Dank je welquote:
Dank je Zeroquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:24 schreef Zeroku het volgende:
Tijd om film te kijken.
Oh, en feli C_A, mocht je jarig zijn.
Goeie terugreis............quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 07:47 schreef Renesite het volgende:
Mogge! Op naar huis!morgen thuis zoals het lijkt
Gefeliciteerd Miranda!
dat vind ik heel leuk om te lezen C-A, is een teken dat je erg geliefd bentquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
Dank je wellief heksje
Mijn iphone ging tekeer vanochtendFacebook, whatsapp en smsjes
die cake is echt tofquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ik heb je nummer niet, heb geen fecesbook en geen whatsapp (dat is voor mensen die ook daadwerkelijk vrienden hebben). Maar ik heb wel een toffe cake voor je
Dus congrats
ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat vind ik heel leuk om te lezen C-A, is een teken dat je erg geliefd bent
nou kkksstttttttttttttt danquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die cake is echt tof
[..]
ja dat is waar
Maar nu moet ik gaan douchen want ik heb het druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
heb die kneus al zeker een jaar niet meer gesproken. Hoe zielig ben je dan, hij was zeker net aan het fappen en toen kwam ik voorbij in zijn gedachten ofzo. Hij heeft zichzelf mooi voor lul gezet (hihi leuke woorspeling
)
heb uiteraard niet gereageerd, wil namelijk niks meer met hem te maken hebben.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef MissJ het volgende:
wat ik nou weer had vannochtend... zet altijd mijn foon op stil als ik ga slapen en als ik wakker word kijk ik altijd even of ik nog wat gemist heb.
Zo ook vannochtend... en wat zie ik, een ex (tis al 2 jaar uit!!) had me vannacht deze sms gestuurd (heb zijn nr niet meer in mijn lijst, maar herkende zn nr wel meteen):WuuuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
heb die kneus al zeker een jaar niet meer gesproken. Hoe zielig ben je dan, hij was zeker net aan het fappen en toen kwam ik voorbij in zijn gedachten ofzo. Hij heeft zichzelf mooi voor lul gezet (hihi leuke woorspeling
)
heb uiteraard niet gereageerd, wil namelijk niks meer met hem te maken hebben.Dat is wel heel erg kansloos
![]()
ja echt he!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
WuuuuutDat is wel heel erg kansloos
Goed compliment welquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja echt he!
Echt intens kansloos en triest. Moest er wel hardop om lachen
jaar geleden ofzo had ie me ook geprobeerd weer te hosselen (via priveberichten op facebook), maar daar heb ik toen ook gelijk korte metten mee gemaaktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
WuuuuutDat is wel heel erg kansloos
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:46 schreef MissJ het volgende:
wat ik nou weer had vannochtend... zet altijd mijn foon op stil als ik ga slapen en als ik wakker word kijk ik altijd even of ik nog wat gemist heb.
Zo ook vannochtend... en wat zie ik, een ex (tis al 2 jaar uit!!) had me vannacht deze sms gestuurd (heb zijn nr niet meer in mijn lijst, maar herkende zn nr wel meteen):nou ja, wat triest he hahahha wat een gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF![]()
)
heb uiteraard niet gereageerd, wil namelijk niks meer met hem te maken hebben.goed dat je niet gereageerd hebt
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Wat is ATWT?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:42 schreef Laysa het volgende:
Ik ben even ATWT aan het lezen wat er gaat gebeuren...het einde is een soft![]()
Nu ff alle andere afleveringen lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |