Het is fijn vermaak voor lekker in mijn uppiequote:Op woensdag 25 april 2012 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
O leuk dat je ook kijkt Bluezz! Oh en seizoen 1 is echt nóg leuker en bizarder. Maar dat kan ook komen omdat we niet wisten wat er komen ging. Ik dacht echt: WTF is dit voor belachelijke serie?![]()
![]()
Ah wat leuk dat Q dat heeft gedaan! Ik zou ook wel eens auditie willen doen bij Derek de Lint.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is fijn vermaak voor lekker in mijn uppie![]()
Ik ben fan van Derek de Lint sinds kleine Q auditie deed voor een commercial lang geleeen Pierre Bokma
Nou ja en toen ging ik overstag..
Ja die mis ik ook. Gelukkig zie ik hem nog wel eens in het theater. Hij zit trouwens bij hetzelfde gezelschap als zijn vervanger.quote:Op zondag 29 april 2012 18:56 schreef Smikke het volgende:
Buiten dat ik jullie adoratie voor Henriette Tol deel, het ook jammer vind dat Jeroen Spitzenburger vervangen is, vind ik de muziek een prachtige ondersteuning voor de serie.
Ik ben fan.
Oh grappig, in deze link zie je dat de dochters van Iris echt zusjes zijn en dat hun vader echt hun vader is.quote:Op zondag 29 april 2012 19:12 schreef Bluezz het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1464852/fullcredits
Wat grappigquote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh grappig, in deze link zie je dat de dochters van Iris echt zusjes zijn en dat hun vader echt hun vader is.
Ik vond dat oudste meisje al zo op hem lijken. Goed gecast, dacht ik!quote:
Ja wie weet.quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef Lovechild het volgende:
Ik vind deze Thomas iets flamboyanter. In het vorige seizoen kwam nog wel naar voren dat Thomas wat moeite had met zijn homo zijn. Dat geloof ik bij deze Thomas niet. Maar, en nu geef ik er gewoon maar een ongefundeerde gooi aan, misschien is het het verschil wel tussen homo spelen en homo zijn...
Dat iddquote:Op zondag 29 april 2012 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vond dat oudste meisje al zo op hem lijken. Goed gecast, dacht ik!
Yeps Jeroen Spitzenberger is een groot gemis..ik was zijn naam vergeten jammer dat hij niet meer te zien is. Ja vind de muziek ook erg prachtig..quote:Op zondag 29 april 2012 18:56 schreef Smikke het volgende:
Buiten dat ik jullie adoratie voor Henriette Tol deel, het ook jammer vind dat Jeroen Spitzenburger vervangen is, vind ik de muziek een prachtige ondersteuning voor de serie.
Ik ben fan.
Wist ik niet eens dat ze zusjes zijn en hij hun echte vader zag de link hier ergens. Wel leuk voor hun drieén.quote:Op zondag 29 april 2012 19:28 schreef Lovechild het volgende:
Oh grappig, in deze link zie je dat de dochters van Iris echt zusjes zijn en dat hun vader echt hun vader is.
Ik heb ze allebei gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan heb jij de eerste serie van bloedverwanten niet gezien? Dit is de tweede serie..
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan heb jij de eerste serie van bloedverwanten niet gezien? Dit is de tweede serie..
Precies, een complete marathonquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef aeindje het volgende:
[..]
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?
Stom van me..ja tuurlijk heb je de eerste serie wel gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ze allebei gezien![]()
Daarom mis ik de "oude" Thomas
Jajaja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef aeindje het volgende:
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?
Ja vind ik ook altijd..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Eef999 het volgende:
Toch leuk die NL-series, na Penoza en Overspel is Bloedverwanten ook echt leuk om te kijken
Geef mij zijn zoon Mick maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Die Derek de Lint wordt naarmate ie ouder wordt alleen maar knapper, mooi grijs is niet lelijk
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:08 schreef Eef999 het volgende:
Vorige week deze serie ontdekt, en lekker een marathon gehouden![]()
![]()
Ben helemaal bij. Jammer dat Jeroen vervangen is, ik kan niet zo wennen aan deze![]()
Wat een heerlijke serie, Esther![]()
![]()
Het lijkt er wel op dat ze geïnspireerd zijn door de serie Brothers & Sisters. Ook zo'n moeder die overal bovenop zit en voor iedere scheet de hele familie optrommelt en etentjes geeft. Ook een dochter met kanker, en een homo-zoon die een relatie krijgt met een jongen die in zijn auto leeft.
dat Jezus aan het kruis genageld isquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zei Antje? in die scene met de rolstoeler? Dat het hem speet, van alles, kosmos en...?
Ik verstond het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat Jezus aan het kruis genageld is. En Boris toen: "Ja, ook dat allemaal"
. Grappig stukje
.
Ik vind het echt een briljante serie.
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hè?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
'Nou, dan zal ik me maar even terugtrekken he... het kost moeite.... ik ben in de keuken. Zal ik zo iets brengen? Ik breng zo wel iets!'
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hè?.
Een beetje wel ja. Bij Bloedverwanten gaat haar vader dood, bij Brothers & Sisters haar man. Maar bij allebei komen er na de dood geheimen en een buitenechtelijk kind boven drijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Verslaafd aan deze serie
Helaas seizoen 1 nog niet gezien.. moet ik maar snel even ergens regelen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Er zijn ook dvd te koop en die heb ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, hè, één brok onbaatzuchtigheid, die Esther!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:50 schreef Lovechild het volgende:
Hoewel ik stiekem wel vond dat Eva gelijk had in haar tirade tegen Esther, vind ik het dan toch ook wel weer top hoe Esther iedereen in haar armen sluit die bij de familie hoort. Hoeveel vrouwen zouden het kind van de tweede vrouw van haar ex als dochter beschouwen?
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?quote:Laura komt na de geboorte van het kind in een postnatale depressie terecht. Er is iets mis met haar. Wát, dat wordt bewaard voor het derde seizoen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een Privé van een aantal weken geleden liggen en daar staat een interview met Victoria Koblenko in. Daarin zegt ze over haar rol:
[..]
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?
Dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
Haha, dat is wel grappig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef mane het volgende:
Ik heb in mijn vakantie ook alle afleveringen van seizoen 2 zitten kijken. Het is erg goed en leuk, maar ik kijk wel vooral voor Esther. Zij is gewoon mijn twee oudste zussen in 1! En die combinatie met Eva. Zo grappig.. Vooral die scene als ze allebei teveel gedronken hebben en Eva nog naar huis wil rijden. Esther pakt haar sleutels af en dan gaat Eva wel gewoon lopen. Later tegen Anton: 'Ja, ik dacht dat ze wel terug zou komen.'
Echt herkenbaar. Zou zo een scene bij ons kunnen zijn..
.
Ja, Dynasty-achtig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Eef999 het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
En die Wouter vind ik helemaal niks![]()
Geweldig dat gesprek van Esther met Wouter![]()
En volgende week; bitchfight
31 mei is de laatstequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
De bron is de Privé...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
Ja dat begreep ik gisteren ..ze lieten een stukje van volgende week zien..nog 3x te zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
Welke scenes bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Waar wordt dit eigenlijk opgenomen? Soms komt het me zo bekend voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |