quote:Rellen Londen eisen leven
AMSTERDAM - De rellen in Groot-Brittannië hebben een eerste leven geëist. Een 26-jarige man die in de nacht van maandag op dinsdag werd neergeschoten in het Zuid-Londense Croydon, is dinsdag aan zijn verwondingen bezweken.
Dat meldt de BBC op basis van informatie van de Londense politie.
quote:Cameron roept parlement terug om crisis
(Novum/AP) - LONDEN - De Britse premier David Cameron heeft dinsdag het parlement teruggeroepen van reces om de crisis in Londen en andere Engelse steden te bestrijden. Cameron zei niet het leger te zullen inzetten om de orde te herstellen. Tim Godwin, commissaris van Scotland Yard, deelde mee dat alle verloven van politieagenten zijn ingetrokken.
Cameron roept parlement terug om crisis
Cameron sprak van 'misselijke' taferelen in Londen, die hard zullen worden aangepakt. De komende 24 uur worden zestienduizend agenten ingezet. Momenteel zijn 450 personen ingerekend, maar dit aantal neemt de komende dagen nog veel verder op, beloofde hij. De premier veroordeelde de rellen en plunderingen, die veelal door jongeren worden gepleegd. "Als je oud genoeg bent om deze misdrijven te plegen, ben je oud genoeg om de straf te ondergaan", zei hij.
quote:NOS: Live rellen Engeland
11.09 uur: politie zet zwaarder geschut in
De politie in Londen zet sinds vanochtend zwaarder geschut in om een einde te maken aan de rellen. Er rijden gepantserde voertuigen door de straten bij station Clapham Junction. Het gaat om 'Jenkels', een soort zwaar bepantserde politiebusjes. Ze werden ingezet nadat relschoppers een kledingwinkel in lichterlaaie hadden gezet en winkels hadden geplunderd.
10.56 uur: Rellen kosten verzekeraars tientallen miljoenen
Drie nachten rellen in Londen en andere grote steden gaan Britse verzekeraars waarschijnlijk tientallen miljoenen ponden. "Het is nog te vroeg om het volledige beeld van de schade te hebben, maar verzekeraars zijn druk aan het werk om alle claims te verwerken. Daarna hebben we een precies beeld van de totale kosten."
10.38 uur: Engeland - Nederland gaat niet door
De oefenwedstrijd Engeland - Nederland gaat niet door in verband met de rellen in Londen. Dat heeft de KNVB bevestigd.
09.37 uur: Premier Cameron houdt crisisbijeenkomst
Een speciaal crisisteam onder leiding van de Britse premier Cameron komt rond 10.00 uur bij elkaar. De zogenoemde Cobra-groep moet een strategie verzinnen om de rellen tegen te gaan. Ook zal een verklaring worden gezocht waarom de autoriteiten volledig verrast zijn door de geweldsuitbarsting. Premier Cameron brak gisteren zijn vakantie in Italië af vanwege de rellen
quote:Onrusten verspreiden zich over andere steden
(Novum/AP) - LONDEN - De golf van geweld en plunderingen in Londen heeft zich nu ook verspreid naar drie andere steden, waaronder Liverpool. In Londen gingen jongeren maandagnacht opnieuw op rooftocht. Zij staken gebouwen, voertuigen en vuilnisbakken in brand, plunderden winkels en bekogelden de politie met flessen en vuurwerk. In enkele districten waar het geweld het hevigst was, zette de politie pantservoertuigen in.
Geïnspireerd door de onlusten in Londen, gingen ook in Birmingham, Bristol en Liverpool jongeren de straat op. De autoriteiten erkenden bijna niet bij machte te zijn om het geweld in te dammen.
Waar eerst gewezen werd naar armoede, bezuinigingen en werkloosheid als onderliggende oorzaken voor de onrust, lijkt het er nu sterk op dat veel jongeren worden aangetrokken door het spannende vooruitzicht van geweldplegingen, vandalisme en plunderingen. "Kom, sluit je aan bij de pret", riep een jongere in de Londense buitenwijk Hackney, waar winkelpuien het moesten ontgelden en auto's in brand werden gestoken.
In sommige wijken konden relschoppers vrijwel ongestraft hun gang gaan. Restaurants en winkels in heel Londen sloten de deuren uit voorzorg eerder.
De chaos verspreidde zich maandagnacht over de hele stad, van de armoedige buitenwijken aan de rand van de stad tot chique buurten als Notting Hill in het centrum. De Londense ambulancedienst zei zestien personen te hebben behandeld. Vijftien van hen zijn in het ziekenhuis opgenomen. De politie verrichtte 334 arrestaties. Drie personen zijn aangeklaagd voor poging tot moord op een politieagent, die zij in Noord-Londen met hun auto hadden aangereden.
Na het ochtendgloren keerde de rust weer in de Britse hoofdstad. De meeste relschoppers keerden huiswaarts, uit vrije wil of daartoe gedwongen door de politie.
In Birmingham, een kleine tweehonderd kilometer ten noordwesten van Londen, vielen tientallen lieden eveneens winkels aan. De politie arresteerde 35 personen. In Bristol waren honderdvijftig relschoppers op de been en ook in Liverpool werd de confrontatie met de politie gezocht.
Ik bedoel dat ik het onbegrijpelijk vind dat de rest van de bevolking dus zelf moet ingrijpen omdat de overheid het niet doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bedoel je dat dit de grond in gestamd moet worden?
Daar gaan dooien vallen als ze gaan rellen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Happel het volgende:
De Millwall lot, hoop in deze bange dagen: http://twitpic.com/63k6tg
quote:
Niet eens zo relevant eigenlijk. Dit is een bom die vroeg of laat wel zou barsten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende: There is no evidence Mark Duggan opened fire at police officers in Tottenham before he was shot dead, the police watchdog says.
Ach dat is toch al jaren bekentquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het onbegrijpelijk vind dat de rest van de bevolking dus zelf moet ingrijpen omdat de overheid het niet doet.
ja nu woordvoerster dat er met zijn wapen eerst was geschoten, lag onder zijn stoel, toen de politie schoot terug.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wal al even bekend. Er is wel een geladen wapen bij hem gevonden.
Manchesterquote:
Omdat die ouders net zo kansloos zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan die beelden van het jatten echt niet aanzienTe triest voor woorden, en waarom laten in vredesnaam ouders die kinderen gaan? Ik zie genoeg pubers lopen.
Ik kan er niet bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat die ouders net zo kansloos zijn
Die mensen hebben niets. Dit is hun enige kans om aan de armoede en onderdrukking te ontkomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan die beelden van het jatten echt niet aanzienTe triest voor woorden, en waarom laten in vredesnaam ouders die kinderen gaan? Ik zie genoeg pubers lopen.
Cry me a riverquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Wokkel het volgende:
Ahh..
http://www.footasylum.com/ is leeggetrokken in Manchester. Klik voor de gein eens op die link, dan weet je wat armoede met je doet.
'quote:
Ik zie een groep leeghoofden het nog wel kopiërenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Kunnen we zo iets in nederland ook verwachten, hoop het niet .....
Ik vind het onbegrijpelijk dat politici ons hebben wijsgemaakt dat ze alles kunnen handelen. Als die milities gisteren klaar hadden gestaan was de teringbende misschien wat minder groot geweest. In Zwitserland moet iedere jongen de dienstplicht in en daarna krijgen ze hun militaire wapen mee naar huis. Deze tyfus zooi zal daar nooit gebeuren omdat ze daar klaar staan zichzelf te beschermen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het onbegrijpelijk vind dat de rest van de bevolking dus zelf moet ingrijpen omdat de overheid het niet doet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die mensen hebben niets. Dit is hun enige kans om aan de armoede en onderdrukking te ontkomen.
Zo erg zal het niet zijn. Dit is Afrika niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die mensen hebben niets. Dit is hun enige kans om aan de armoede en onderdrukking te ontkomen.
Ja....in Elburg en Goes schijnt het al bijna los te gaan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Precies. Ze zijn zo zielig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die ouders vinden het prima. Hoeven zij al die meuk niet meer te kopen voor hun kinderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat dat meevalt, de ouders hebben gewoon niet genoeg controle. Of het zijn één ouder gezinnen, of gezinnen waarbij de ouders werken of geen flauw idee hebben wat hun kinderen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat die ouders net zo kansloos zijn
Piccadilly Garden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
iets met Picedilly Gardan maar mijn engels is niet zo goed
Ja Bella en iets met restaurants, misschien staan die ook in de fikquote:
Zijn gezinnen waarbij de ouders allebei geen werk hebben, geen geld om de koters te vermaken, die gaan om met de stoere jongens en de ellende is geboren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meevalt, de ouders hebben gewoon niet genoeg controle. Of het zijn één ouder gezinnen, of gezinnen waarbij de ouders werken of geen flauw idee hebben wat hun kinderen doen.
Als je een 34" LCD steelt omdat je arm bent en dan nog gaat janken dat het klimaat zo kut is 'opeens' mogen ze wat mij betreft de natuurlijke selectie een handje helpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk helden. Daarom zoekt de politie naar hun identiteit zodat ze eens goed in het zonnetje gezet kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Ze zijn zo zielig.
haha, is die gast even abnormaal, het een beetje luid en duidelijk op facebook zettenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Ketchupcurry het volgende:
Vast al voorbij gekomen
[ afbeelding ]
IEquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Ketchupcurry het volgende:
Vast al voorbij gekomen
[ afbeelding ]
Gratis karatelessen ook.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk helden. Daarom zoekt de politie naar hun identiteit zodat ze eens goed in het zonnetje gezet kunnen worden.
Ja dus?quote:
Wou het net zeggen...ik vrees als de meute 1 keer in beweging komt, het erg lastig is, het onder controle te houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
IE is kut? Denk ikquote:
Wonen amper immigranten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:50 schreef Nielsch het volgende:
Valt me nog mee dat de rellen niet zijn overgeslagen naar Newcastle. Dat is ook een pauperstad.
Ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
WAAROM grijpt de politie daar ook niet in? Met 100 man erop af en iedereen neerknuppelen, boeien en een paar uur op de grond laten liggen
Het leger inzetten en allemaal doodschieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef Jmsls het volgende:
Kut om je eigen land te zien fikken, ingrijpen moeten ze nu ...
Ja al om 18:00quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef partyman26 het volgende:
Gisteren gebeurde er meer om deze tijd?
Dit dus.... en ondanks dat het niet het slimste volk is... zijn het wel gasten die trots zijn op hun stad.... die breken het niet zo snel af...quote:
Dat ook idd, zijn echt gebonden met hun stad en alles wat daar mee te maken heeft. Wedstrijden van Newcastle United waren ook in de Championship elke keer stijf uitverkocht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit dus.... en ondanks dat het niet het slimste volk is... zijn het wel gasten die trots zijn op hun stad.... die breken het niet zo snel af...
inderdaad. Ze steken elkaar lekker aan, ze vervelen zich en zijn gewoon vervelend. Echt kansloos die jongerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Zijn gezinnen waarbij de ouders allebei geen werk hebben, geen geld om de koters te vermaken, die gaan om met de stoere jongens en de ellende is geboren.
Het is allemaal zo hetzelfde dat het bijna eng is.
Linkje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
In Salford brand het ook zie ik, zwarte rook en niet zo een klein beetje ook.
gelukkig zit ik veilig in een dorpjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie een groep leeghoofden het nog wel kopiëren
Ik ging kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Psy-freak het volgende:
Wauw, ik zit op het puntje van mn stoel door RT
Want daar heb je geen leeghoofden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
gelukkig zit ik veilig in een dorpje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lol!Waterstone's employee just said on the news: "we'll stay open, if they steal some books they might learn something" #londonriots"
Als in de dorpen de pleuris uitbreekt kun je steun van de politie wel helemaal vergeten momenteel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
gelukkig zit ik veilig in een dorpje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lol!Waterstone's employee just said on the news: "we'll stay open, if they steal some books they might learn something" #londonriots"
Daar is de sociale controle veel groter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als in de dorpen de pleuris uitbreekt kun je steun van de politie wel helemaal vergeten momenteel.
Geen troll:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Met scherp gaan schieten of het leger erop loslaten gaat uiteindelijk alleen maar meer problemen opleveren.
Stel dat ze hier met scherp op hooligans en relschoppers gaan schieten, dan breekt de pleuris uit en gaan er nog veel meer mensen de straat op.
Fuckin pussies.quote:
Steden moeten verboden worden. De reden voor een heleboel ellende in deze wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat in dorpen juist een sterke burgerwacht zou ontstaan, tenminste, als ik naar m'n eigen dorp kijk denk ik dat die zo gemobiliseerd is
In een stad als London?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
vind het vreemd geen avondklok ingesteld
Onzin. Ik woon in een kutdorp en we hebben hier geen oud en nieuw feest meer omdat twee jaar geleden relletjes ontstonden toen het feest afgelopen was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar is de sociale controle veel groter.
Als ik op het plein hier een bushokje kapot zou schoppen .. dan staat mijn vader al met de mattenklopper klaar als ik thuiskom 5 minuten later ..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Onzin. Ik woon in een kutdorp en we hebben hier geen oud en nieuw feest meer omdat twee jaar geleden relletjes ontstonden toen het feest afgelopen was.
je mist niksquote:
Je zou in Syrië moeten gaan wonen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Geen troll:
Dat kan me NIETS schelen, je bedreigt de politie dus kogel.
Dat is nou een schoorsteen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:59 schreef MrJones het volgende:
Het was al te zien op de RT-beelden: ergens in Londen brandt iets, maar nergens terug te vinden wat het is.
http://twitpic.com/63kpm7
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:56 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Geen troll:
Dat kan me NIETS schelen, je bedreigt de politie dus kogel.
Ja hoor, flinke schoorsteen is dat dan.quote:
Op RTL werd toch een gast op zijn bek geslagen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat soort zaken besteed aan mensen die wel hun volle verstand hebben.
OT: Waar blijven nou gvd de filmpjes waarin de knuppel er een keer goed overheen gaat? Het enige politieoptreden dat ik tot nu toe heb gezien is of vluchtende coppers of 1 km/h 'wandelende' coppers
Die heli zal intussen wel tot de nok toe vol zitten met brandstofquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Bosbeetle het volgende:
nou de beurs is gesloten doe nu die heli maar weer
Blijft leeg op RTquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die heli zal intussen wel tot de nok toe vol zitten met brandstof
Tja Staatstelevisie he. Kun je wel een beetje op wachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Jeej het volgende:
Wel echt dieptriest trouwens dat de BBC en de politici alleen maar bezig lijken te zijn met de olympische spelen en dat buitenlanders een negatief beeld kunnen krijgen van Londen nu in plaats van dat ze gewoon de oorlog aan dat tuig verklaren en grof geschut inzetten om zo hun eigen burgers te kunnen beschermen.
Het is volgens mij ten noorden van waar ik zit weer los aan het gaan. Heb in het afgelopen uur paar keer sirenes gehoord, allemaal richting Islington, Angel station.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bespeur enig ramptourisme in dit topic.
Grof geschut inzetten tegen eigen burgers in Engeland, maar ondertussen wel om dezelfde reden G beschuldigen en Libië bombarderen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Jeej het volgende:
Wel echt dieptriest trouwens dat de BBC en de politici alleen maar bezig lijken te zijn met de olympische spelen en dat buitenlanders een negatief beeld kunnen krijgen van Londen nu in plaats van dat ze gewoon de oorlog aan dat tuig verklaren en grof geschut inzetten om zo hun eigen burgers te kunnen beschermen.
Het is volgens mij ten noorden van waar ik zit weer los aan het gaan. Heb in het afgelopen uur paar keer sirenes gehoord, allemaal richting Islington, Angel station.
Ik zit aan de noordkant van Holborn en het is nu in Holborn zelf inderdaad haast angstvallig rustig. Ik geloof dat bijna niemand hier de straat nog op gaat rond dit uur auit angst dat ze relschoppers tegenkomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik zit op het moment in Londen voor mijn werk en gelukkig merk ik er nog weinig van (alleen collega's die in bepaalde wijken wonen) ... Hoop dat het zo blijft in de buurt waar ik zit (Holborn)! Tot nu toe zijn er ook nog redelijk weinig stations gesloten moet ik zeggen ... Heel het centrum is rustig zover ik meekrijg ...
Zelfkennisquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik bespeur enig ramptourisme in dit topic.
Nu dus op SkyNewsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
OT: Waar blijven nou gvd de filmpjes waarin de knuppel er een keer goed overheen gaat? Het enige politieoptreden dat ik tot nu toe heb gezien is of vluchtende coppers of 1 km/h 'wandelende' coppers
Of er naartoe gaan overmorgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef Blistering het volgende:
Veel mensen in dit topic die zelf ook in Engeland wonen trouwens.
Vinden ze inhumaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Waarschijnlijk is het al een paar maal gevraagd, excuus daarvoor, maar weet iemand de reden waarom de Engelse autoriteiten nooit waterkanonnen gebruiken?
islington, ook gewoond. Was toen op het moment wel heel rustig, ik hoop voor je dat het goed gaat daarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik woon in Holloway, Islington en wel veel sirenes hier (maar dat is eigenlijk normaal) maar toen ik net even buiten ging kijken leek er niets aan de hand. Op de nodige politie die paraat staat en een handvol twijfelachtige types die hun kansen afwachten, maar het lijkt er niet op dat ze die kans gaan krijgen op dit moment.![]()
Angel zou ik wel verrassend vinden als het daar fout gaat.
Valt idd mee gelukkig, had eerder berichten gehoord over dat jongeren gingen proberen rond Angel problemen te schoppen. Is gelukkig niet waar dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik woon in Holloway, Islington en wel veel sirenes hier (maar dat is eigenlijk normaal) maar toen ik net even buiten ging kijken leek er niets aan de hand. Op de nodige politie die paraat staat en een handvol twijfelachtige types die hun kansen afwachten, maar het lijkt er niet op dat ze die kans gaan krijgen op dit moment.![]()
Angel zou ik wel verrassend vinden als het daar fout gaat.
Ben net even op straat geweest (van het metro station Holborn naar het hotel) en er gebeurt hier niks ... Ik werk in Borehamwood waarvan ik verwacht had dat het daar snel mis zou gaan maar daar is het nog steeds rustig ... Weet wel dat een aantal andere gebouwen van mijn werkgever al gesloten zijn ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef Jeej het volgende:
[..]
Ik zit aan de noordkant van Holborn en het is nu in Holborn zelf inderdaad haast angstvallig rustig. Ik geloof dat bijna niemand hier de straat nog op gaat rond dit uur auit angst dat ze relschoppers tegenkomen.
quote:
quote:
twitter:MartenaDavid twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 22:03:49The flats on my road are on fire!! Burning down!! #Greenford #Ealing #LondonRiots reageer retweet
Niet live, kijk maar naar het lichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
niet meer de chopper, wel live (?)
Die stelen liever spullen dan dat ze hun stad in de fik zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Rioters breached Arndale Shopping Centre (Manchester)
Gisteren hoorde ik van iemand die er woont dat er wel wat tuig door Angel trok, maar die gingen gelijk door richting Dalston. Vandaag heb ik haar nog nergens over gehoord, gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Jeej het volgende:
[..]
Valt idd mee gelukkig, had eerder berichten gehoord over dat jongeren gingen proberen rond Angel problemen te schoppen. Is gelukkig niet waar dus
Gaat het al lang niet meer om. Gaat puur om het rellen en het jatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
En dit allemaal vanwege een crackdealer die vermoord is? Serieus, opdit soort momenten heb ik de moeite om racisme te onderdrukken. Waarom reageren al die zwarten zo en waarom lijkt iedereen uit hun sociale groep dit maar normaal te vinden?
Uit het pand kruipenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef tralalala het volgende:
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
wtf doen ze
Manchester toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die stelen liever spullen dan dat ze hun stad in de fik zetten.
Ik erger mij echt aan mensen die menen het op te moeten nemen voor hun 'whatever', ipv fout gedrag te veroordelen en kwaad te worden op de daders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
En dit allemaal vanwege een crackdealer die vermoord is? Serieus, opdit soort momenten heb ik de moeite om racisme te onderdrukken. Waarom reageren al die zwarten zo en waarom lijkt iedereen uit hun sociale groep dit maar normaal te vinden?
No future, nothing to loose en veel MTV.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
En daarvoor ging het niet alleen om die ene dealer, ik heb gelezen over 300 doden in politiecellen het afgelopen decennium waar nooit behoorlijk onderzoek is geweest... dat lijkt me wel een reden om verhaal te halen (maar natuurlijk niet om zo tekeer te gaan met plundering en brandstichting)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Gaat het al lang niet meer om. Gaat puur om het rellen en het jatten.
Denk je nou echt dat álle zwarten dit rechtvaardigen? zo ja, dat maakt je geen haar beter dan de relschoppersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
Hij is wel een haar beter. Hij praat alleen poep, hij steekt geen fikkies en steelt geen spullen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat álle zwarten dit rechtvaardigen? zo ja, dat maakt je geen haar beter dan de relschoppers
De straten zijn aardig "donker"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Jep, het is nu donker hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Ze zouden ook een geweldloos 'plein van vrede' kunnen maken zoals Tahrir in Egypte, vreemd genoeg doen ze dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarvoor ging het niet alleen om die ene dealer, ik heb gelezen over 300 doden in politiecellen het afgelopen waar nooit behoorlijk onderzoek is geweest... dat ijkt me wel een reden om verhaal te halen (maar natuurlijk niet om zo tekeer te gaan met plundering en brandstichting)
Denk ik wel, ook al is het daar een uur eerder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Ziet zwart van de mensen ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
LA en Parijs ook toen, al was het in parijs minder plunderen en woonden er in die buurten weinig blankenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Jep het is inmiddels zo goed als donker hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Denk ik wel, ook al is het daar een uur eerder.
Ik ook. En in Parijs destijds waren er ook een hoop blanken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.
Genoeg white trash in b.v Manchester.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen daar zwart is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans , etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Iedere blanke die ze op camera krijgen zenden ze expres 5x uit. En GB is nog altijd een blank land.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ook. Van de paar duizend plunderaars zeker een stuk of 4-5.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoor net van een gast die in Manchester (Salford) woont dat er ook aardig wat white boys op de been zijn iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Genoeg white trash in b.v Manchester.
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen daar zwart is?
In Parijs heb ik ze dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik ook. En in Parijs destijds waren er ook een hoop blanken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen daar zwart is?
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In Parijs heb ik ze dan weer niet gezien.
Ik kan het toegeven, vaak wel. Maar onthoud wel dat veel zwarten mensen dit gedrag echt niet goedkeuren, beschamend gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Omdat hij in een afgesloten pak staat te fulmineren over de overheid en respect.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.letsgodeeper.com/2011/08/london-rioter-speaks/
Versta er echt geen zak van...
GB is geen blank land, het is een mix van allerlei nationaliteiten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.
De onderlaag is een stuk minder blank. En daar zitten de mongolen die dit soort dingen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedere blanke die ze op camera krijgen zenden ze expres 5x uit. En GB is nog altijd een blank land.
Daar wonen niet zoveel buitenlanders, relatief gezien. Wel veel arme blanken, aso wijken of hoe men het wil noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoor net van een gast die in Manchester (Salford) woont dat er ook aardig wat white boys op de been zijn idd
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettend DOMME Engelse hersenlozen bij Nieuwsuur. "We worden kwaad omdat we geen respect krijgen." Nee, zo wel zeker. LOSERS.![]()
![]()
Dus omdat er vele jaren terug westerlingen waren die verwerpelijke dingen deden moeten we dit nu maar toelaten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Stezo het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.
Ik zal wel niet zo goed opgelet hebben dan.quote:
Die buurten toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zal wel niet zo goed opgelet hebben dan.
Nee? Ik denk ook niet dat de slaven het destijds hebben toegelaten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dus omdat er vele jaren terug westerlingen waren die verwerpelijke dingen deden moeten we dit nu maar toelaten?
Precies, luiheid, altijd respect willen KRIJGEN in plaats van het VERDIENEN. Indische Engelsen en Chinezen snappen dat wel. Zo moeilijk is dat ook niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
Natuurlijk geloof ik niet dat iedere neger dit oké, vindt, net zoals niet iedere Nederlander achter de daden van Holleeder staat. Maar ik snap gewoon niet dat als ik de beelden nakijk hoe het kan 90% van de mensen negers zijn. De overige 10% zijn blanken met Nike petjes
Hoe kan het godverdomme gebeuren dat een hele community (in dit geval de zwarte community) afzakt?
Paki's zijn ook geen topvolk hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, luiheid, altijd respect willen KRIJGEN in plaats van het VERDIENEN. Indische Engelsen en Chinezen snappen dat wel. Zo moeilijk is dat ook niet te begrijpen.
Nog steeds bezig om er een rassenkwestie van te maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom breken die rellen dan daar uit en niet in Wassenaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die buurten toch niet.
Als die rellen in de Bijlmer uitbreken heb je exact hetzelfde.
Vervelende criminele Jongeren! ... zijn het, niet een héle community, en zo ja, bron? ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
Natuurlijk geloof ik niet dat iedere neger dit oké, vindt, net zoals niet iedere Nederlander achter de daden van Holleeder staat. Maar ik snap gewoon niet dat als ik de beelden nakijk hoe het kan 90% van de mensen negers zijn. De overige 10% zijn blanken met Nike petjes
Hoe kan het godverdomme gebeuren dat een hele community (in dit geval de zwarte community) afzakt?
Ik zat te wachten op het moment waarop de interviewster haar een klap in haar gezicht zou geven en haar eens flink door elkaar zou schudden. Onvoorstelbaar wat een dom wicht.quote:
Lagere sociale klasse, minder te verliezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom breken die rellen dan daar uit en niet in Wassenaar?
Dat is het deels ook. Blanken worden ook specifiek getarget.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nog steeds bezig om er een rassenkwestie van te maken?
Dat zijn dan ook mosselmannen, die willen ook altijd respect en meer vrije dagen voor Ramadan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Paki's zijn ook geen topvolk hoor.
Omdat de mensen in Wassenaar niet zo heel veel te klagen hebben????quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De onderlaag is een stuk minder blank. En daar zitten de mongolen die dit soort dingen doen.
En waarom zijn die zwarten buitenproportioneel vaak in de lagere klasse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Lagere sociale klasse, minder te verliezen.
Allemaal op pad gestuurd door hun zwarte pooier...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Mestras het volgende:
ook veel blanke relschoppers bij nieuwsuur, de blanken die rellen zijn wel allemaal vrouw..
En nog steeds.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Stezo het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.
Omdat zwarten wel goed in sport zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
En waarom zijn die zwarten buitenproportioneel vaak in de lagere klasse?
Omdat je met een dikke bankrekening niet alles op het spel zet om een TVtje te jatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Steroïden slikken is niet goed voor je hersenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat zwarten wel goed in sport zijn.
Het is het éen of het ander he.
Gaat het? ... anders moet je Wilders gewoon even bellen, die weet antwoord op al je domme vragenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Earl Grey.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef farscapevr8 het volgende:
gaat de burgemeester volgende week wel ff een kopje thee drinken met de boys daar?
En bovendien kunnen zij op andere wijze veel meer verdienen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat je met een dikke bankrekening niet alles op het spel zet om een TVtje te jatten.
Zelfaangemeten slachtofferrol die resulteert in een neerwaartse spiraal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net alsof ze daar nog naar kijken. Ze zitten nu op de bank te fappen op hun nieuwe 50 inch flatscreens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
Op BBC World Brekend nieuws:
M. Duggan zou niet hebben geschoten, politie wel.
Mooi dan. Ik zie de rellen nu wel helemaal ontploffen.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef tech4u het volgende:
De reden dat het in London hoofdzakelijk negers zijn en in Manchester blanken komt omdat de onderste sociale kringen in London overwegend zwart zijn en in Manchester blank.
Het is ook gewoon geen rassenkwestie. Maar mensen zijn te achterlijk om dat te bedenken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Stokstaart het volgende:
Laten we er gewoon geen rassenkwestie van maken of zo. Straks weer mensen notes, bans, alles.
Preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net alsof ze daar nog naar kijken. Ze zitten nu op de bank te fappen op hun nieuwe 50 inch flatscreens.
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat je met een dikke bankrekening niet alles op het spel zet om een TVtje te jatten.
Goede vraag!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
Natuurlijk geloof ik niet dat iedere man dit oké, vindt, net zoals niet iedere man achter de daden van Holleeder staat. Maar ik snap gewoon niet dat als ik de beelden nakijk hoe het kan 90% van de mensen mannelijk is. De overige 10% zijn girls met Nike petjes
Hoe kan het gebeuren dat een hele community (in dit geval de mannelijke community) afzakt?
Het laat ook mooi zien hoe binding met de stad , tot nu toe, verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef tech4u het volgende:
De reden dat het in London hoofdzakelijk negers zijn en in Manchester blanken komt omdat de onderste sociale kringen in London overwegend zwart zijn en in Manchester blank.
Lijkt mij dat niet perse geschoten moet worden wil de politie terugvuren, als die knakker op een agent richt heb je goede reden om hem neer te schieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
Reden. Die hebben ze nu. Het resultaat is een 2de 50 inch plasma scherm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net alsof ze daar nog naar kijken. Ze zitten nu op de bank te fappen op hun nieuwe 50 inch flatscreens.
Doordat ze honderden jaren lang systematisch dom gehouden werden door de slavenhouders. Who knows?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar draaien de rellen al lang niet meer om. Dit is een sociale bom die al heel lang op scherp stond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
Misschien moeten ze hun pijlen eens op jouw richten, lekker rustigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is het deels ook. Blanken worden ook specifiek getarget.
Rijk wordt je door andere mensen te gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.
In Afrika zijn middenstanders vaak Chinezen, die door hard werken en spaarzaamheid wat opbouwen. Af en toe breekt er dan volkswoede uit en wordt er ook daar geplunderd. Want de Chinezen bestelen dan de lokale bevolking. Ook dat is puur racisme eigenlijk.
Vraag het ze zelf en ze zullen iemand anders de schuld geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een apenlandquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef valsebingo het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf en ze zullen iemand anders de schuld geven.
Maar ook negers krijgen in de UK, NL, etc. meer kansen dan ze ooit in een apenland zouden hebben gehad, dus moeten ze niet zeuren, maar de schouders eronder zetten en zelf hun succes maken!
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article2677098.ecequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
normaal geen respect voor, nu wel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef larry_flynt het volgende:
Op SKY burgerwachten die looters in elkaar slaan
Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
KUNNEN WE NIET GEWOON DONKER PERSOON NEER ZETTEN INPLAATS VAN NEGERS ECHT ERGER ME KAPOT ALS JULLIE DAT DOEN, NEGERS KLINKT ZO NEERBUIGEND. DANK JULLIE WEL
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef valsebingo het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf en ze zullen iemand anders de schuld geven.
Maar ook negers krijgen in de UK, NL, etc. meer kansen dan ze ooit in een apenland zouden hebben gehad, dus moeten ze niet zeuren, maar de schouders eronder zetten en zelf hun succes maken!
Hij scheen ook niet geschoten te hebben .....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt mij dat niet perse geschoten moet worden wil de politie terugvuren, als die knakker op een agent richt heb je goede reden om hem neer te schieten.
Het gaat om jongeren. Al zouden die een goede carriere krijgen, staan ze daar nu nog voor. Daarnaast zijn sommige mensen niet weg gelegd voor studeren en goed betaalde banen. Heeft overigens niks met hard werken te maken. Praat ook geen geweld goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.
In Afrika zijn middenstanders vaak Chinezen, die door hard werken en spaarzaamheid wat opbouwen. Af en toe breekt er dan volkswoede uit en wordt er ook daar geplunderd. Want de Chinezen bestelen dan de lokale bevolking. Ook dat is puur racisme eigenlijk.
Gewoon negeren als het je niet aanstaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
KUNNEN WE NIET GEWOON DONKER PERSOON NEER ZETTEN INPLAATS VAN NEGERS ECHT ERGER ME KAPOT ALS JULLIE DAT DOEN, NEGERS KLINKT ZO NEERBUIGEND. DANK JULLIE WEL
Misschien moet hij het eens proberen op een normale manier.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon negeren als het je niet aanstaat
Hahah snap je hem?
Prachtig toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef larry_flynt het volgende:
Op SKY burgerwachten die looters in elkaar slaan
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt mij dat niet perse geschoten moet worden wil de politie terugvuren, als die knakker op een agent richt heb je goede reden om hem neer te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |