Whehehe daar werd ik gisteren ook al door een Amsterdamse op gewezenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeg........ zit ik net effe te zappen zie ik Laysa in het Haaktopic![]()
Jullie zitten goddomme nog in jullie Wittebroodsweken![]()
je doet iets fout DK
Slaap lekker ventje...Bijna thuisquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Renesite het volgende:
Bam. Ik.ga.zooooo hard slapen straks
Echt waar?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe daar werd ik gisteren ook al door een Amsterdamse op gewezen![]()
![]()
Het haken? neequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Echt waar?da's dan stom toeval zeker iets in het water hier
![]()
lukt het een beetje?
ow... jah ik kan het ook niet en jah... die Papa is weer thuis en klaagt nu al over de hittequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het haken? nee![]()
maar dat schijnt ook heel normaal te zijn![]()
Papadoepiepoepie al weg?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... jah ik kan het ook niet en jah... die Papa is weer thuis en klaagt nu al over de hitte![]()
snikheet daar en hij ging hier weg toen het 14 graden was ofzoiets en toen hij aankwam was
het 34 graden, dus scheelt 20 gradenwas effe balen, hij vond die regen heeeeeeerlijk
hier, nah jah, hik heeft airco thuis dus dat scheelt
Hmwa. Kwamen wel leuke stukjes in voor. Ze kregen n.a.v. de laatste uitzending een Christine le Duc-pakketquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Topshow? Heb hem moeten missen omdat radio.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Kwamen wel leuke stukjes in voor. Ze kregen n.a.v. de laatste uitzending een Christine le Duc-pakket.
altijd handig om te wetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben ws in Sept een week in Amsterdam...dan zal het wel weer een hittegolf zijn...Dan weet je dat vast
Kijk maar uit voor laaghangende vliegtuigen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
altijd handig om te weten![]()
11 Sept heb ik een ''familiefeest'' dan komt het hele zooitje weer eens bijelkaar...
Dan weet je dat vast
Gut ik moest heeeeeeeeeel hard nadenkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk maar uit voor laaghangende vliegtuigen.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gut ik moest heeeeeeeeeel hard nadenkenmaar ik snap hem nu
![]()
sjezus.......
quote:
Ik hoop iets eerder te mogenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
altijd handig om te weten![]()
11 Sept heb ik een ''familiefeest'' dan komt het hele zooitje weer eens bijelkaar...
Dan weet je dat vast
Geen probleemquote:
Ja ga ook zo, was een lange dagquote:
Watje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Ja ga ook zo, was een lange dagmeer dan 20 uur reizen en ook nog +9 uur tijdsverschil.
Beter proberen gelijk terug in het ritme te komenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 22:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen probleem
[..]
Ja ga ook zo, was een lange dagmeer dan 20 uur reizen en ook nog +9 uur tijdsverschil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |