Ojee, dat moet ik dan even aan het thuisfront doorgeven. Dank Haaibaaike!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een mooie aflevering ..Fien die krengVolgende week begint het pas om 21:20 ivm passion. dat dan eerder begint..
YW Dude..quote:Op donderdag 29 maart 2012 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ojee, dat moet ik dan even aan het thuisfront doorgeven. Dank Haaibaaike!!
Sterker nog; ik wil Esther worden als ik later groot ben!quote:Op donderdag 29 maart 2012 02:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Esther. Die willen we allemaal wel in de familie.
Kickje voor deze week! Aflevering begint zo. Ik neem er een wijntje bij, denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:25 schreef alors het volgende:
Waarom kickt niemand? Nu ben ik het vergeten
Een soort moedertje? Meer een hysterische moederkloekquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Henriette is en vind ik een hele goede actrice..Ze is als Esther lekker komisch en een soort moedertje
Nee ligt niet aan jou..valt mij ook op dat ze altijd dat roodgeruite blouse aan heeft..quote:Op donderdag 19 april 2012 21:34 schreef Lovechild het volgende:
Ligt het aan mij of draagt Mylene alleen maar van die roodgeruite blousejes?
Ja, Esther is Tha Bomb. Prachtig hoe ze dan ook weer Victoria Koblenko zit uit te horen, hè...Balletje opgooien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Het blijft een ontzettend rare familie. Esther de hele tijd: "Anton is mijn man en dat blijft hij." Ik zou hard wegrennen als ik Mylène was. Toch heeft het ook wel weer wat.
Ja eerste seizoen is ook leuk.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er een klein marathonnetje op zitten
Ben nu bij afl. 6 van die kennelijk 2e seizoen.
Tis best leuk
Is het 1e seizoen ook leuk?
Dan doe ik dat er ook nog ff achteraan
Haha iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, Esther is Tha Bomb. Prachtig hoe ze dan ook weer Victoria Koblenko zit uit te horen, hè...Balletje opgooien.
Ik zit soms hardop te lachen met haar. Voorbeeld: "Jij bent de vijand. Ronald Mok. Eén wijntje kan.
Eén."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |