quote:
Naar een andere vriend van ons, om "lekker te gaan gamen"quote:
*kuch* Nerd. *kuch*quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naar een andere vriend van ons, om "lekker te gaan gamen".
Ja, mij maakt het niet uit om een keer te gamen. Best tof, zeker met vrienden. Maar schijnbaar snapt hij niet zo goed wat nee betekent.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
*kuch* Nerd. *kuch*
Stiekem heb ik in Berlijn op mijn hotelkamer gegamed.
Lastig is dat zeg.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, mij maakt het niet uit om een keer te gamen. Best tof, zeker met vrienden. Maar schijnbaar snapt hij niet zo goed wat nee betekent.
Ja, nogal.quote:
Naja. Het 'probleem' is dat ik hem echt al 14 jaar ken. En als er ruzie is (laatste was 3 jaar geleden ofzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon flink boos worden, als ie nog een keer belt?
Grutjes, dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja. Het 'probleem' is dat ik hem echt al 14 jaar ken. En als er ruzie is (laatste was 3 jaar geleden ofzo) dan is het voor hem een uur later bij wijze van spreken alweer goed, terwijl ik de week daarna nog steeds boos/geïrriteerd etc. ben.
Dus dan belt hij morgen weer vrolijk open dat kan ik echt niet hebben.
Ik wel. Ik ga vanavond gewoon nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dan weet ik het ook niet.
Haha, dat natuurlijk sowieso. Maar het is gewoon erg lastig als je iets duidelijk probeert te maken als dat echt totaal niet binnenkomt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ga vanavond gewoon niet. Morgen moet ik toch werken.
Ja, is zeker. En ook gewoon echt vier keer bellen... Bedoel, na de eerste keer is het toch al duidelijk zat lijkt me.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, dat natuurlijk sowieso. Maar het is gewoon erg lastig als je iets duidelijk probeert te maken als dat echt totaal niet binnenkomt.
Volhoudende mensen zijn volhoudend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, is zeker. En ook gewoon echt vier keer bellen... Bedoel, na de eerste keer is het toch al duidelijk zat lijkt me.
Hmhm. Erg genoeg wel, af en toequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Volhoudende mensen zijn volhoudend.
heb je een overall aan? Nakend in enen overall?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo
Ik ben het stofmannetje..
leuk.. de hele trap schuren
#done
dank je wel schatjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] Gefeliciteerd met je verjaardag C_A
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Taart voor jou!
[ afbeelding ]
Happy birthday
hij groeit best wel hoog en er zitten bloemetjes aanquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat een zeldzaam plantje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |