Zelfde dat unilever en ahold dalen. Net alsof mensen stoppen met eten als het economisch slechter gaat. Eten blijven ze toch, en daar wordt ook niet zo snel echt op bezuinigd.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:40 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Wel vaag, mensen moeten hun insuline blijven kopen en innemen.
je kan het ook omkeren, de economie is degelijker dan je zou mogen verwachten gegeven alle ellende en deleveraging.... kwestie van half vol of half leeg..... (en bij Kees is het altijd.....)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:39 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
En dat, zoals Kees de Kort het mooi zegt, ondanks al het geld en quantitative easing die er al ingeplemd is.
bij de vorige crisis kon je UN kopen op 13,5quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zelfde dat unilever en ahold dalen. Net alsof mensen stoppen met eten als het economisch slechter gaat. Eten blijven ze toch, en daar wordt ook niet zo snel echt op bezuinigd.
Gewoon overschenken in een wat kleiner glas.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
je kan het ook omkeren, de economie is degelijker dan je zou mogen verwachten gegeven alle ellende en deleveraging.... kwestie van half vol of half leeg..... (en bij Kees is het altijd.....)
Een enquête gehouden onder de futures van de Amerikaanse indices geeft aan dat ze er niet warmer of kouder van worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:36 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
wat in het huidige sentiment misschien weer minder slecht dan verwacht zou kunnen zijn....... *gooit een muntje op*
a propos (koud) glas: CSCO @ 15.57 atm. nog slechts 24 centjes erbij nodig, ff mee helpen duwen graagquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gewoon overschenken in een wat kleiner glas.
Als de turbo genoteerd staat aan de AEX tot 17:30, staat de turbo daadwerkelijk genoteerd in NY dan tot 22:00. Dacht ik tenminste. Volgens mij is het ook afhankelijk van je broker.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef the85mc het volgende:
Even een praktische vraag: Stel ik koop turbo's op bijv. Dow, maar bij via een europese bank. Tot hoe laat worden die verhandelt? Tot 17:30 of 22:00?
Goed punt. Ik vind het nog te hoog staan eerlijk gezegd. Eigenlijk staan alleen Arcelor, Aegon, Philips echt laag. De schade bij zeg een Fugro, DSM of RDS valt me nog reuze mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
bij de vorige crisis kon je UN kopen op 13,5
Euh wat bedoel je?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef the85mc het volgende:
Kan kiezen: Citigroup global, RBS, Commerz, Macquarie?, Barclays, Goldman sachs, maar wel allemaal via ABN..
Zijn gezicht wordt helemaal rood.. Waarom doen die gasten altijd zo hyper?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:57 schreef Mercer het volgende:
Ik ga me hier waarschijnlijk niet populairder mee maken, maar dat boeit me niet.
pre-opening jitters?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
heb ik iets gemist, waarom wordt schiet opeens alles omhoog?
nou, komop dan, nog een keertje....quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef fedsingularity het volgende:
we moesten toch helpen duwen?
Gewoon winst nemen nu.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
nou, komop dan, nog een keertje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |