Asssssssssss The Worldddddddddddd Turnssssssssssssssquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat is ATWT?
Ow wacht ik weet het al
Whehehehequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:44 schreef Kally het volgende:
Ik zit hier even intens te genieten, zelfs van die ruzie net
Jezus wat kun je die draken missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe erg kan je jezelf voor lul zetten zeg!![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef MissJ het volgende:
zomg wéér een sms van ex:OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe erg kan je jezelf voor lul zetten zeg!![]()
Whehehe, de geilheid is over op dit moment en nu komt de schaamte
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Mensen die te snel naar huis willenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:48 schreef MissJ het volgende:
zomg wéér een sms van ex:"Je staat nu met SMS en wel op facebook. En FOK! in een painttopic. Maak zelf maar uit wat erger is."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe erg kan je jezelf voor lul zetten zeg!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Whehehehehe, dat is wel een goeiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je staat nu met SMS en wel op facebook. En FOK! in een painttopic. Maak zelf maar uit wat erger is."
Ha-Loquote:
dus datquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg
Whehehe, de geilheid is over op dit moment en nu komt de schaamte
welk topic? en waar op facebook?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je staat nu met SMS en wel op facebook. En FOK! in een painttopic. Maak zelf maar uit wat erger is."
quote:
Nee dat moet je terug sms-en aan hemquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat
[..]
welk topic? en waar op facebook?![]()
![]()
Ramptoeristquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:00 schreef Renesite het volgende:
Nou... Porsche en alle andere autos boven op elkaar
Een bende. We hebben fotos
ow haha ik begreep hem al nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat moet je terug sms-en aan hem
Negeren is inderdaad het beste, en ik weet waar ik het over heb jammer genoegquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
ow haha ik begreep hem al niet![]()
![]()
neee ik sms niks terug aan hem, want een negatieve of positieve sms, dat maakt niet uit, dat grijpt die kneus gelijk aan als mogelijkheid voor verder contact
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:09 schreef Kally het volgende:
Ik ga me even opfrissen en richting mijn menneke, laters allemaal
Renesitequote:
ik sta ook in de file in Duitsland! Matties!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Joepie ik sta in de file bij Hamburg, feest!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ooohhhhhhhhh allleen morgenochtend nog werken..nommmmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |