abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 augustus 2011 @ 12:53:32 #151
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100594897
S_E: Kan jij zien hoe het staat met de volumes in de CP-markt? Wordt daar ook in gevlucht of is die zooi gortdroog?
The more debt, the better
pi_100594934
Alle sponsors van Ajax gaan failliet _O- :{ 8)7
pi_100595283
Zie net op RTLZ dat 3 ratingbureaus de AAA van Frankrijk hebben bevestigd... Welke niet? En heeft die ook nog enig invloed?
pi_100595334
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 11:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Kortom, hier zit denk ik wel een groepje die allemaal iets bijzonder toevoegen, vanuit hun eigen invalshoek. Soms vraag ik me af hoe dat zou zijn als je dat samenvoegt :) Komaan S_E, wanneer richten we ons eigen hedge fund op? ;)
Hoeveel was het ook alweer? Minimaal een ton bij Panama? Volgens mij was die plek het goedkoopst om een officieel hedgefund op te richten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:05:57 #155
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100595395
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef RvLaak het volgende:
Zie net op RTLZ dat 3 ratingbureaus de AAA van Frankrijk hebben bevestigd... Welke niet? En heeft die ook nog enig invloed?
Er zijn maar 3 ratingbureau's. (Nou ja 3, die 95% van de markt in handen hebben)
pi_100595466
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:05 schreef flyguy het volgende:

[..]

Er zijn maar 3 ratingbureau's. (Nou ja 3, die 95% van de markt in handen hebben)
O, ik dacht 3 Amerikaanse en 1 Britse... Dank

Net Pechtold trouwens op RTLZ... Hij klonk niet alsof hij voor een nieuwe steunronde is... Hangt dus echt allemaal af van de PvdA. Ben benieuwd wat het resultaat is. Iemand enig idee hoe laat het debat is?

[edit]
Net iemand van Aegon op RTLZ... Klonk bijna 1 op 1 als Fortis en DSB toendertijd... Hoorde ook enkele echo's van de DNB mbt IceSave

Zouden ze dan zo diep in de shit zitten?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 13:10:06 ]
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:09:33 #157
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100595550
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoeveel was het ook alweer? Minimaal een ton bij Panama? Volgens mij was die plek het goedkoopst om een officieel hedgefund op te richten.
SIF in Luxemburg kan voor een ton geloof ik, maar het goedkoopste zijn de Caymans.
pi_100595568
VVD voor, CDA ook. PVV, SP sowieso tegen, die hebben een hekel aan de economie want die snappen het niet.
pi_100595620
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:10 schreef the85mc het volgende:
VVD voor, CDA ook. PVV, SP sowieso tegen, die hebben een hekel aan de economie want die snappen het niet.
Jij gooit graag geld in een bodemloze put?

Stel iemand komt naar jou toe met het verhaal "Ik kan mijn hypotheek niet meer betalen. Ik werk niet en zit in de bijstand. Mag ik een nieuwe lening om de hypo af te betalen?" Jij zou dan die lening geven?

Ik zeker niet zonder enkele keiharde garanties en voorwaarden.
pi_100595676
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:11 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Jij gooit graag geld in een bodemloze put?

Stel iemand komt naar jou toe met het verhaal "Ik kan mijn hypotheek niet meer betalen. Ik werk niet en zit in de bijstand. Mag ik een nieuwe lening om de hypo af te betalen?" Jij zou dan die lening geven?

Ik zeker niet zonder enkele keiharde garanties en voorwaarden.
Ook als de beste man 6 schattige kindjes heeft? ;)
pi_100595688
Tsja. als je niets doen gaan we ook failliet. De vraag is wanneer we failliet willen gaan. Liever morgen dan vandaag.
pi_100595713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:53 schreef flyguy het volgende:
S_E: Kan jij zien hoe het staat met de volumes in de CP-markt? Wordt daar ook in gevlucht of is die zooi gortdroog?
Ik zal zo even kijken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_100595832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:12 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ook als de beste man 6 schattige kindjes heeft? ;)
Juist dan, die kinderen moeten ook eten. Als de goede man al zijn inkomen aan mij moet geven om zijn lening af te lossen, kunnen de kinderen niet meer eten.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:13 schreef the85mc het volgende:
Tsja. als je niets doen gaan we ook failliet. De vraag is wanneer we failliet willen gaan. Liever morgen dan vandaag.
Dat is hetzelfde argument als "bij een nee, gaat het licht uit" ten tijde van de EU grondwet. Ongefundeerd en enkel bedoeld om bang te maken. Als Griekenland failliet gaat, gaan wij echt niet failliet. Italië is mogelijk een ander verhaal, maar dat ligt aan de exposure. Volgens mij is die niet al te hoog.
pi_100595915
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Juist dan, die kinderen moeten ook eten. Als de goede man al zijn inkomen aan mij moet geven om zijn lening af te lossen, kunnen de kinderen niet meer eten.

[..]

Dat is hetzelfde argument als "bij een nee, gaat het licht uit" ten tijde van de EU grondwet. Ongefundeerd en enkel bedoeld om bang te maken. Als Griekenland failliet gaat, gaan wij echt niet failliet. Italië is mogelijk een ander verhaal, maar dat ligt aan de exposure. Volgens mij is die niet al te hoog.
Domino effect. Griekenland valt om, vertrouwen in de EU weg, portugal gata, spanje, italie, frankrijk... Vertrouwen in een markt moet je niet onderschatten. Deze rare beursdagen komt door gebrek aan vertrouwen.
pi_100595983
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:16 schreef RvLaak het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoelde het ook zo en ik wilde daarmee de link leggen van het niet helpen van landen die in de problemen komen ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vraag me ook af of ze dit niet allang hadden ingecalculeerd als Euro-landen. Worst case scenario. Dat kan je toch allemaal prima berekenen en tot welke max je kan gaan?
pi_100595999
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Domino effect. Griekenland valt om, vertrouwen in de EU weg, portugal gata, spanje, italie, frankrijk... Vertrouwen in een markt moet je niet onderschatten. Deze rare beursdagen komt door gebrek aan vertrouwen.
Juist dat vertrouwen kun je hoog houden door Griekenland keihard aan te pakken, of desnoods de Euro uit te gooien. Dat laat zien dat je leugenaars en fraudeurs niet accepteert en de ballen hebt om de problemen aan te pakken.
pi_100596001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:09 schreef flyguy het volgende:

[..]

SIF in Luxemburg kan voor een ton geloof ik, maar het goedkoopste zijn de Caymans.
volgens mij weet ik nog wel een bedrijf met een stapel lege SIF's; misschien wil die er wel eentje kwijt voor weinig :)
volgens mij zijn ze nog ongebruikt ook.
pi_100596059
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Juist dat vertrouwen kun je hoog houden door Griekenland keihard aan te pakken, of desnoods de Euro uit te gooien. Dat laat zien dat je leugenaars en fraudeurs niet accepteert en de ballen hebt om de problemen aan te pakken.
het één sluit het ander in de werkelijke wereld natuurlijk niet uit, he :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:20:38 #169
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_100596076
Word Philips geen aantrekkelijk aandeel? Staan nu bijna op hetzelfde niveau als in 2008/2009 tijdens de crisis.

Al koop ik voorlopig nog niks.
Paardelul !!!
pi_100596097
quote:

[..]

Dat dus. Met een dergelijke actie kun je ook laten zien dat je iets op kunt lossen.
pi_100596114
quote:

[..]

Precies, dat moet er ook gebeuren. Maar niet failliet laten gaan in de euro.
pi_100596224
En wees nou eens heel eerlijk, hoeveel mensen van de 150 mensen in de tweede kamer denken jullie dat nou echt het inzicht heeft om over de gevolgen van de keuze een goed oordeel te vellen? Ik denk dat je die mensen op één hand kunt tellen. Ik zou het ook niet kunnen hoor, daar niet van. Uiteindelijk is het gewoon wederom een spel voor de meeste kiezers de volgende verkiezingen.
pi_100596321
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

het één sluit het ander in de werkelijke wereld natuurlijk niet uit, he :)
Nou, tot nu toe is het enige wat je hoort "geld erbij, geld erbij, geld erbij..."
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:21 schreef the85mc het volgende:

[..]

Precies, dat moet er ook gebeuren. Maar niet failliet laten gaan in de euro.
Zekers niet, maar het door laten gaan zoals het nu gebeurt (maw: ze doen niets) is funest voor het vertrouwen.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
En wees nou eens heel eerlijk, hoeveel mensen van de 150 mensen in de tweede kamer denken jullie dat nou echt het inzicht heeft om over de gevolgen van de keuze een goed oordeel te vellen? Ik denk dat je die mensen op één hand kunt tellen. Ik zou het ook niet kunnen hoor, daar niet van. Uiteindelijk is het gewoon wederom een spel voor de meeste kiezers de volgende verkiezingen.
Onderschat de economische woordvoerders niet. Daarbij heeft Rutte al bewezen totaal geen verstand te hebben van deze materie. Hij kende de bedragen niet eens :')
pi_100596328
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:23 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Ik ben allang blij als onze minister van Financiën het weet ;)
pi_100596347
quote:
Dat is eigenlijk heel treurig.. Er zijn zat raamambtenaren die allerlei scenarios kunnen doorrekenen zodat kamerleden een goede keuze kunnen maken. Beetje inlezen zou voor die gasten ook geen kwaad kunnen. Het is tenslotte hun baan.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:27:19 #176
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100596467
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

volgens mij weet ik nog wel een bedrijf met een stapel lege SIF's; misschien wil die er wel eentje kwijt voor weinig :)
volgens mij zijn ze nog ongebruikt ook.
Dan heb je alleen nog wat licenties nodig, prime broker(s), custodian bank, en moet er minimaal na een jaar x miljoen aan kapitaal van investeerders (dus feeders) in zitten anders mag je opdoeken.

En nog wat andere zaken. Heb hier nog wel wat business cards liggen van bankiers in Luxemburg die er bij zouden kunnen helpen.
pi_100596515
Als je dat spoeddebat hoorde dat er was rondom het tweede steunpakket voor griekenland, wat heb ik mijzelf zitten schamen voor de PVV. Uiteindelijk werd ieder argument tegen de PVV beantwoord met 'Het is geld stoppen in een bodemloze put' door de PVV. Inhoudelijke toelichting nul.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef RvLaak het volgende:
Onderschat de economische woordvoerders niet. Daarbij heeft Rutte al bewezen totaal geen verstand te hebben van deze materie. Hij kende de bedragen niet eens :')
Doel je dan op de woordvoerders vanuit de fractie/fractieleiders of op de adviseurs? Als je doelt op het eerste, zoals ik net al zei over de PVV, heb ik echt de indruk dat deze mensen op één hand te tellen zijn.
pi_100596690
Wel interessant dat orderboek van Aegon. Zag er net 1tje van 200.000.
pi_100596694
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:28 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Als je dat spoeddebat hoorde dat er was rondom het tweede steunpakket voor griekenland, wat heb ik mijzelf zitten schamen voor de PVV. Uiteindelijk werd ieder argument tegen de PVV beantwoord met 'Het is geld stoppen in een bodemloze put' door de PVV. Inhoudelijke toelichting nul.
Debat al geweest dan?
quote:
[..]

Doel je dan op de woordvoerders vanuit de fractie/fractieleiders of op de adviseurs? Als je doelt op het eerste, zoals ik net al zei over de PVV, heb ik echt de indruk dat deze mensen op één hand te tellen zijn.
PVV laat ik buiten beschouwing. Is een jonge partij, geef ze 4-8 jaar om expertise op te bouwen en misschien dat ze iemand vinden/kweken met kennis.

Ik doelde meer op PvdA, SP, GL, SGP, D66 en CU. Gevestigde partijen.

Niet dat ik van al die partijen de expertise kan inschatten, maar ik weet dat de SP en D66 woordvoerders hebben met kennis van zaken. Of je het met ze eens bent, of niet, is niet relevant.
pi_100596813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Nou, tot nu toe is het enige wat je hoort "geld erbij, geld erbij, geld erbij..."
Dan luister jij niet goed :)
(of je wil het niet horen)

Want ik hoor en zie wel degelijk ook andere maatregelen.
pi_100596844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Dan luister jij niet goed :)
(of je wil het niet horen)

Want ik hoor en zie wel degelijk ook andere maatregelen.
Ik luister blijkbaar niet goed. Ik wil het heel graag horen namelijk. Vertel, wat heb ik gemist?

[edit]
En wtf is er met de Futs gebeurt? Knalt net behoorlijk onderuit

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2011 13:34:30 ]
pi_100596889
hey, heeft iemand weer op de verkeerde knoppen gedrukt :(

of is Drassss weer aan het lurken?
pi_100596896
Frankrijk wil nu wel veranderen. Ze zullen alles doen om SG niet om te laten vallen. Ze komen tot de conclusie dat er echt iets moet veranderen. Onder druk wordt alles vloeibaar..
pi_100596942
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:31 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Debat al geweest dan?

Het debat voorafgaande aan de stemming over wel of geen tweede noodpakket bedoelde ik.
pi_100596954
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hey, heeft iemand weer op de verkeerde knoppen gedrukt :(

of is Drassss weer aan het lurken?
Zonder grappen, maar ik ben wel net terug van mijn lunch.
pi_100596993
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:35 schreef Drassss het volgende:

[..]

Zonder grappen, maar ik ben wel net terug van mijn lunch.
onze kerstboomman <3
pi_100597019
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:35 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:

[..]

Het debat voorafgaande aan de stemming over wel of geen tweede noodpakket bedoelde ik.
A, ok. Dank. Enig idee wanneer het nieuwe debat is? Kan het nergens vinden namelijk :?
pi_100597022
haha, bij mij is het net tegenovergesteld. Ik ging zo straks even weg, de bel ging. Kom ik terug, een dal gemist.. ALtijd lekker als je short zit.
pi_100597075
20 punten volatiliteit was de afspraak toch? We kunnen nog even..
pi_100597091
@Dinosaur_Sr, knap hoe je zo'n boekhouding van Aegon uit elkaar trekt. Heb je er een verklaring voor hoe het dan toch kan dat er vanochtend weer een analist van ABN toch een buy-advies geeft op zo'n bedrijf? Zien ze dingen over het hoofd die jij wel ziet?
pi_100597160
Was de Day-High van de AEX nou +3%? Zoiets hoorde ik op RTLZ... Zijn we nu weer 5% gedaald :+
pi_100597171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef the85mc het volgende:
20 punten volatiliteit was de afspraak toch? We kunnen nog even..
Ja, we zitten pas op 14. Dat kan beter.
pi_100597418
Gaat hard nu! Was ik nu maar short gegaan een dagje.. }:|
pi_100597476
Was vanochten ingestapt.. Zo winst nemen, heb ook nog wat shorts ven woensdag.
pi_100597481
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Gaat hard nu! Was ik nu maar short gegaan een dagje.. }:|
En we hebben nog 45mins voordat de WW cijfers uitkomen in de VS :+
pi_100597605
Nog 5 puntjes en we hebben een nieuwe low te pakken. Dat is 2x koffie halen toch?

Edit: 4 punten..
pi_100597646
Dit gaat echt te hard.. Niet normaal dit. Ik zit short maar ik zit hier nog van te kijken..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:48:13 #198
349538 Anno2012
pi_100597721
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:44 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En we hebben nog 45mins voordat de WW cijfers uitkomen in de VS :+
Als die tegenvallen en de US opent zal het wel weer 4 a 5%- worden, de AEX :')
Paardelul !!!
pi_100597761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:48 schreef Anno2012 het volgende:

[..]

Als die tegenvallen en de US opent zal het wel weer 4 a 5%- worden, de AEX :')
Idd, en als ze meevallen, kon het nog wel eens een hele dikke plus worden :+
pi_100597774
Futures staan ook in het rood in de VS. Als ze met -1% openen ofzo daar ook nog even shorten.
pi_100597842
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
@Dinosaur_Sr, knap hoe je zo'n boekhouding van Aegon uit elkaar trekt. Heb je er een verklaring voor hoe het dan toch kan dat er vanochtend weer een analist van ABN toch een buy-advies geeft op zo'n bedrijf? Zien ze dingen over het hoofd die jij wel ziet?
hebben die niet al 15 jaar een buy op Aegon staan? Van een koers van 27 tot aan 2 en een beetje? :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 13:52:13 #202
261627 sciter
The world is my playground.
pi_100597918
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 13:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

hebben die niet al 15 jaar een buy op Aegon staan? Van een koers van 27 tot aan 2 en een beetje? :)
Ja maar over 15 jaar is ie misschien 28 en je kan nooit zeker genoeg zijn natuurlijk.
pi_100598082
Wat een rit... in een half uur 30 sp punten
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_100598314
CSCO pre beurs: 15.40 trouwens.

nog 41 centjes..... moet kunnen in anderhalf uur, nietwaar?
pi_100598483
Gedeeltelijk uitgestapt. Shorts verkocht die ik woensdag had gekocht. Toen te laag gekocht, maar toch rendement van 12,5%. De andere helft heb ik vanochtend gekocht..
Ik twijfelde om te verkopen, maar woensdag was ik te laat. Dus nu beter kleine winst dan een groot verlies ;)
Ik wacht met de rest wel tot na 14:30..
pi_100598524
Ondertussen staan de SnP futs 1,5% in de min :D
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:09:25 #207
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100598758
Novo Nordisk daalt ook behoorlijk hard terwijl het toch wel een defensief fonds mag heten.

Waren de laatste cijfers minder dan verwacht ofzo?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_100598831
De Cac40 ligt er echt belabberd bij, net als de rest van de EU indices trouwens. Aex, dax en ftse hebben alleen nog geen nieuwe bodems. Als de unemployment claims tegenvallen om half 3 kan het wel eens hard gaan.
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_100599024
Nu net voor het eerst daadwerkelijk iets van de crisis gemerkt. Had vanmorgen een assessment voor een helpdesk baan (bijbaantje, voor naast school) en ben afgewezen... "Overgekwalificeerd", terwijl een paar jaar terug echt iedereen werd aangenomen :(

Na ja, nu maar de rest van de dag de ramptoerist uithangen
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:18:13 #210
349538 Anno2012
pi_100599199
13 minuten tot de cijfers, ben benieuwd...
Paardelul !!!
pi_100599404
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:18 schreef Anno2012 het volgende:
13 minuten tot de cijfers, ben benieuwd...
De revisie van de vorige cijfers zal ook nog wel neerwaarts worden bijgesteld dus er kan 2x een reactie komen.
pi_100599522
Heerlijk, zelfs de SNS ligt er nu uit..
pi_100599654
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:25 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Heerlijk, zelfs de SNS ligt er nu uit..
nee hoor?
pi_100599670
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:22 schreef fedsingularity het volgende:

[..]

De revisie van de vorige cijfers zal ook nog wel neerwaarts worden bijgesteld dus er kan 2x een reactie komen.
eerst 5% omhoog en dan 5% omlaag, in drie minuten? :D
pi_100599726
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

nee hoor?
Ik kan geen enkele koers opvragen, geen overzichten, niets.. Alleen het portefeuille overzicht
pi_100599736
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

eerst 5% omhoog en dan 5% omlaag, in drie minuten? :D
Your guess is as good as mine :) we weten het zo

of niet... Forex Factory is currently unavailable due to high server load attributed to the release of important economic data. This data can be retrieved in the 'Actual' column of the calendar above.
pi_100599751
Unemployment claims forecast 401K werkelijk 395K
Trade balance forecast -47.9B werkelijk -53.1B
pi_100599794
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:30 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:

[..]

Ik kan geen enkele koers opvragen, geen overzichten, niets.. Alleen het portefeuille overzicht
ik wel, gaat alleen niet zo snel
pi_100599798
trade balance is wel verder verslechterd.. Dus gemixte cijfers..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:34:29 #220
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100599899
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:32 schreef the85mc het volgende:
trade balance is wel verder verslechterd.. Dus gemixte cijfers..
Unemployement is praktisch hetzelfde gebleven en de handelsbalans is verslechterd. Zou het eerder licht slechte cijfers noemen.
pi_100599963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef flyguy het volgende:

[..]

Unemployement is praktisch hetzelfde gebleven en de handelsbalans is verslechterd. Zou het eerder licht slechte cijfers noemen.
wat in het huidige sentiment misschien weer minder slecht dan verwacht zou kunnen zijn....... *gooit een muntje op*
pi_100600043
Cijfers zouden nu in de koers verwerkt moeten zitten, ik zie vrijwel geen verandering dus het lijkt me dat ze redelijk volgens verwachting waren.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:39:18 #223
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_100600134
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:34 schreef flyguy het volgende:

[..]

En dat, zoals Kees de Kort het mooi zegt, ondanks al het geld en quantitative easing die er al ingeplemd is.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:40:50 #224
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_100600206
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:09 schreef JimmyJames het volgende:
Novo Nordisk daalt ook behoorlijk hard terwijl het toch wel een defensief fonds mag heten.

Waren de laatste cijfers minder dan verwacht ofzo?
Wel vaag, mensen moeten hun insuline blijven kopen en innemen.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_100600309
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

NVO is niet de enige producent, he...
pi_100600379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Zelfde dat unilever en ahold dalen. Net alsof mensen stoppen met eten als het economisch slechter gaat. Eten blijven ze toch, en daar wordt ook niet zo snel echt op bezuinigd.
pi_100600381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:39 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

En dat, zoals Kees de Kort het mooi zegt, ondanks al het geld en quantitative easing die er al ingeplemd is.
je kan het ook omkeren, de economie is degelijker dan je zou mogen verwachten gegeven alle ellende en deleveraging.... kwestie van half vol of half leeg..... (en bij Kees is het altijd.....)
pi_100600410
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zelfde dat unilever en ahold dalen. Net alsof mensen stoppen met eten als het economisch slechter gaat. Eten blijven ze toch, en daar wordt ook niet zo snel echt op bezuinigd.
bij de vorige crisis kon je UN kopen op 13,5 :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:47:40 #229
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_100600540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

je kan het ook omkeren, de economie is degelijker dan je zou mogen verwachten gegeven alle ellende en deleveraging.... kwestie van half vol of half leeg..... (en bij Kees is het altijd.....)
Gewoon overschenken in een wat kleiner glas.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 14:48:12 #230
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100600563
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

wat in het huidige sentiment misschien weer minder slecht dan verwacht zou kunnen zijn....... *gooit een muntje op*
Een enquête gehouden onder de futures van de Amerikaanse indices geeft aan dat ze er niet warmer of kouder van worden.
pi_100600641
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Gewoon overschenken in een wat kleiner glas.
a propos (koud) glas: CSCO @ 15.57 atm. nog slechts 24 centjes erbij nodig, ff mee helpen duwen graag :)
pi_100600704
Even een praktische vraag: Stel ik koop turbo's op bijv. Dow, maar bij via een europese bank. Tot hoe laat worden die verhandelt? Tot 17:30 of 22:00?
pi_100600747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef the85mc het volgende:
Even een praktische vraag: Stel ik koop turbo's op bijv. Dow, maar bij via een europese bank. Tot hoe laat worden die verhandelt? Tot 17:30 of 22:00?
Als de turbo genoteerd staat aan de AEX tot 17:30, staat de turbo daadwerkelijk genoteerd in NY dan tot 22:00. Dacht ik tenminste. Volgens mij is het ook afhankelijk van je broker.
pi_100600752
17:30, maar je kan wel uitgestopt worden als de dow buiten de eu tijden de stoploss raakt
pi_100601051
Ik ga me hier waarschijnlijk niet populairder mee maken, maar dat boeit me niet.

donderdag 11 augustus 2011 @ 14:57:47 #236
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100601058
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

bij de vorige crisis kon je UN kopen op 13,5 :)
Goed punt. Ik vind het nog te hoog staan eerlijk gezegd. Eigenlijk staan alleen Arcelor, Aegon, Philips echt laag. De schade bij zeg een Fugro, DSM of RDS valt me nog reuze mee.

NVO heeft trouwens de EPS consensus gemist in H1 2011 misschien is dat de reden.

Maar ik vind hun cijfers verre van onaardig. Ze hadden een fcf van 8,295B DKK in H1. Als je aanneemt dat ze ongeveer hetzelfde gaan verdienen in H2 dan kosten ze nu iets minder dan 16x de fcf (market cap is 263.19bn).

[ Bericht 3% gewijzigd door JimmyJames op 11-08-2011 15:02:51 ]
pi_100601145
Kan kiezen: Citigroup global, RBS, Commerz, Macquarie?, Barclays, Goldman sachs, maar wel allemaal via ABN..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:00:11 #238
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100601175
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef the85mc het volgende:
Kan kiezen: Citigroup global, RBS, Commerz, Macquarie?, Barclays, Goldman sachs, maar wel allemaal via ABN..
Euh wat bedoel je?

Dat je hier turbo's op kunt kopen?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:00:59 #239
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_100601211
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 14:57 schreef Mercer het volgende:
Ik ga me hier waarschijnlijk niet populairder mee maken, maar dat boeit me niet.

Zijn gezicht wordt helemaal rood.. Waarom doen die gasten altijd zo hyper? :')
pi_100601246
Ik kan via tradebox van ABN turbo's kopen van deze banken. Ik koop normaal altijd turbo's van Citi, RBS of CoBa op nederlandse beurs..
pi_100601249
heb ik iets gemist, waarom wordt schiet opeens alles omhoog?

/edit/ en weer omlaag, *zucht
pi_100601301
VS opent met minder verlies dan europa?
pi_100601311
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
heb ik iets gemist, waarom wordt schiet opeens alles omhoog?
pre-opening jitters?
pi_100601320
we moesten toch helpen duwen?
pi_100601377
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef fedsingularity het volgende:
we moesten toch helpen duwen?
nou, komop dan, nog een keertje....
pi_100601447
quote:
11s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
nou, komop dan, nog een keertje....
Gewoon winst nemen nu. B-)
pi_100601506
kanniet, is nognieopen :)
pi_100601549
Blijkbaar kan ik niet na 17:30 turbo handelen in de VS. Nou ja misschien maar goed ook, moet wel vrije tijd houden.
pi_100601556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
kanniet, is nognieopen :)
Andere broker nemen dan. ;)
pi_100601557
ow, en die domme rukkers van SNS shaften hun klanten die stukken kopen aan Euronext Parijs. Daar berekenen ze namelijk ten onrechte 20 euro toeslag op, maar die geldt niet voor Parijs, Brussel , Portugal en NL volgens hun tarieven overzicht
pi_100601577
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Mercer het volgende:

[..]

Andere broker nemen dan. ;)
jaaaaaaahaaaa, dat weet ik nou wel, WIP (work in progress)

PS: welke raad je aan? :)
pi_100601589
Zie ik het nou goed dat de SnP futs in de plus staan?
pi_100601594
RTLZ: de ww-aanvragen vielen mee _O-
pi_100601697
Ze hebben het weer over een verbod op short-selling |:(
pi_100601836
quote:
10s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:09 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
jaaaaaaahaaaa, dat weet ik nou wel, WIP (work in progress)
PS: welke raad je aan? :)
Met Lynx had je nu kunnen verkopen. Maarja, misschien behoedt die SNS je juist voor te snelle beslissingen, dus of het een beter resultaat gaat opleveren weet ik natuurlijk niet. :)
edit: Je hebt in ieder geval mazzel met het sentiment nu.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:14:48 #256
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100601868
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef RvLaak het volgende:
Ze hebben het weer over een verbod op short-selling |:(
Alsof dat het probleem is.

Ik vind het eerder kwalijk dat ze er alles er aan doen om de boel omhoog te laten gaan/houden (dus de huidige participanten beschermen) en daarmee de kans op koopjes voor nieuwe toetreders proberen te elimineren.
pi_100601918
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef flyguy het volgende:

[..]

Ik vind het eerder kwalijk dat ze er alles er aan doen om de boel omhoog te laten gaan/houden (dus de huidige participanten beschermen) en daarmee de kans op koopjes voor nieuwe toetreders proberen te elimineren.
Zoiets zei die analist ook al ja :D
pi_100601952
En weer op sluitniveau van gister..
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:17:10 #259
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100601964
Wel een redelijke rebound bij de midkap.

AMX bijna 2% erbij.
pi_100601982
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:14 schreef flyguy het volgende:

[..]

ik denk eerder dat ze manipulatie proberen te voorkomen of althans moeilijker te maken.
pi_100602070
Maar goed dat ik zo straks voor de helft was uitgestapt... Toch nog iets aan over gehouden.
pi_100602202
Nu is ook lekker up-to-date :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:23:12 #263
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100602223
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:17 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik denk eerder dat ze manipulatie proberen te voorkomen of althans moeilijker te maken.
Koersmanipulatie is überhaupt verboten, maar dan nog is het over het al gemeen makkelijk om de koers naar boven te werken dan omlaag.
pi_100602246
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:23 schreef flyguy het volgende:

[..]

Koersmanipulatie is überhaupt verboten, maar dan nog is het over het al gemeen makkelijk om de koers naar boven te werken dan omlaag.
handelen met voorkennis is verboden, manipulatie niet volgens mij

onder manipulatie versta ik dat jij weet dat iemand scheef zit onder een bepaalde koers, en dat jij die koers dan naar beneden drukt, waardoor de ander zijn positie moet liquideren, welke jij dan in een te lege markt liefdevol opvangt :)
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:27:34 #265
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100602416
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

handelen met voorkennis is verboden, manipulatie niet volgens mij

onder manipulatie versta ik dat jij weet dat iemand scheef zit onder een bepaalde koers, en dat jij die koers dan naar beneden drukt, waardoor de ander zijn positie moet liquideren, welke jij dan in een te lege markt liefdevol opvangt :)
Volgens de AFM is het verboden in elk geval.

Is weten dat iemand scheef zit ook niet een vorm van voorkennis?
pi_100602501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:27 schreef flyguy het volgende:

[..]

Volgens de AFM is het verboden in elk geval.

Is weten dat iemand scheef zit ook niet een vorm van voorkennis?
neen dat is geen voorkennis dacht ik, en waaruit blijkt dat de AFM dat verboden vindt (althans vindt dat in de wet staat dat het verboden is)?

zo dat voorkennis is, zijn een aantal NL banken op diverse momenten erg strafbaar geweest overigens
pi_100602576
WS opent +1% AEX nog steeds onder water :?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:32:22 #268
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100602642
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

neen dat is geen voorkennis dacht ik, en waaruit blijkt dat de AFM dat verboden vindt (althans vindt dat in de wet staat dat het verboden is)?

zo dat voorkennis is, zijn een aantal NL banken op diverse momenten erg strafbaar geweest overigens
De AFM bevordert de eerlijke en efficiënte werking van kapitaalmarkten, waarop beleggers kunnen vertrouwen. Wij handhaven de spelregels voor degenen die actief zijn op de markt van aandelen en andere effecten. Marktmisbruik - gebruik van voorwetenschap, koersmanipulatie of misleiding - is verboden. Beursgenoteerde bedrijven moeten koersgevoelige informatie (kgi) tijdig en correct naar buiten brengen. Wij handhaven de regels voor de uitgifte van effecten en openbare biedingen, voor financiële verslaggeving en voor accountants die de verslaggeving controleren.

http://www.afm.nl/nl/werk(...)kapitaalmarkten.aspx
pi_100602931
http://www.bloomberg.com/(...)p-500-drops-18-.html

Voor het antwoord op de vraag wie er onder andere aan het kopen zijn. Wel een psychologisch sterk punt lijkt me.
pi_100602945
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:32 schreef flyguy het volgende:

[..]

De AFM bevordert de eerlijke en efficiënte werking van kapitaalmarkten, waarop beleggers kunnen vertrouwen. Wij handhaven de spelregels voor degenen die actief zijn op de markt van aandelen en andere effecten. Marktmisbruik - gebruik van voorwetenschap, koersmanipulatie of misleiding - is verboden. Beursgenoteerde bedrijven moeten koersgevoelige informatie (kgi) tijdig en correct naar buiten brengen. Wij handhaven de regels voor de uitgifte van effecten en openbare biedingen, voor financiële verslaggeving en voor accountants die de verslaggeving controleren.

http://www.afm.nl/nl/werk(...)kapitaalmarkten.aspx
lees ik niet uit dat het uitroken van een collega strafbaar is :)
pi_100602947
komt een tikkie terug ;)

Edit: kort tikkie, erg kort.
pi_100602977
ow, bye bye Cisco: eruit @ 15.68 zojuist. Na een serie hick ups @ SNS

en het porto overzicht mist nu een luxe middenklasser aan obligaties. Zijn ze kwijt? ':(

SNS definitief :r
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:40:11 #273
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_100603015
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

lees ik niet uit dat het uitroken van een collega strafbaar is :)
Zeker waar :) Meer een kwestie van je hoe je het uitlegt :P
pi_100603181
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:38 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
http://www.bloomberg.com/(...)p-500-drops-18-.html

Voor het antwoord op de vraag wie er onder andere aan het kopen zijn. Wel een psychologisch sterk punt lijkt me.
Tijdens de 2,5 jaar-durende rally lees ik alleen maar dat de insiders aan het sellen zijn.
Ik zal niet ontkennen dat dit mss een koopmoment is maar die insiderselling en buying zegt weinig.
pi_100603458
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ow, en die domme rukkers van SNS shaften hun klanten die stukken kopen aan Euronext Parijs. Daar berekenen ze namelijk ten onrechte 20 euro toeslag op, maar die geldt niet voor Parijs, Brussel , Portugal en NL volgens hun tarieven overzicht
Is dit niet een beetje contrair? Iemand die de financiele markten goed in de gaten heeft blijft ontzettend lang hangen bij een broker die hij zelf continu afkraakt?
pi_100603663
Ik houd al mijn kruit nog droog. We zijn nog niet eens begonnen met de echte krisis. Maar er komt zeker een moment in de nabije toekomst dat ik ga instappen in aandelen.
pi_100603756
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:52 schreef Blandigan het volgende:
Ik houd al mijn kruit nog droog. We zijn nog niet eens begonnen met de echte krisis. Maar er komt zeker een moment in de nabije toekomst dat ik ga instappen in aandelen.
Waarom niet short gaan dan? heb je straks meer om aandelen te kopen..
pi_100603910
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is dit niet een beetje contrair? Iemand die de financiele markten goed in de gaten heeft blijft ontzettend lang hangen bij een broker die hij zelf continu afkraakt?
nou, tot een paar weken geleden was ik superblij met ze:
nooit een storing, en dat vind ik het belangrijkste. Misschien iets duurder dan de ander, vind ik niet erg als het serviceniveau hoger is.

Nu stapelen ze fout op fout.

Nieuwste grap 5 minuten geleden. Ben ik zeer riant bedrag aan obligaties kwijt. Denk ik wft? Kijk ik onder uitgevoerde orders. Staan ze bestens uitgevoerd, maar zonder transactiecode. Ik bellen. Wat blijkt, deze obli stonden verkeerd in het systeem (duh, dat staan ze inderdaad al twee jaar :) ) en nu heeft iemand onder beurstijd bedacht om dat te veranderen. En dat kon alleen door ze bij alle klanten uit te boeken en dan later weer in te boeken.

Wie bedenkt zo iets? Ten eerste doe je dat al niet binnen handelsuren.....

Tot voor twee weken superhappy met ze, nu is het bagger
pi_100603975
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

nou, tot een paar weken geleden was ik superblij met ze:
nooit een storing, en dat vind ik het belangrijkste. Misschien iets duurder dan de ander, vind ik niet erg als het serviceniveau hoger is.

Nu stapelen ze fout op fout.

Nieuwste grap 5 minuten geleden. Ben ik zeer riant bedrag aan obligaties kwijt. Denk ik wft? Kijk ik onder uitgevoerde orders. Staan ze bestens uitgevoerd, maar zonder transactiecode. Ik bellen. Wat blijkt, deze obli stonden verkeerd in het systeem (duh, dat staan ze inderdaad al twee jaar :) ) en nu heeft iemand onder beurstijd bedacht om dat te veranderen. En dat kon alleen door ze bij alle klanten uit te boeken en dan later weer in te boeken.

Wie bedenkt zo iets? Ten eerste doe je dat al niet binnen handelsuren.....

Tot voor twee weken superhappy met ze, nu is het bagger
Welke broker? Ik zit bij ABN en ik vind het prima werken..
pi_100604060
CSCO @ 15,85 trouwens :+

maar telt niet, ik had ze al verkocht :P
pi_100604199
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef the85mc het volgende:

[..]

Waarom niet short gaan dan? heb je straks meer om aandelen te kopen..
Ik handel niet op korte termijn.
En lange termijn puts zie ik al helemaal niet zitten.
Geduld is een schone zaak en ik kan best nog een paar maanden wachten tot mijn aandelen gedaald zijn tot het gewenste niveau. Ik wacht ten slotte al bijna 2 jaar.
pi_100604722
Beurzen in VS staan hoger. Hier nog niet. Vreemd.
pi_100604958
Stel he, stel, dat dat verbod op short-selling er nu door komt. Wat gaan ze dan daadwerkelijk verbieden? Het schrijven van puts?
pi_100605039
zelfs Soc Gen. staat nu op een winst.....
pi_100605313
hmm zo maar eens uitstappen. We gaan nog verder omhoog..
pi_100605390
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef the85mc het volgende:
Je hebt nog steeds de shorts waar je eerst een leuke winst op had?
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:30:14 #287
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100605401
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef the85mc het volgende:
Turbo short?

Ik moet bekennen dat ik er net bijna eentje had aangeschaft.
pi_100605458
Heb de helft verkocht om 2 uur. De rest even gehouden om nieuws in de VS af te wachten. Slecht nieuws, beurs omhoog 8)7
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:32:53 #289
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100605534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef the85mc het volgende:
Heb de helft verkocht om 2 uur. De rest even gehouden om nieuws in de VS af te wachten. Slecht nieuws, beurs omhoog 8)7
Op een gegeven moment is aardig wat ingeprijsd.

---

Het Amerikaanse tijdschrift Barron's tipt trouwens Unilever: http://online.barrons.com/article/weekday_trader.html

[ Bericht 14% gewijzigd door JimmyJames op 11-08-2011 16:40:22 ]
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:51:24 #291
349538 Anno2012
pi_100606167
Dadelijk gaat Aegon nog in groen eindigen....
Paardelul !!!
pi_100606217
Wat is dit man.. in een keer +2% ?
pi_100606234
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef the85mc het volgende:
Wat is dit man.. in een keer +2% ?
Volatiliteit werkt aan 2 kanten
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:54:27 #294
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_100606291
AMX +3.98%
pi_100606305
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Volatiliteit werkt aan 2 kanten
Klopt, maar dit had ik niet verwacht na die cijfers... Die waren eigenlijk behoorlijk slecht. Kan ingeprijst zijn, maar afgelopen dagen reageerde de beurs nogal heftig op slecht nieuws.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 16:59:44 #296
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_100606501
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef the85mc het volgende:

[..]

Klopt, maar dit had ik niet verwacht na die cijfers... Die waren eigenlijk behoorlijk slecht. Kan ingeprijst zijn, maar afgelopen dagen reageerde de beurs nogal heftig op slecht nieuws.
Bekend kenmerk van bearmarkets zijn heftige rallies..
http://seekingalpha.com/a(...)rket-rally-look-like

Het kan natuurlijk ook de start van een nieuwe bull market zijn :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_100606509
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef the85mc het volgende:

[..]

Cijfers? Who cares? Dit is een compleet manische markt, bij een zuchtje tegenwind staat ie zo weer 4% lager, maar voor hetzelfde geld breken we morgen door de 300....

En da's allemaal prima. Vergeet alleen niet tussendoor eens winst te nemen :)
pi_100606562
Inderdaad, ik dacht ervan geleerd te hebben door voor de cijfers voor de helft uit te stappen. Nou ja verkeerd gegokt.. En positieve futures hadden me moeten waarschuwen natuurlijk.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 17:01:58 #299
349538 Anno2012
pi_100606572
Die reacties op het iex forum.
Gister waren ze bijna depressief. Nu is het ''mis niet de boot'' ,''de double dip is voorbij'',''nu instappen,anders ben je te laat'', ''laatste kans om in te stappen''.

:')
Paardelul !!!
pi_100606635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:01 schreef Anno2012 het volgende:
Die reacties op het iex forum.
Gister waren ze bijna depressief. Nu is het ''mis niet de boot'' ,''de double dip is voorbij'',''nu instappen,anders ben je te laat'', ''laatste kans om in te stappen''.

:')
de double dip is voorbij? Na twee dagen al? :D Let je even niet op, mis je de double dip. Het is net een touretappe, de hele dag sta je langs de kant met je koelbox, kijk je even achterom, raast in de tussentijd het hele peleton voorbij :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')