Het is een Greidanus zag ik in de leader. Daar acteren er ook nogal wat van volgens mij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:32 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik heb serieus opgezocht, of die nieuwe aanwinst van Thomas de zoon van Dries Roelvink is (niet dus). Of ligt dat aan mij?
Ja, had het gezien. Komt waarschijnlijk door dat blonde haar, want op andere foto's leek het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is een Greidanus zag ik in de leader. Daar acteren er ook nogal wat van volgens mij.
En Esther "Dat ķs het leven, dat je soms een ander leven wilt!"
Het is in ieder geval geen kind van 1quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:05 schreef Loodje het volgende:
Trouwens even patsen hoor, maat wat vinden jullie van Hidde?
Jeps dat klopt.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:47 schreef Stroekie het volgende:
Hidde was toch het kind van Laura en Martijn
Henriette is een goede actrice..quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:22 schreef Loodje het volgende:
Lol, verbaas me iedere keer hoe goed Esther is. Henriette dan natuurlijk;)
Hoe oud denk je dat ie is dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 08:03 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen kind van 1
Vond ik ook. Echt nog een baby. Het kon niet eens echt zitten of staan.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:26 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Maand of 8, heb zelf geen kinderen maar deze leek wel heel klein
De (half)broer van Antje was dat, Martijn, hij werd gespeeld door Michiel Huisman.quote:Op woensdag 12 november 2014 08:02 schreef Mriekie het volgende:
Wie is eigenlijk de vader van Hidde? Want Laura is geen de Winter toch? Al begrijp ik dat er nu gedoe over gaat komen.
Hoe heet de acteur die Antoon speelt?..is een goeie acteur.ik ken niet op zijn naam komen.quote:Op donderdag 13 november 2014 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet belabberd geacteerd.
Wie vindt je het zo slecht doen dan? Tanja Jess misschien, maar verder..?
Ja door Derek de Lintquote:Op vrijdag 14 november 2014 15:38 schreef Lovechild het volgende:
Anton wordt gespeeld door Derek de Lint.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |