Waarom niet short gaan dan? heb je straks meer om aandelen te kopen..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:52 schreef Blandigan het volgende:
Ik houd al mijn kruit nog droog. We zijn nog niet eens begonnen met de echte krisis. Maar er komt zeker een moment in de nabije toekomst dat ik ga instappen in aandelen.
nou, tot een paar weken geleden was ik superblij met ze:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje contrair? Iemand die de financiele markten goed in de gaten heeft blijft ontzettend lang hangen bij een broker die hij zelf continu afkraakt?
Welke broker? Ik zit bij ABN en ik vind het prima werken..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
nou, tot een paar weken geleden was ik superblij met ze:
nooit een storing, en dat vind ik het belangrijkste. Misschien iets duurder dan de ander, vind ik niet erg als het serviceniveau hoger is.
Nu stapelen ze fout op fout.
Nieuwste grap 5 minuten geleden. Ben ik zeer riant bedrag aan obligaties kwijt. Denk ik wft? Kijk ik onder uitgevoerde orders. Staan ze bestens uitgevoerd, maar zonder transactiecode. Ik bellen. Wat blijkt, deze obli stonden verkeerd in het systeem (duh, dat staan ze inderdaad al twee jaar) en nu heeft iemand onder beurstijd bedacht om dat te veranderen. En dat kon alleen door ze bij alle klanten uit te boeken en dan later weer in te boeken.
Wie bedenkt zo iets? Ten eerste doe je dat al niet binnen handelsuren.....
Tot voor twee weken superhappy met ze, nu is het bagger
Ik handel niet op korte termijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarom niet short gaan dan? heb je straks meer om aandelen te kopen..
Je hebt nog steeds de shorts waar je eerst een leuke winst op had?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef the85mc het volgende:
hmm zo maar eens uitstappen. We gaan nog verder omhoog..
Turbo short?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:27 schreef the85mc het volgende:
hmm zo maar eens uitstappen. We gaan nog verder omhoog..
Op een gegeven moment is aardig wat ingeprijsd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:31 schreef the85mc het volgende:
Heb de helft verkocht om 2 uur. De rest even gehouden om nieuws in de VS af te wachten. Slecht nieuws, beurs omhoog![]()
Klopt, maar dit had ik niet verwacht na die cijfers... Die waren eigenlijk behoorlijk slecht. Kan ingeprijst zijn, maar afgelopen dagen reageerde de beurs nogal heftig op slecht nieuws.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:52 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Volatiliteit werkt aan 2 kanten
Bekend kenmerk van bearmarkets zijn heftige rallies..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klopt, maar dit had ik niet verwacht na die cijfers... Die waren eigenlijk behoorlijk slecht. Kan ingeprijst zijn, maar afgelopen dagen reageerde de beurs nogal heftig op slecht nieuws.
Cijfers? Who cares? Dit is een compleet manische markt, bij een zuchtje tegenwind staat ie zo weer 4% lager, maar voor hetzelfde geld breken we morgen door de 300....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:54 schreef the85mc het volgende:
[..]
Klopt, maar dit had ik niet verwacht na die cijfers... Die waren eigenlijk behoorlijk slecht. Kan ingeprijst zijn, maar afgelopen dagen reageerde de beurs nogal heftig op slecht nieuws.
de double dip is voorbij? Na twee dagen al?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:01 schreef Anno2012 het volgende:
Die reacties op het iex forum.
Gister waren ze bijna depressief. Nu is het ''mis niet de boot'' ,''de double dip is voorbij'',''nu instappen,anders ben je te laat'', ''laatste kans om in te stappen''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |