Stom van me..ja tuurlijk heb je de eerste serie wel gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef Eef999 het volgende:
Ik heb ze allebei gezien![]()
Daarom mis ik de "oude" Thomas
Jajaja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef aeindje het volgende:
Ze kan toch seizoen 1 en 2 achter elkaar hebben gekeken?
Ja vind ik ook altijd..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Eef999 het volgende:
Toch leuk die NL-series, na Penoza en Overspel is Bloedverwanten ook echt leuk om te kijken
Geef mij zijn zoon Mick maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Die Derek de Lint wordt naarmate ie ouder wordt alleen maar knapper, mooi grijs is niet lelijk
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:08 schreef Eef999 het volgende:
Vorige week deze serie ontdekt, en lekker een marathon gehouden![]()
![]()
Ben helemaal bij. Jammer dat Jeroen vervangen is, ik kan niet zo wennen aan deze![]()
Wat een heerlijke serie, Esther![]()
![]()
Het lijkt er wel op dat ze geļnspireerd zijn door de serie Brothers & Sisters. Ook zo'n moeder die overal bovenop zit en voor iedere scheet de hele familie optrommelt en etentjes geeft. Ook een dochter met kanker, en een homo-zoon die een relatie krijgt met een jongen die in zijn auto leeft.
dat Jezus aan het kruis genageld isquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zei Antje? in die scene met de rolstoeler? Dat het hem speet, van alles, kosmos en...?
Ik verstond het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat Jezus aan het kruis genageld is. En Boris toen: "Ja, ook dat allemaal"
. Grappig stukje
.
Ik vind het echt een briljante serie.
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hč?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef miss_dynastie het volgende:
'Nou, dan zal ik me maar even terugtrekken he... het kost moeite.... ik ben in de keuken. Zal ik zo iets brengen? Ik breng zo wel iets!'
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
twee tellen later: Nou, koffie en appeltaart maar hč?.
Een beetje wel ja. Bij Bloedverwanten gaat haar vader dood, bij Brothers & Sisters haar man. Maar bij allebei komen er na de dood geheimen en een buitenechtelijk kind boven drijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh echt ja? Is het een tikje een kopie van iets?
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Verslaafd aan deze serie
Helaas seizoen 1 nog niet gezien.. moet ik maar snel even ergens regelen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Jammer dat je niet meer zover terug kunt kijken bij uitzending gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:06 schreef Eef999 het volgende:
Er zijn ook dvd te koop en die heb ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, hč, één brok onbaatzuchtigheid, die Esther!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:50 schreef Lovechild het volgende:
Hoewel ik stiekem wel vond dat Eva gelijk had in haar tirade tegen Esther, vind ik het dan toch ook wel weer top hoe Esther iedereen in haar armen sluit die bij de familie hoort. Hoeveel vrouwen zouden het kind van de tweede vrouw van haar ex als dochter beschouwen?
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?quote:Laura komt na de geboorte van het kind in een postnatale depressie terecht. Er is iets mis met haar. Wįt, dat wordt bewaard voor het derde seizoen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:05 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb hier een Privé van een aantal weken geleden liggen en daar staat een interview met Victoria Koblenko in. Daarin zegt ze over haar rol:
[..]
Toen dacht ik: wisten wij dat al, van dat derde seizoen?
Dat hoop ik toch nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
Haha, dat is wel grappig!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef mane het volgende:
Ik heb in mijn vakantie ook alle afleveringen van seizoen 2 zitten kijken. Het is erg goed en leuk, maar ik kijk wel vooral voor Esther. Zij is gewoon mijn twee oudste zussen in 1! En die combinatie met Eva. Zo grappig.. Vooral die scene als ze allebei teveel gedronken hebben en Eva nog naar huis wil rijden. Esther pakt haar sleutels af en dan gaat Eva wel gewoon lopen. Later tegen Anton: 'Ja, ik dacht dat ze wel terug zou komen.'
Echt herkenbaar. Zou zo een scene bij ons kunnen zijn..
.
Ja, Dynasty-achtig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:33 schreef Eef999 het volgende:
Leuke aflevering weer![]()
En die Wouter vind ik helemaal niks![]()
Geweldig dat gesprek van Esther met Wouter![]()
En volgende week; bitchfight
31 mei is de laatstequote:Op woensdag 9 mei 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Is morgen '' Bloedverwanten'' alweer de laatste aflevering?
De bron is de Privé...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
Ja dat begreep ik gisteren ..ze lieten een stukje van volgende week zien..nog 3x te zienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
Welke scenes bedoel je?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Waar wordt dit eigenlijk opgenomen? Soms komt het me zo bekend voor.
Tanja is ook goed hoor..quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Esther was ook naar de kapper geweest; Joan Collinsachtig.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Volgens het Bloedverwantentwitteraccount dat toevallig in mn tl voorbij kwam is het idd morgen de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef Eef999 het volgende:
Vreemd, in de nieuwe Veronica staat bij donderdag; laatste aflevering. Maar er staat ook 12-delige serie. En gisteren was aflevering 9![]()
Donderdag 24 mei is wel de halve finale songfestival op NED 1
Nou ja, we zien het wel
24 mei is geen '' Bloedverwanten'' ivm halve finale songfestival. Staat in mijn nieuwe gids van de vara.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
quote:bloedverwanten @bloedverwanten
Morgen in de laatste #Bloedverwanten: Esther onderneemt een laatste poging om Fien om te praten
Hij is creator van bloedverwanten.twitter:jobgosschalk twitterde op donderdag 17-05-2012 om 10:41:05Laatste bloedverwanten op tv reageer retweet
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Oh was dit al het einde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Ja dat begreep ik hier.quote:
Was de laatste afl: Rare einde vond ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat begreep ik hier.
En er was ook geen volgende-week-vooruitblik. Dus.
Ik denk dat Martijn niet de vader is?!..Ben ook benieuwd wie die man is die met Laura stond te praten aan de voordeur.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Lovechild het volgende:
Whoei, genoeg losse eindjes voor nog een seizoen.
Ennuh, Martijn toch niet de vader van Hidde?
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat jammer dat dit het einde is, het voelt niet alsof er in de afgelopen uitzendingen naar een einde werd toegewerkt, dit was veel te abrupt...
Fien die haar zin krijgt
Nee, dit was echt ff drie keer niks.
Enige leuke was het 'He, Victor Bol is weer eens op tv-moment'
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Ik vond seizoen 1 toch ietsje beter, eigenlijk. Daar zat een inhoudelijke cliff in en veel minder achterlijkheden, voor mijn gevoel. Dit is: 'Gaat ze voor Anton of voor Mok?! Omg wat spannend!'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.
Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Het Haagse verkeer is sowieso een zwarte route...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!.
quote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Er komt een derde seizoen
http://www.rtl.nl/(/actue(...)e_bloedverwanten.xml
Nee in het voorjaar van 2014 pasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hopen dat het in het najaar op de buis komt!
Pffff, duurt lang!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee in het voorjaar van 2014 pasWant ze zijn nu aan het filmen/ opnemen. Dus dan zie je dat niet in het najaar dit jaar!
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.quote:
Ok. Nouja, afwachten dan maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.
Excuus voor de verkeerde verwachting.quote:
Wat grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Excuus voor de verkeerde verwachting.
Dacht zal even melden dat ze weer gaan beginnen met filmen, zodat je weet dat het nog loopt. Dat wist ik namelijk omdat mijn zoontje mee doet als baby Hidde.
Er waren de afgelopen weken 's avonds laat wel herhalingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie hierboven dat ik seizoen 2 gekeken moet hebben, maar dat is helemaal uit m'n geheugen verdwenen, geloof ikHeb hem opgenomen, binnenkort even kijken
Ik had opgenomen ben nu aan het kijken. Henriette Tol is fantastisch en ook Derek de lint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Esther
was weer geweldig. Uiteraard gaf ze weer een familiefeestje. Over haar ex: "Zo grappig, hij denkt nog steeds dat hij niet komt".
![]()
Het moest een beetje op gang komen, maar Derek de Lint en Henriėtte van Tol stelen meteen weer de show. Zalig!
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:20 schreef Injetta het volgende:
Iemand gekeken? Ik moet het nog zien, was gisteren niet thuis. Moet wel even mijn geheugen opfrissen. Het is nu zo lang geleden.
Dat had ik helemaal niet haha.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |