Tanja is ook goed hoor..quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Esther was ook naar de kapper geweest; Joan Collinsachtig.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Volgens het Bloedverwantentwitteraccount dat toevallig in mn tl voorbij kwam is het idd morgen de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef Eef999 het volgende:
Vreemd, in de nieuwe Veronica staat bij donderdag; laatste aflevering. Maar er staat ook 12-delige serie. En gisteren was aflevering 9![]()
Donderdag 24 mei is wel de halve finale songfestival op NED 1
Nou ja, we zien het wel
24 mei is geen '' Bloedverwanten'' ivm halve finale songfestival. Staat in mijn nieuwe gids van de vara.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
quote:bloedverwanten @bloedverwanten
Morgen in de laatste #Bloedverwanten: Esther onderneemt een laatste poging om Fien om te praten
Hij is creator van bloedverwanten.twitter:jobgosschalk twitterde op donderdag 17-05-2012 om 10:41:05Laatste bloedverwanten op tv reageer retweet
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Oh was dit al het einde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Ja dat begreep ik hier.quote:
Was de laatste afl: Rare einde vond ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat begreep ik hier.
En er was ook geen volgende-week-vooruitblik. Dus.
Ik denk dat Martijn niet de vader is?!..Ben ook benieuwd wie die man is die met Laura stond te praten aan de voordeur.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Lovechild het volgende:
Whoei, genoeg losse eindjes voor nog een seizoen.
Ennuh, Martijn toch niet de vader van Hidde?
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat jammer dat dit het einde is, het voelt niet alsof er in de afgelopen uitzendingen naar een einde werd toegewerkt, dit was veel te abrupt...
Fien die haar zin krijgt
Nee, dit was echt ff drie keer niks.
Enige leuke was het 'He, Victor Bol is weer eens op tv-moment'
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Ik vond seizoen 1 toch ietsje beter, eigenlijk. Daar zat een inhoudelijke cliff in en veel minder achterlijkheden, voor mijn gevoel. Dit is: 'Gaat ze voor Anton of voor Mok?! Omg wat spannend!'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.
Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Het Haagse verkeer is sowieso een zwarte route...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!.
quote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Er komt een derde seizoen
http://www.rtl.nl/(/actue(...)e_bloedverwanten.xml
Nee in het voorjaar van 2014 pasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hopen dat het in het najaar op de buis komt!
Pffff, duurt lang!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee in het voorjaar van 2014 pasWant ze zijn nu aan het filmen/ opnemen. Dus dan zie je dat niet in het najaar dit jaar!
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.quote:
Ok. Nouja, afwachten dan maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.
Excuus voor de verkeerde verwachting.quote:
Wat grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Excuus voor de verkeerde verwachting.
Dacht zal even melden dat ze weer gaan beginnen met filmen, zodat je weet dat het nog loopt. Dat wist ik namelijk omdat mijn zoontje mee doet als baby Hidde.
Er waren de afgelopen weken 's avonds laat wel herhalingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie hierboven dat ik seizoen 2 gekeken moet hebben, maar dat is helemaal uit m'n geheugen verdwenen, geloof ikHeb hem opgenomen, binnenkort even kijken
Ik had opgenomen ben nu aan het kijken. Henriette Tol is fantastisch en ook Derek de lint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Esther
was weer geweldig. Uiteraard gaf ze weer een familiefeestje. Over haar ex: "Zo grappig, hij denkt nog steeds dat hij niet komt".
![]()
Het moest een beetje op gang komen, maar Derek de Lint en Henriëtte van Tol stelen meteen weer de show. Zalig!
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:20 schreef Injetta het volgende:
Iemand gekeken? Ik moet het nog zien, was gisteren niet thuis. Moet wel even mijn geheugen opfrissen. Het is nu zo lang geleden.
Dat had ik helemaal niet haha.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijken
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:54 schreef OeJ het volgende:
Wat héérlijk dat we er weer allemaal ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijn! Je hebt familie, en je hebt passanten!
Moeten we dan iets slachten ofzo?
Gaaf! Ga je naar "Een goed nest"?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik ga Henriette Tol die Esther speelt in Bloedverwanten binnenkort in het echt zien in een toneelstuk in Nijmegen.
Dankje Dude😀Ik hoorde het ook zeggen dat er een mooi stuk moet zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:22 schreef Duderinnetje het volgende:
![]()
![]()
En Haaibaaike, wat leuk dat je haar gaat zien in het theater! Schijnt een erg mooi stuk te zijn.
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:30 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, je hoort het haar zeggen!"zo werkt dat nou eenmaal."
Geen twijfel over mogelijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.
Volgens mij heb je dan in één klap het hele leven overzichtelijk en compact bijeen. Niks meer nodig verder!
Ja dankje wel ik ga naar Nijmegen op 18 december 👍quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:06 schreef Lovechild het volgende:
Gaaf hoor, Haaibaaike. Ik zou dat stuk ook wel willen zien. Ook vanwege Anneke Blok.
"Eieren horen niet in de ijskast"quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil een boekje met Esthers Wijsheden.
Volgens mij heb je dan in één klap het hele leven overzichtelijk en compact bijeen. Niks meer nodig verder!
Esther was nog als vanouds hoor, Mien Regelquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh jongens. En toen sloeg me gisteren plots de schrik om het hart: het wordt toch niet zo'n derde seizoen waarin de schrijver zich inene te serieus gaat nemen en vergeet wat de ware kracht van de serie was?
Ik hoop zo van harte dat het niet alleen maar serieuze ellende en pretentieuze intrige wordt, maar dat Esther gewoon weer lekker gaat fietsen met De Bok en Derek de Lint weer veelvuldig sullig voor zich uit staart en de halfzus van Esther haar minderwaardigheidcomplex wegzuipt en zo maar voort.
Ik zag het plots allemaal teloorgaan.
Ja, maar ik vond, afgezien van Esther, de toon/teneur opeens anders. Kan er niet zo goed mijn vinger op leggen. Hopelijk heb ik het mis!quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:51 schreef OeJ het volgende:
[..]
Esther was nog als vanouds hoor, Mien RegelMet dat slappe handje voor die nieuwe vriend van haar zoon als hoogtepunt.
En: "we moeten samen zijn. Je hebt juist nu je familie nodig."
Ik heb serieus opgezocht, of die nieuwe aanwinst van Thomas de zoon van Dries Roelvink is (niet dus). Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef Loodje het volgende:
Lol, verbaas me iedere keer hoe goed Esther is. Henriette dan natuurlijk;)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |