Dan pasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
3week op vakantie is 3 week, plus alles wat ik na 8.30 thuis kom morgen.
Sorry benno
Ja en maar een kleine, terwijl het hier in Almere keihard regende steedsquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...alleen in de avond een buitje hé!![]()
Sirenes...vast wel....wij wonen ongeveer 1 km van het ziekenhuis vandaan dus die komen heel de dag langs![]()
Top dat je het zo naar je zin hebt gehad
Auchquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan pas. Ik dacht dat je al thuis zou zijn.
Succes met de terugreis... dat is nog het kutst van alles
[..]
Ja en maar een kleine, terwijl het hier in Almere keihard regende steeds
Ah, oke... Radboud? Daar moest iemand maandag met de ambu naartoe, omdat-ie zich had verbrand aan het badwater, heeft 2de graadsbrandwonden/-blaren op zijn onderbeen.
Hij had al bijna geen gevoel in zijn beentje en kon nauwelijks pijn aangeven dus dat maakt het ook wel lastig...quote:
ach germquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij had al bijna geen gevoel in zijn beentje en kon nauwelijks pijn aangeven dus dat maakt het ook wel lastig...
Daar zijn we nog langsgereden
Gezellluugquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ach germ![]()
dan ben je langs ons huis gekomen
zou zo maar kunnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezellluug
...als ik dat wist had ik gezwaaid(of ik heb daar gezwaaid, dat kan ook)
Die hele trilogie is sowieso episch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die vrouwen haten, wat een fenomenaal boek.
Ik had er niet veel van verwacht, maar wat een ingenieus verhaal! Alles zit in elkaar verworven, zo goed!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die hele trilogie is sowieso episch.
Ja en dan vind ik persoonlijk dat boek nog niet eens het beste.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had er niet veel van verwacht, maar wat een ingenieus verhaal! Alles zit in elkaar verworven, zo goed!
Je hebt tot nu toe alleen deel 1 gelezen? Deel 2 en 3 zijn ook echt heel goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had er niet veel van verwacht, maar wat een ingenieus verhaal! Alles zit in elkaar verworven, zo goed!
Iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik persoonlijk dat boek nog niet eens het beste.
Dat laatste deel. Echt, ik heb nog nooit zo snel een boek uitgelezen.
Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Zeroku het volgende:
Heb gisteren toevallig die films gedownload, moet ik ook nog eens kijken deze week.
Ja, wtfquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt._!
Het fijne aan de boeken is dat het echt super simpel is geschreven en toch enorm boeit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ja die laatste 2 snel een kopen. Morgen de film kijken.
Die. Nooit. Kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze hebben ook een Amerikaanse remake gemaakt._!
Ja dat vond ik ook! Heerlijk een boek zonder dat Mulischiaans gezemel, of met nodeloze symboliek.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het fijne aan de boeken is dat het echt super simpel is geschreven en toch enorm boeit.
Voor deel III van de Bijbel!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die hele trilogie is sowieso episch.
Zeg........ zit ik net effe te zappen zie ik Laysa in het Haaktopicquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor deel III van de Bijbel!
in 1.5 dag gelezen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Mannen die vrouwen haten, wat een fenomenaal boek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |