Een cocktailquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, dames, gedrochten, wat is een Orgasm Cocktail?
Screwdriver is wodka jus toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een cocktail![]()
En ik heb de screwdriver
1e nee dank jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok de volgende cocktails
Blue Hawaii
Banana Daiquiri
Jelly Bean
Orgasm
Screwdriver
Tequila Sunrise
Pina Colada
ik hou van blue curacaoquote:
Ja ik moet alleen nog baileys, bacardi en cointreau halen.quote:
gewoon een cocktail dat een orgasme krijgt, god weet je dat niet eens, zelf ik weet datquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, dames, gedrochten, wat is een Orgasm Cocktail?
morgen is het HieperdePiep en Hoeraaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou van blue curacao
Ik heb een keer zoveel blue curacao op, ik ging er blauw van plassen
[..]
Ja ik moet alleen nog baileys, bacardi en cointreau halen.
Bier en wijn staat al koud
Ja, jij ouwe alceaux... Ik als onschuldige drankmaagd weet dat toch niet!?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een cocktail dat een orgasme krijgt, god weet je dat niet eens, zelf ik weet dat
ja als je alleen maar verstand van jupilar hebt, je moet je horizon verbredenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jij ouwe alceaux... Ik als onschuldige drankmaagd weet dat toch niet!?
Jupilaaarrrrrrrrgh en Hertog Ian, drink ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja als je alleen maar verstand van jupilar hebt, je moet je horizon verbreden
Sjempegniequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jupilaaarrrrrrrrgh en Hertog Ian, drink ik.
En Champagne.
quote:
Hertog Ian die vind ik leuk moet ik even onthoudenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jupilaaarrrrrrrrgh en Hertog Ian, drink ik.
En Champagne.
valt wel meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
Tjeempie, dat heeft veel geld gekost ca!
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
lieverds ik ga sluiten voordat ik me pc een gooi geef, gaat zo supertraag en flikker steeds van internet af C-A voor morgen als ik je niet meer lees heel veel plezier en vast dikke dikke dikke kus.........![]()
Slaap lekker schatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
lieverds ik ga sluiten voordat ik me pc een gooi geef, gaat zo supertraag en flikker steeds van internet af C-A voor morgen als ik je niet meer lees heel veel plezier en vast dikke dikke dikke kus.........![]()
weltrustenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga eauk, Trösti Tal en tot morgen Cocktail_Alco
gamescon daar wilde ik ook naar toe, maa geen tijd en geen geldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
over exact 1 week ga ik een paar dagen naar Keulen voor de Gamescom, ben zo nieuwsgierig, ben nog nooit naar een gamesbeurs geweest, en ze gaan best leuke dingen aankondigen geloof ik
ach, ik ga verder niet op vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gamescon daar wilde ik ook naar toe, maa geen tijd en geen geld
Dank je welquote:
Dank je Zeroquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om film te kijken.
Oh, en feli C_A, mocht je jarig zijn.
Goeie terugreis............quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:47 schreef Renesite het volgende:
Mogge! Op naar huis!morgen thuis zoals het lijkt
Gefeliciteerd Miranda!
dat vind ik heel leuk om te lezen C-A, is een teken dat je erg geliefd bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je wellief heksje
Mijn iphone ging tekeer vanochtendFacebook, whatsapp en smsjes
die cake is echt tofquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb je nummer niet, heb geen fecesbook en geen whatsapp (dat is voor mensen die ook daadwerkelijk vrienden hebben). Maar ik heb wel een toffe cake voor je
Dus congrats
ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik heel leuk om te lezen C-A, is een teken dat je erg geliefd bent
nou kkksstttttttttttttt danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die cake is echt tof
[..]
ja dat is waar
Maar nu moet ik gaan douchen want ik heb het druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
heb die kneus al zeker een jaar niet meer gesproken. Hoe zielig ben je dan, hij was zeker net aan het fappen en toen kwam ik voorbij in zijn gedachten ofzo. Hij heeft zichzelf mooi voor lul gezet (hihi leuke woorspeling
)
heb uiteraard niet gereageerd, wil namelijk niks meer met hem te maken hebben.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef MissJ het volgende:
wat ik nou weer had vannochtend... zet altijd mijn foon op stil als ik ga slapen en als ik wakker word kijk ik altijd even of ik nog wat gemist heb.
Zo ook vannochtend... en wat zie ik, een ex (tis al 2 jaar uit!!) had me vannacht deze sms gestuurd (heb zijn nr niet meer in mijn lijst, maar herkende zn nr wel meteen):WuuuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
heb die kneus al zeker een jaar niet meer gesproken. Hoe zielig ben je dan, hij was zeker net aan het fappen en toen kwam ik voorbij in zijn gedachten ofzo. Hij heeft zichzelf mooi voor lul gezet (hihi leuke woorspeling
)
heb uiteraard niet gereageerd, wil namelijk niks meer met hem te maken hebben.Dat is wel heel erg kansloos
![]()
ja echt he!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
WuuuuutDat is wel heel erg kansloos
Goed compliment welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt he!
Echt intens kansloos en triest. Moest er wel hardop om lachen
jaar geleden ofzo had ie me ook geprobeerd weer te hosselen (via priveberichten op facebook), maar daar heb ik toen ook gelijk korte metten mee gemaaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
WuuuuutDat is wel heel erg kansloos
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef MissJ het volgende:
wat ik nou weer had vannochtend... zet altijd mijn foon op stil als ik ga slapen en als ik wakker word kijk ik altijd even of ik nog wat gemist heb.
Zo ook vannochtend... en wat zie ik, een ex (tis al 2 jaar uit!!) had me vannacht deze sms gestuurd (heb zijn nr niet meer in mijn lijst, maar herkende zn nr wel meteen):nou ja, wat triest he hahahha wat een gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
)
heb uiteraard niet gereageerd, wil namelijk niks meer met hem te maken hebben.goed dat je niet gereageerd hebt
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Wat is ATWT?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:42 schreef Laysa het volgende:
Ik ben even ATWT aan het lezen wat er gaat gebeuren...het einde is een soft![]()
Nu ff alle andere afleveringen lezen
Asssssssssss The Worldddddddddddd Turnssssssssssssssquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is ATWT?
Ow wacht ik weet het al
Whehehehequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef Kally het volgende:
Ik zit hier even intens te genieten, zelfs van die ruzie net
Jezus wat kun je die draken missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe erg kan je jezelf voor lul zetten zeg!![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef MissJ het volgende:
zomg wéér een sms van ex:OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe erg kan je jezelf voor lul zetten zeg!![]()
Whehehe, de geilheid is over op dit moment en nu komt de schaamte
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Mensen die te snel naar huis willenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef MissJ het volgende:
zomg wéér een sms van ex:"Je staat nu met SMS en wel op facebook. En FOK! in een painttopic. Maak zelf maar uit wat erger is."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe erg kan je jezelf voor lul zetten zeg!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Whehehehehe, dat is wel een goeiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je staat nu met SMS en wel op facebook. En FOK! in een painttopic. Maak zelf maar uit wat erger is."
Ha-Loquote:
dus datquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg
Whehehe, de geilheid is over op dit moment en nu komt de schaamte
welk topic? en waar op facebook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je staat nu met SMS en wel op facebook. En FOK! in een painttopic. Maak zelf maar uit wat erger is."
quote:
Nee dat moet je terug sms-en aan hemquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat
[..]
welk topic? en waar op facebook?![]()
![]()
Ramptoeristquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:00 schreef Renesite het volgende:
Nou... Porsche en alle andere autos boven op elkaar
Een bende. We hebben fotos
ow haha ik begreep hem al nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat moet je terug sms-en aan hem
Negeren is inderdaad het beste, en ik weet waar ik het over heb jammer genoegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
ow haha ik begreep hem al niet![]()
![]()
neee ik sms niks terug aan hem, want een negatieve of positieve sms, dat maakt niet uit, dat grijpt die kneus gelijk aan als mogelijkheid voor verder contact
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga me even opfrissen en richting mijn menneke, laters allemaal
Renesitequote:
ik sta ook in de file in Duitsland! Matties!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Joepie ik sta in de file bij Hamburg, feest!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ooohhhhhhhhh allleen morgenochtend nog werken..nommmmmmm
quote:
Naar een andere vriend van ons, om "lekker te gaan gamen"quote:
*kuch* Nerd. *kuch*quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naar een andere vriend van ons, om "lekker te gaan gamen".
Ja, mij maakt het niet uit om een keer te gamen. Best tof, zeker met vrienden. Maar schijnbaar snapt hij niet zo goed wat nee betekent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
*kuch* Nerd. *kuch*
Stiekem heb ik in Berlijn op mijn hotelkamer gegamed.
Lastig is dat zeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het niet uit om een keer te gamen. Best tof, zeker met vrienden. Maar schijnbaar snapt hij niet zo goed wat nee betekent.
Ja, nogal.quote:
Naja. Het 'probleem' is dat ik hem echt al 14 jaar ken. En als er ruzie is (laatste was 3 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon flink boos worden, als ie nog een keer belt?
Grutjes, dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja. Het 'probleem' is dat ik hem echt al 14 jaar ken. En als er ruzie is (laatste was 3 jaar geleden ofzo) dan is het voor hem een uur later bij wijze van spreken alweer goed, terwijl ik de week daarna nog steeds boos/geïrriteerd etc. ben.
Dus dan belt hij morgen weer vrolijk open dat kan ik echt niet hebben.
Ik wel. Ik ga vanavond gewoon nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dan weet ik het ook niet.
Haha, dat natuurlijk sowieso. Maar het is gewoon erg lastig als je iets duidelijk probeert te maken als dat echt totaal niet binnenkomt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ga vanavond gewoon niet. Morgen moet ik toch werken.
Ja, is zeker. En ook gewoon echt vier keer bellen... Bedoel, na de eerste keer is het toch al duidelijk zat lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, dat natuurlijk sowieso. Maar het is gewoon erg lastig als je iets duidelijk probeert te maken als dat echt totaal niet binnenkomt.
Volhoudende mensen zijn volhoudend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is zeker. En ook gewoon echt vier keer bellen... Bedoel, na de eerste keer is het toch al duidelijk zat lijkt me.
Hmhm. Erg genoeg wel, af en toequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volhoudende mensen zijn volhoudend.
heb je een overall aan? Nakend in enen overall?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo
Ik ben het stofmannetje..
leuk.. de hele trap schuren
#done
dank je wel schatjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] Gefeliciteerd met je verjaardag C_A
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taart voor jou!
[ afbeelding ]
Happy birthday
hij groeit best wel hoog en er zitten bloemetjes aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat een zeldzaam plantje was.
Hallo!quote:
Neenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je een overall aan? Nakend in enen overall?!!!!
NEEnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef Renesite het volgende:
Ik wil later een VW sciroccoeen felle groene of oranje. Al issie blauw ook geil.
HALLOOquote:
Ben je nou nog niet thuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:39 schreef Renesite het volgende:
zit straks 12uur in de auto. En moeten nog 500kmmorgen.... nog 50km!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:41 schreef Laysa het volgende:
Benny....ik heb heel de week je aanwezigheid dichtbij gevoeld!
3week op vakantie is 3 week, plus alles wat ik na 8.30 thuis kom morgen.quote:
Ja...alleen in de avond een buitje hé!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Had jij ook van dat geweldige weer![]()
?
En heb je dinsdag al die sirenes gehoord![]()
?
Dan pasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
3week op vakantie is 3 week, plus alles wat ik na 8.30 thuis kom morgen.
Sorry benno
Ja en maar een kleine, terwijl het hier in Almere keihard regende steedsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...alleen in de avond een buitje hé!![]()
Sirenes...vast wel....wij wonen ongeveer 1 km van het ziekenhuis vandaan dus die komen heel de dag langs![]()
Top dat je het zo naar je zin hebt gehad
Auchquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan pas. Ik dacht dat je al thuis zou zijn.
Succes met de terugreis... dat is nog het kutst van alles
[..]
Ja en maar een kleine, terwijl het hier in Almere keihard regende steeds
Ah, oke... Radboud? Daar moest iemand maandag met de ambu naartoe, omdat-ie zich had verbrand aan het badwater, heeft 2de graadsbrandwonden/-blaren op zijn onderbeen.
Hij had al bijna geen gevoel in zijn beentje en kon nauwelijks pijn aangeven dus dat maakt het ook wel lastig...quote:
ach germquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij had al bijna geen gevoel in zijn beentje en kon nauwelijks pijn aangeven dus dat maakt het ook wel lastig...
Daar zijn we nog langsgereden
Gezellluugquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach germ![]()
dan ben je langs ons huis gekomen
zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellluug
...als ik dat wist had ik gezwaaid(of ik heb daar gezwaaid, dat kan ook)
Die hele trilogie is sowieso episch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die vrouwen haten, wat een fenomenaal boek.
Ik had er niet veel van verwacht, maar wat een ingenieus verhaal! Alles zit in elkaar verworven, zo goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die hele trilogie is sowieso episch.
Ja en dan vind ik persoonlijk dat boek nog niet eens het beste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had er niet veel van verwacht, maar wat een ingenieus verhaal! Alles zit in elkaar verworven, zo goed!
Je hebt tot nu toe alleen deel 1 gelezen? Deel 2 en 3 zijn ook echt heel goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had er niet veel van verwacht, maar wat een ingenieus verhaal! Alles zit in elkaar verworven, zo goed!
Iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik persoonlijk dat boek nog niet eens het beste.
Dat laatste deel. Echt, ik heb nog nooit zo snel een boek uitgelezen.
Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Zeroku het volgende:
Heb gisteren toevallig die films gedownload, moet ik ook nog eens kijken deze week.
Ja, wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt._!
Het fijne aan de boeken is dat het echt super simpel is geschreven en toch enorm boeit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ja die laatste 2 snel een kopen. Morgen de film kijken.
Die. Nooit. Kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt._!
Ja dat vond ik ook! Heerlijk een boek zonder dat Mulischiaans gezemel, of met nodeloze symboliek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het fijne aan de boeken is dat het echt super simpel is geschreven en toch enorm boeit.
Voor deel III van de Bijbel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die hele trilogie is sowieso episch.
Zeg........ zit ik net effe te zappen zie ik Laysa in het Haaktopicquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor deel III van de Bijbel!
in 1.5 dag gelezen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die vrouwen haten, wat een fenomenaal boek.
Whehehe daar werd ik gisteren ook al door een Amsterdamse op gewezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg........ zit ik net effe te zappen zie ik Laysa in het Haaktopic![]()
Jullie zitten goddomme nog in jullie Wittebroodsweken![]()
je doet iets fout DK
Slaap lekker ventje...Bijna thuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Renesite het volgende:
Bam. Ik.ga.zooooo hard slapen straks
Echt waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe daar werd ik gisteren ook al door een Amsterdamse op gewezen![]()
![]()
Het haken? neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt waar?da's dan stom toeval zeker iets in het water hier
![]()
lukt het een beetje?
ow... jah ik kan het ook niet en jah... die Papa is weer thuis en klaagt nu al over de hittequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het haken? nee![]()
maar dat schijnt ook heel normaal te zijn![]()
Papadoepiepoepie al weg?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... jah ik kan het ook niet en jah... die Papa is weer thuis en klaagt nu al over de hitte![]()
snikheet daar en hij ging hier weg toen het 14 graden was ofzoiets en toen hij aankwam was
het 34 graden, dus scheelt 20 gradenwas effe balen, hij vond die regen heeeeeeerlijk
hier, nah jah, hik heeft airco thuis dus dat scheelt
Hmwa. Kwamen wel leuke stukjes in voor. Ze kregen n.a.v. de laatste uitzending een Christine le Duc-pakketquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Topshow? Heb hem moeten missen omdat radio.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Kwamen wel leuke stukjes in voor. Ze kregen n.a.v. de laatste uitzending een Christine le Duc-pakket.
altijd handig om te wetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben ws in Sept een week in Amsterdam...dan zal het wel weer een hittegolf zijn...Dan weet je dat vast
Kijk maar uit voor laaghangende vliegtuigen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
altijd handig om te weten![]()
11 Sept heb ik een ''familiefeest'' dan komt het hele zooitje weer eens bijelkaar...
Dan weet je dat vast
Gut ik moest heeeeeeeeeel hard nadenkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor laaghangende vliegtuigen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gut ik moest heeeeeeeeeel hard nadenkenmaar ik snap hem nu
![]()
sjezus.......
quote:
Ik hoop iets eerder te mogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
altijd handig om te weten![]()
11 Sept heb ik een ''familiefeest'' dan komt het hele zooitje weer eens bijelkaar...
Dan weet je dat vast
Geen probleemquote:
Ja ga ook zo, was een lange dagquote:
Watje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Ja ga ook zo, was een lange dagmeer dan 20 uur reizen en ook nog +9 uur tijdsverschil.
Beter proberen gelijk terug in het ritme te komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Ja ga ook zo, was een lange dagmeer dan 20 uur reizen en ook nog +9 uur tijdsverschil.
waar moest je helemaal vandaan komen dan?quote:
Kopenhagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
waar moest je helemaal vandaan komen dan?
aaah ok! Leuk gehad?quote:
Ja hoor mooie stad, wel enorm duur.quote:
RTL 4 doet het opeens niet meer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:38 schreef iBenny het volgende:
Big Fat Gypsy Wedding #5 Paddy het Patsertje
*bam*
Zit net naar HGT te kijken opeens: no access.quote:
WTFquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Zit net naar HGT te kijken opeens: no access.
Terwijl de rekening gewoon betaald is.
Ik stap echt over ik ben er klaar mee.
Had ik afgelopen week, na een kwartier ging ie weer aan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Van Norton-Antivirus?quote:
Ziggo zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest ook ff kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
Ik vroeg me af wie die duif was. Maar toen zag ik pas de naam erboven.
Vorige keer was de rekening niet betaald en toen stond het er ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:45 schreef Zeroku het volgende:
No access heeft weinig met betalen te maken.
Je moet wat he.quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
Ik vroeg me af wie die duif was. Maar toen zag ik pas de naam erboven.
hihi, ik was een schaap en ben nu een duifquote:
Ja, dat wil niet zeggen dat het alleen daardoor komt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Vorige keer was de rekening niet betaald en toen stond het er ook.
Ziggo sucks echt. Bij mij lag t er gisteren ook ineens uitquote:
Zal het nu ook niet zijn denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat wil niet zeggen dat het alleen daardoor komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |