quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een Privé van een aantal weken geleden liggen en daar staat een interview met Victoria Koblenko in. Daarin zegt ze over haar rol:
[..]
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?
Dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
Haha, dat is wel grappig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef mane het volgende:
Ik heb in mijn vakantie ook alle afleveringen van seizoen 2 zitten kijken. Het is erg goed en leuk, maar ik kijk wel vooral voor Esther. Zij is gewoon mijn twee oudste zussen in 1! En die combinatie met Eva. Zo grappig.. Vooral die scene als ze allebei teveel gedronken hebben en Eva nog naar huis wil rijden. Esther pakt haar sleutels af en dan gaat Eva wel gewoon lopen. Later tegen Anton: 'Ja, ik dacht dat ze wel terug zou komen.'
Echt herkenbaar. Zou zo een scene bij ons kunnen zijn..
.
Ja, Dynasty-achtig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Eef999 het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
En die Wouter vind ik helemaal niks![]()
Geweldig dat gesprek van Esther met Wouter![]()
En volgende week; bitchfight
31 mei is de laatstequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
De bron is de Privé...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
Ja dat begreep ik gisteren ..ze lieten een stukje van volgende week zien..nog 3x te zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
Welke scenes bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Waar wordt dit eigenlijk opgenomen? Soms komt het me zo bekend voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |