Dan heb je alleen nog wat licenties nodig, prime broker(s), custodian bank, en moet er minimaal na een jaar x miljoen aan kapitaal van investeerders (dus feeders) in zitten anders mag je opdoeken.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
volgens mij weet ik nog wel een bedrijf met een stapel lege SIF's; misschien wil die er wel eentje kwijt voor weinig
volgens mij zijn ze nog ongebruikt ook.
Doel je dan op de woordvoerders vanuit de fractie/fractieleiders of op de adviseurs? Als je doelt op het eerste, zoals ik net al zei over de PVV, heb ik echt de indruk dat deze mensen op één hand te tellen zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef RvLaak het volgende:
Onderschat de economische woordvoerders niet. Daarbij heeft Rutte al bewezen totaal geen verstand te hebben van deze materie. Hij kende de bedragen niet eens
Debat al geweest dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:28 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Als je dat spoeddebat hoorde dat er was rondom het tweede steunpakket voor griekenland, wat heb ik mijzelf zitten schamen voor de PVV. Uiteindelijk werd ieder argument tegen de PVV beantwoord met 'Het is geld stoppen in een bodemloze put' door de PVV. Inhoudelijke toelichting nul.
PVV laat ik buiten beschouwing. Is een jonge partij, geef ze 4-8 jaar om expertise op te bouwen en misschien dat ze iemand vinden/kweken met kennis.quote:[..]
Doel je dan op de woordvoerders vanuit de fractie/fractieleiders of op de adviseurs? Als je doelt op het eerste, zoals ik net al zei over de PVV, heb ik echt de indruk dat deze mensen op één hand te tellen zijn.
Dan luister jij niet goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, tot nu toe is het enige wat je hoort "geld erbij, geld erbij, geld erbij..."
Ik luister blijkbaar niet goed. Ik wil het heel graag horen namelijk. Vertel, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:33 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dan luister jij niet goed
(of je wil het niet horen)
Want ik hoor en zie wel degelijk ook andere maatregelen.
Zonder grappen, maar ik ben wel net terug van mijn lunch.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
hey, heeft iemand weer op de verkeerde knoppen gedrukt
of is Drassss weer aan het lurken?
onze kerstboomman <3quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zonder grappen, maar ik ben wel net terug van mijn lunch.
A, ok. Dank. Enig idee wanneer het nieuwe debat is? Kan het nergens vinden namelijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:35 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
[..]
Het debat voorafgaande aan de stemming over wel of geen tweede noodpakket bedoelde ik.
Ja, we zitten pas op 14. Dat kan beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:37 schreef the85mc het volgende:
20 punten volatiliteit was de afspraak toch? We kunnen nog even..
En we hebben nog 45mins voordat de WW cijfers uitkomen in de VSquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:42 schreef Kabouter_Plofkop het volgende:
Gaat hard nu! Was ik nu maar short gegaan een dagje..
Als die tegenvallen en de US opent zal het wel weer 4 a 5%- worden, de AEXquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En we hebben nog 45mins voordat de WW cijfers uitkomen in de VS
Idd, en als ze meevallen, kon het nog wel eens een hele dikke plus wordenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:48 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als die tegenvallen en de US opent zal het wel weer 4 a 5%- worden, de AEX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |