lovechild het volgende:
Hoewel ik stiekem wel vond dat Eva gelijk had in haar tirade tegen Esther, vind ik het dan toch ook wel weer top hoe Esther iedereen in haar armen sluit die bij de familie hoort. Hoeveel vrouwen zouden het kind van de tweede vrouw van haar ex als dochter beschouwen?
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?quote:Laura komt na de geboorte van het kind in een postnatale depressie terecht. Er is iets mis met haar. Wát, dat wordt bewaard voor het derde seizoen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een Privé van een aantal weken geleden liggen en daar staat een interview met Victoria Koblenko in. Daarin zegt ze over haar rol:
[..]
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?
Dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
Haha, dat is wel grappig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef mane het volgende:
Ik heb in mijn vakantie ook alle afleveringen van seizoen 2 zitten kijken. Het is erg goed en leuk, maar ik kijk wel vooral voor Esther. Zij is gewoon mijn twee oudste zussen in 1! En die combinatie met Eva. Zo grappig.. Vooral die scene als ze allebei teveel gedronken hebben en Eva nog naar huis wil rijden. Esther pakt haar sleutels af en dan gaat Eva wel gewoon lopen. Later tegen Anton: 'Ja, ik dacht dat ze wel terug zou komen.'
Echt herkenbaar. Zou zo een scene bij ons kunnen zijn..
.
Ja, Dynasty-achtig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Eef999 het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
En die Wouter vind ik helemaal niks![]()
Geweldig dat gesprek van Esther met Wouter![]()
En volgende week; bitchfight
31 mei is de laatstequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
De bron is de Privé...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
Ja dat begreep ik gisteren ..ze lieten een stukje van volgende week zien..nog 3x te zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
Welke scenes bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Waar wordt dit eigenlijk opgenomen? Soms komt het me zo bekend voor.
Tanja is ook goed hoor..quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Esther was ook naar de kapper geweest; Joan Collinsachtig.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Volgens het Bloedverwantentwitteraccount dat toevallig in mn tl voorbij kwam is het idd morgen de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef Eef999 het volgende:
Vreemd, in de nieuwe Veronica staat bij donderdag; laatste aflevering. Maar er staat ook 12-delige serie. En gisteren was aflevering 9![]()
Donderdag 24 mei is wel de halve finale songfestival op NED 1
Nou ja, we zien het wel
24 mei is geen '' Bloedverwanten'' ivm halve finale songfestival. Staat in mijn nieuwe gids van de vara.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
quote:bloedverwanten @bloedverwanten
Morgen in de laatste #Bloedverwanten: Esther onderneemt een laatste poging om Fien om te praten
Hij is creator van bloedverwanten.twitter:jobgosschalk twitterde op donderdag 17-05-2012 om 10:41:05Laatste bloedverwanten op tv reageer retweet
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Oh was dit al het einde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Ja dat begreep ik hier.quote:
Was de laatste afl: Rare einde vond ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat begreep ik hier.
En er was ook geen volgende-week-vooruitblik. Dus.
Ik denk dat Martijn niet de vader is?!..Ben ook benieuwd wie die man is die met Laura stond te praten aan de voordeur.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Lovechild het volgende:
Whoei, genoeg losse eindjes voor nog een seizoen.
Ennuh, Martijn toch niet de vader van Hidde?
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat jammer dat dit het einde is, het voelt niet alsof er in de afgelopen uitzendingen naar een einde werd toegewerkt, dit was veel te abrupt...
Fien die haar zin krijgt
Nee, dit was echt ff drie keer niks.
Enige leuke was het 'He, Victor Bol is weer eens op tv-moment'
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Ik vond seizoen 1 toch ietsje beter, eigenlijk. Daar zat een inhoudelijke cliff in en veel minder achterlijkheden, voor mijn gevoel. Dit is: 'Gaat ze voor Anton of voor Mok?! Omg wat spannend!'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.
Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Het Haagse verkeer is sowieso een zwarte route...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!.
quote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Er komt een derde seizoen
http://www.rtl.nl/(/actue(...)e_bloedverwanten.xml
Nee in het voorjaar van 2014 pasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hopen dat het in het najaar op de buis komt!
Pffff, duurt lang!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee in het voorjaar van 2014 pasWant ze zijn nu aan het filmen/ opnemen. Dus dan zie je dat niet in het najaar dit jaar!
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.quote:
Ok. Nouja, afwachten dan maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.
Excuus voor de verkeerde verwachting.quote:
Wat grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Excuus voor de verkeerde verwachting.
Dacht zal even melden dat ze weer gaan beginnen met filmen, zodat je weet dat het nog loopt. Dat wist ik namelijk omdat mijn zoontje mee doet als baby Hidde.
Er waren de afgelopen weken 's avonds laat wel herhalingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie hierboven dat ik seizoen 2 gekeken moet hebben, maar dat is helemaal uit m'n geheugen verdwenen, geloof ikHeb hem opgenomen, binnenkort even kijken
Ik had opgenomen ben nu aan het kijken. Henriette Tol is fantastisch en ook Derek de lint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Esther
was weer geweldig. Uiteraard gaf ze weer een familiefeestje. Over haar ex: "Zo grappig, hij denkt nog steeds dat hij niet komt".
![]()
Het moest een beetje op gang komen, maar Derek de Lint en Henriëtte van Tol stelen meteen weer de show. Zalig!
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:20 schreef Injetta het volgende:
Iemand gekeken? Ik moet het nog zien, was gisteren niet thuis. Moet wel even mijn geheugen opfrissen. Het is nu zo lang geleden.
Dat had ik helemaal niet haha.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijken
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:54 schreef OeJ het volgende:
Wat héérlijk dat we er weer allemaal ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn! Je hebt familie, en je hebt passanten!
Moeten we dan iets slachten ofzo?
Gaaf! Ga je naar "Een goed nest"?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga Henriette Tol die Esther speelt in Bloedverwanten binnenkort in het echt zien in een toneelstuk in Nijmegen.
Dankje Dude😀Ik hoorde het ook zeggen dat er een mooi stuk moet zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:22 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
En Haaibaaike, wat leuk dat je haar gaat zien in het theater! Schijnt een erg mooi stuk te zijn.
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, je hoort het haar zeggen!"zo werkt dat nou eenmaal."
Geen twijfel over mogelijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.
Volgens mij heb je dan in één klap het hele leven overzichtelijk en compact bijeen. Niks meer nodig verder!
Ja dankje wel ik ga naar Nijmegen op 18 december 👍quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:06 schreef Lovechild het volgende:
Gaaf hoor, Haaibaaike. Ik zou dat stuk ook wel willen zien. Ook vanwege Anneke Blok.
"Eieren horen niet in de ijskast"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.
Volgens mij heb je dan in één klap het hele leven overzichtelijk en compact bijeen. Niks meer nodig verder!
Esther was nog als vanouds hoor, Mien Regelquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh jongens. En toen sloeg me gisteren plots de schrik om het hart: het wordt toch niet zo'n derde seizoen waarin de schrijver zich inene te serieus gaat nemen en vergeet wat de ware kracht van de serie was?
Ik hoop zo van harte dat het niet alleen maar serieuze ellende en pretentieuze intrige wordt, maar dat Esther gewoon weer lekker gaat fietsen met De Bok en Derek de Lint weer veelvuldig sullig voor zich uit staart en de halfzus van Esther haar minderwaardigheidcomplex wegzuipt en zo maar voort.
Ik zag het plots allemaal teloorgaan.
Ja, maar ik vond, afgezien van Esther, de toon/teneur opeens anders. Kan er niet zo goed mijn vinger op leggen. Hopelijk heb ik het mis!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef OeJ het volgende:
[..]
Esther was nog als vanouds hoor, Mien RegelMet dat slappe handje voor die nieuwe vriend van haar zoon als hoogtepunt.
En: "we moeten samen zijn. Je hebt juist nu je familie nodig."
Ik heb serieus opgezocht, of die nieuwe aanwinst van Thomas de zoon van Dries Roelvink is (niet dus). Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef Loodje het volgende:
Lol, verbaas me iedere keer hoe goed Esther is. Henriette dan natuurlijk;)
Het is een Greidanus zag ik in de leader. Daar acteren er ook nogal wat van volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:32 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik heb serieus opgezocht, of die nieuwe aanwinst van Thomas de zoon van Dries Roelvink is (niet dus). Of ligt dat aan mij?
Ja, had het gezien. Komt waarschijnlijk door dat blonde haar, want op andere foto's leek het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is een Greidanus zag ik in de leader. Daar acteren er ook nogal wat van volgens mij.
En Esther "Dat ís het leven, dat je soms een ander leven wilt!"
Het is in ieder geval geen kind van 1quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:05 schreef Loodje het volgende:
Trouwens even patsen hoor, maat wat vinden jullie van Hidde?
Jeps dat klopt.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:47 schreef Stroekie het volgende:
Hidde was toch het kind van Laura en Martijn
Henriette is een goede actrice..quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef Loodje het volgende:
Lol, verbaas me iedere keer hoe goed Esther is. Henriette dan natuurlijk;)
Hoe oud denk je dat ie is dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 08:03 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen kind van 1
Vond ik ook. Echt nog een baby. Het kon niet eens echt zitten of staan.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:26 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Maand of 8, heb zelf geen kinderen maar deze leek wel heel klein
De (half)broer van Antje was dat, Martijn, hij werd gespeeld door Michiel Huisman.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:02 schreef Mriekie het volgende:
Wie is eigenlijk de vader van Hidde? Want Laura is geen de Winter toch? Al begrijp ik dat er nu gedoe over gaat komen.
Hoe heet de acteur die Antoon speelt?..is een goeie acteur.ik ken niet op zijn naam komen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet belabberd geacteerd.
Wie vindt je het zo slecht doen dan? Tanja Jess misschien, maar verder..?
Ja door Derek de Lintquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:38 schreef Lovechild het volgende:
Anton wordt gespeeld door Derek de Lint.
Ach, dus het lag niet helemaal aan mij, dat ik het gemompel niet kon volgen! Wie heeft het wel verstaan?quote:Op dinsdag 18 november 2014 10:38 schreef Injetta het volgende:
Ik ook niet.... Ze praatten zo zachtjes binnensmonds.
Wat ik vreemd vind is dat die dochter van Mok dus niet weet dat ze zijn dochter is. De naam Mok kende ze niet. Hoe heeft Esther haar zo makkelijk kunnen opsporen?
Ik ben benieuwd wat Esther gaat doen. Gaat ze de concurrentie aan met haar kinderen en Anton?
Geweldige serie !
Mmm dat kan wel, maar.... als het zo geheim is voor haar, hoe heeft die Esther dan zo snel haar gevonden?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach, dus het lag niet helemaal aan mij, dat ik het gemompel niet kon volgen! Wie heeft het wel verstaan?
Ja, dat ze de naam Mok niet kent is wel gek. Maar ze was al heel jong naar dat pleeggezin gegaan toch, en Mok wist niet eens of ze wel wist dat dat niet haar ouders waren. Geloof ik, dat hij eens zei.
Ik dacht via een privédetective. En tja, hoe díe dat dan allemaal weer wist...quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Mmm dat kan wel, maar.... als het zo geheim is voor haar, hoe heeft die Esther dan zo snel haar gevonden?
Loodje! Wat zei Mok tegen de rolstoeljongen??quote:Op vrijdag 21 november 2014 22:27 schreef Loodje het volgende:
Stiekem het enige moment dat je denkt, was het maar weer maandag. Tot je wist dat het weekend voor de deur staat;)
Dank je!!quote:Op maandag 24 november 2014 19:44 schreef Loodje het volgende:
Mok vroeg een aantal dingen waaronder of hij nog wel wilde leven.
Mok: Mogen andere mensen op de hoogte worden gesteld? Ownee tuurlijk niet je wilt niet zo'n afscheidsfeest aan je broek hebben hangen.
Boris: Dat liever niet.
Mok: Zal zeggen dat je dat liever niet wilt.
Boris: Graag
Mok: Zal daar heel duidelijk in zijn.
We zitten al klaar, vanavond weer een nieuwe aflevering![]()
Het kwam erop neer dat ook Fien vertrok en Esther helemaal alleen achter bleef, stank voor dank, en dat noemt zich familie, ze zal nog eens iets voor een ander doen, niets krijg je ervoor terug, van je familie moet je het hebben, je geeft je ziel en zaligheid en blijft met lege handen achter, en dan zeggen ze: het hemd is nader dan de rok, nou mooi niet, dus ze trekt haar handen ervan af, ja echt, dat zal ze leren.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Sjit ik heb op het einde niet gezien ik was in slaap gevallen😣
Lief dat je dat voor mij hier typt.quote:Op dinsdag 25 november 2014 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Het kwam erop neer dat ook Fien vertrok en Esther helemaal alleen achter bleef, stank voor dank, en dat noemt zich familie, ze zal nog eens iets voor een ander doen, niets krijg je ervoor terug, van je familie moet je het hebben, je geeft je ziel en zaligheid en blijft met lege handen achter, en dan zeggen ze: het hemd is nader dan de rok, nou mooi niet, dus ze trekt haar handen ervan af, ja echt, dat zal ze leren.![]()
Er ontstaan nu wel weer leuke verhaallijntjes trouwens. Ben alleen bang dat Haye daar, zoals in elk seizoen, weer te laat mee aanvangt en we bij de laatste aflevering weer met lege handen achterblijven (net als Esther).
Oh, ik weet niet eens meer wat erna nog gebeurde. Kijk het maar even terug inderdaad, dan kom je volgende week weer goedbeslagen ten ijs.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Lief dat je dat voor mij hier typt.
Dat van Fien had ik gezien dat ze wegging bij Esther en ook van het kindje van Laura en Martijn dat ze tegen hem zij het is van Martijn niet van jou.. Ik denk de laatste 10 minuten niet gezien kijk ik wel terug.. Thnx Dude😀
quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, ik weet niet eens meer wat erna nog gebeurde. Kijk het maar even terug inderdaad, dan kom je volgende week weer goedbeslagen ten ijs.
Martijn was eigenlijk een fantastisch karakter in de serie. Maar vermoedelijk ging de acteur wat anders doen (is nu succesvol aan het Hollywooden, dacht ik) en zijn broer moest ook al vervangen worden, qua acteur. Denk dat hij daarom zogenaamd de hort op moest naar verre oorden.quote:Op donderdag 27 november 2014 20:54 schreef praadje het volgende:
Geweldige serie. En inderdaad, de wijsheden van Esther. Ik zou willen dat ik zo'n moeder was.
Wat is er eigenlijk gebeurd met Martijn?
Naar New York. En ik zou er niet op rekenen dat hij nog terugkomt, iig niet in de persoon van Michiel Huisman, die heeft genoeg interessantere klussen op het moment.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:23 schreef Loodje het volgende:
Idd geen idee waar Martijn is gebleven, wie weet volgend seizoen?
Ja dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:28 schreef Injetta het volgende:
Ja, dit was echt wel sneu die verjaardag... Tafel vol met hapjes, flessen wijn, glazen dn niemand komt opdagen.
Ik denk dat de pleegvader van Sanne wel verteld zal hebben dat die Mok haar echte vader is.
Was hij er niet uitgeschreven?quote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Naar New York. En ik zou er niet op rekenen dat hij nog terugkomt, iig niet in de persoon van Michiel Huisman, die heeft genoeg interessantere klussen op het moment.
Dat vermoedde ik ook dat Mok haar echte vader is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:28 schreef Injetta het volgende:
Ja, dit was echt wel sneu die verjaardag... Tafel vol met hapjes, flessen wijn, glazen dn niemand komt opdagen.
Ik denk dat de pleegvader van Sanne wel verteld zal hebben dat die Mok haar echte vader is.
Ja ik ook, sneu vind ik voor haar :-(quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Och Esther. Ik had het zowaar met haar te doen, zo zonder verjaarsvisite.
Ja!quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:33 schreef OeJ het volgende:
Omdat ik 't niet kan laten:
" Wat ben jij nou aan 't doen met je boterham, Ronald Mok?"
Ja, ik ben ook dol op al dat familiegedoe, zoals jij in een post daarboven aangeeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
En dan die hele verhandeling over boter op de randjes.
Tanja Jess is sowieso een dramaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet belabberd geacteerd.
Wie vindt je het zo slecht doen dan? Tanja Jess misschien, maar verder..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o en vandaag wederom juichmomenten om het vurrukkulluke karakter Esther en Henriëtte Tols spel== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Geweldig einde!
Voldoende afgerond, maar toch nog een klein open eindje voor evt. Een vervolg.
Hopelijk komt er een derde seizoen.
Dit was het derde seizoen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Geweldig einde!
Voldoende afgerond, maar toch nog een klein open eindje voor evt. Een vervolg.
Hopelijk komt er een derde seizoen.
O ja....quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit was het derde seizoen.Maar hopelijk komt er een vierde seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |