Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Het Haagse verkeer is sowieso een zwarte route...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel verder dan een uurtje fietsen dan, niet de blauwe route nemen, maar de rote, of beter nog: de zwarte, die is 3 uur!.
quote:Op maandag 24 december 2012 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Er komt een derde seizoen
http://www.rtl.nl/(/actue(...)e_bloedverwanten.xml
Nee in het voorjaar van 2014 pasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Hopen dat het in het najaar op de buis komt!
Pffff, duurt lang!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee in het voorjaar van 2014 pasWant ze zijn nu aan het filmen/ opnemen. Dus dan zie je dat niet in het najaar dit jaar!
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.quote:
Ok. Nouja, afwachten dan maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Duurt wel lang ja! Ik las van de week op Twitter.Tanja Jess vertelde het dat ze aan het opnemen waren en in het voorjaar volgend jaar te zien zijn.
Excuus voor de verkeerde verwachting.quote:
Wat grappigquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Excuus voor de verkeerde verwachting.
Dacht zal even melden dat ze weer gaan beginnen met filmen, zodat je weet dat het nog loopt. Dat wist ik namelijk omdat mijn zoontje mee doet als baby Hidde.
Er waren de afgelopen weken 's avonds laat wel herhalingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie hierboven dat ik seizoen 2 gekeken moet hebben, maar dat is helemaal uit m'n geheugen verdwenen, geloof ikHeb hem opgenomen, binnenkort even kijken
Ik had opgenomen ben nu aan het kijken. Henriette Tol is fantastisch en ook Derek de lint.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Esther
was weer geweldig. Uiteraard gaf ze weer een familiefeestje. Over haar ex: "Zo grappig, hij denkt nog steeds dat hij niet komt".
![]()
Het moest een beetje op gang komen, maar Derek de Lint en Henriėtte van Tol stelen meteen weer de show. Zalig!
Yes, heb het gezien, je zit er best snel weer in zonder terug te kijkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:20 schreef Injetta het volgende:
Iemand gekeken? Ik moet het nog zien, was gisteren niet thuis. Moet wel even mijn geheugen opfrissen. Het is nu zo lang geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |