Een cocktailquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, dames, gedrochten, wat is een Orgasm Cocktail?
Screwdriver is wodka jus toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een cocktail![]()
En ik heb de screwdriver
1e nee dank jequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ok de volgende cocktails
Blue Hawaii
Banana Daiquiri
Jelly Bean
Orgasm
Screwdriver
Tequila Sunrise
Pina Colada
ik hou van blue curacaoquote:
Ja ik moet alleen nog baileys, bacardi en cointreau halen.quote:
gewoon een cocktail dat een orgasme krijgt, god weet je dat niet eens, zelf ik weet datquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, dames, gedrochten, wat is een Orgasm Cocktail?
morgen is het HieperdePiep en Hoeraaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hou van blue curacao
Ik heb een keer zoveel blue curacao op, ik ging er blauw van plassen
[..]
Ja ik moet alleen nog baileys, bacardi en cointreau halen.
Bier en wijn staat al koud
Ja, jij ouwe alceaux... Ik als onschuldige drankmaagd weet dat toch niet!?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon een cocktail dat een orgasme krijgt, god weet je dat niet eens, zelf ik weet dat
ja als je alleen maar verstand van jupilar hebt, je moet je horizon verbredenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jij ouwe alceaux... Ik als onschuldige drankmaagd weet dat toch niet!?
Jupilaaarrrrrrrrgh en Hertog Ian, drink ik.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja als je alleen maar verstand van jupilar hebt, je moet je horizon verbreden
Sjempegniequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jupilaaarrrrrrrrgh en Hertog Ian, drink ik.
En Champagne.
quote:
Hertog Ian die vind ik leuk moet ik even onthoudenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jupilaaarrrrrrrrgh en Hertog Ian, drink ik.
En Champagne.
valt wel meequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:44 schreef Renesite het volgende:
Tjeempie, dat heeft veel geld gekost ca!
Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
lieverds ik ga sluiten voordat ik me pc een gooi geef, gaat zo supertraag en flikker steeds van internet af C-A voor morgen als ik je niet meer lees heel veel plezier en vast dikke dikke dikke kus.........![]()
Slaap lekker schatquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:54 schreef Toverheks het volgende:
lieverds ik ga sluiten voordat ik me pc een gooi geef, gaat zo supertraag en flikker steeds van internet af C-A voor morgen als ik je niet meer lees heel veel plezier en vast dikke dikke dikke kus.........![]()
weltrustenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga eauk, Trösti Tal en tot morgen Cocktail_Alco
gamescon daar wilde ik ook naar toe, maa geen tijd en geen geldquote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
over exact 1 week ga ik een paar dagen naar Keulen voor de Gamescom, ben zo nieuwsgierig, ben nog nooit naar een gamesbeurs geweest, en ze gaan best leuke dingen aankondigen geloof ik
ach, ik ga verder niet op vakantiequote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gamescon daar wilde ik ook naar toe, maa geen tijd en geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |