Tanja is ook goed hoor..quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Esther was ook naar de kapper geweest; Joan Collinsachtig.quote:Op zondag 13 mei 2012 01:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heur haar (van Fien dus) is er ook helemaal naar gestyled.
Volgens het Bloedverwantentwitteraccount dat toevallig in mn tl voorbij kwam is het idd morgen de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:36 schreef Eef999 het volgende:
Vreemd, in de nieuwe Veronica staat bij donderdag; laatste aflevering. Maar er staat ook 12-delige serie. En gisteren was aflevering 9![]()
Donderdag 24 mei is wel de halve finale songfestival op NED 1
Nou ja, we zien het wel
24 mei is geen '' Bloedverwanten'' ivm halve finale songfestival. Staat in mijn nieuwe gids van de vara.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:52 schreef Eef999 het volgende:
31 mei is de laatste![]()
Leuk dat er nog een derde seizoen komt
quote:bloedverwanten @bloedverwanten
Morgen in de laatste #Bloedverwanten: Esther onderneemt een laatste poging om Fien om te praten
Hij is creator van bloedverwanten.twitter:jobgosschalk twitterde op donderdag 17-05-2012 om 10:41:05Laatste bloedverwanten op tv reageer retweet
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Oh was dit al het einde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het einde weer net zo tegenvallen als van het eerste seizoen. Gehaast om wat draadjes vast te knopen en gehaast om nieuwe eindjes neer te leggen. Gaat ten koste van de doorgaans geweldige dialogen.
Op naar volgend seizoen!
Ja dat begreep ik hier.quote:
Was de laatste afl: Rare einde vond ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja dat begreep ik hier.
En er was ook geen volgende-week-vooruitblik. Dus.
Ik denk dat Martijn niet de vader is?!..Ben ook benieuwd wie die man is die met Laura stond te praten aan de voordeur.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:19 schreef Lovechild het volgende:
Whoei, genoeg losse eindjes voor nog een seizoen.
Ennuh, Martijn toch niet de vader van Hidde?
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat jammer dat dit het einde is, het voelt niet alsof er in de afgelopen uitzendingen naar een einde werd toegewerkt, dit was veel te abrupt...
Fien die haar zin krijgt
Nee, dit was echt ff drie keer niks.
Enige leuke was het 'He, Victor Bol is weer eens op tv-moment'
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:24 schreef Lovechild het volgende:
Op mijn werk vind ik een pak biscuitjes. Ik twijfel of ik het moet doen. En dan hoor ik Esther zeggen: "Als je fietst, mag je koekjes." En fietsen doe ik vandaag. Dus...
Ik vond seizoen 1 toch ietsje beter, eigenlijk. Daar zat een inhoudelijke cliff in en veel minder achterlijkheden, voor mijn gevoel. Dit is: 'Gaat ze voor Anton of voor Mok?! Omg wat spannend!'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het einde was in het eerste seizoen net zo slap. Haye is goed in de ontwikkelingen, maar de afhechtingen van zijn hersenspinselen zijn slordig en ongeduldig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |