Dat had ik helemaal niet haha.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijken
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:54 schreef OeJ het volgende:
Wat héérlijk dat we er weer allemaal ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn! Je hebt familie, en je hebt passanten!
Moeten we dan iets slachten ofzo?
Gaaf! Ga je naar "Een goed nest"?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga Henriette Tol die Esther speelt in Bloedverwanten binnenkort in het echt zien in een toneelstuk in Nijmegen.
Dankje Dude😀Ik hoorde het ook zeggen dat er een mooi stuk moet zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:22 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
En Haaibaaike, wat leuk dat je haar gaat zien in het theater! Schijnt een erg mooi stuk te zijn.
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, je hoort het haar zeggen!"zo werkt dat nou eenmaal."
Geen twijfel over mogelijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.
Volgens mij heb je dan in één klap het hele leven overzichtelijk en compact bijeen. Niks meer nodig verder!
Ja dankje wel ik ga naar Nijmegen op 18 december 👍quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:06 schreef Lovechild het volgende:
Gaaf hoor, Haaibaaike. Ik zou dat stuk ook wel willen zien. Ook vanwege Anneke Blok.
"Eieren horen niet in de ijskast"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.
Volgens mij heb je dan in één klap het hele leven overzichtelijk en compact bijeen. Niks meer nodig verder!
Esther was nog als vanouds hoor, Mien Regelquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh jongens. En toen sloeg me gisteren plots de schrik om het hart: het wordt toch niet zo'n derde seizoen waarin de schrijver zich inene te serieus gaat nemen en vergeet wat de ware kracht van de serie was?
Ik hoop zo van harte dat het niet alleen maar serieuze ellende en pretentieuze intrige wordt, maar dat Esther gewoon weer lekker gaat fietsen met De Bok en Derek de Lint weer veelvuldig sullig voor zich uit staart en de halfzus van Esther haar minderwaardigheidcomplex wegzuipt en zo maar voort.
Ik zag het plots allemaal teloorgaan.
Ja, maar ik vond, afgezien van Esther, de toon/teneur opeens anders. Kan er niet zo goed mijn vinger op leggen. Hopelijk heb ik het mis!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef OeJ het volgende:
[..]
Esther was nog als vanouds hoor, Mien RegelMet dat slappe handje voor die nieuwe vriend van haar zoon als hoogtepunt.
En: "we moeten samen zijn. Je hebt juist nu je familie nodig."
Ik heb serieus opgezocht, of die nieuwe aanwinst van Thomas de zoon van Dries Roelvink is (niet dus). Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef Loodje het volgende:
Lol, verbaas me iedere keer hoe goed Esther is. Henriette dan natuurlijk;)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |