Ja hoor, stenen gooien naar mensen is nog erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja leuk, stenen gooien naar honden.En paarden.
![]()
Lager kun je niet zinken.
De Lidl.... waar moeten ze nu hun eten kopen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:louisebolotin twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 21:10:09Lidl in Salford ransacked and set on fire, confirmed by GM Fire & Rescue reageer retweet
Ja, nee ze hebben daar 500.000 manschappen achter de handquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
West Bromwich heeft flinke autobrandjes
[..]
De politie kon ze niet stoppen. wat een faal
als je een beetje status als relschopper hebt kan je toch beter voor een tesco filliaal gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
West Bromwich heeft flinke autobrandjes
[..]
De politie kon ze niet stoppen. wat een faal
Bij de plunderaars. Alleen wel 100$ betalenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De Lidl.... waar moeten ze nu hun eten kopen?
Echte FOK! reactiequote:
Waarom Berlijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik gok eerder berlijn ofzo.
Harman en Milliband van Labour hebben aangegeven dat ze achter de uitspraken van de PM Cameron staan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:13 schreef voice-over het volgende:
De linksen zullen wel weer begrip hebben voor de plunderende relschoppers die winkels van middenstanders in de fik steken. Zij zijn tenslotte arm en kansloos.
Is tankenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:16 schreef alors het volgende:
Hebben ze de heli ook al geannexeerd ofzo?
Laat Berlijn met rust. Dan denk ik eerder aan Almelo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah, ik gok eerder berlijn ofzo.
In en in triest.quote:
Ik vind van niet; ze kunnen niet wegduiken, hebben geen bescherming en hebben er niet voor gekozen daar te zijn. Maar goed, ik ben een watje wat dieren betreft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:14 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja hoor, stenen gooien naar mensen is nog erger.
Of hoe hard ze op die honden in gaan....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Toverheks het volgende:
ik zou zo een paar politiehonden loslaten in een plunderende groep randdebielen, moet je kijken hoe hard ze weg rennen
hey cartwoman bestaat nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind van niet; ze kunnen niet wegduiken, hebben geen bescherming en hebben er niet voor gekozen daar te zijn. Maar goed, ik ben een watje wat dieren betreft.
Stenen gooien naar vastgebonden mensen zou ik erger vinden maar nu zijn de dieren vastgebonden of gedwongen daar en hebben ze geen schilden en helmen op hun kop.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind van niet; ze kunnen niet wegduiken, hebben geen bescherming en hebben er niet voor gekozen daar te zijn. Maar goed, ik ben een watje wat dieren betreft.
Ze zullen wel wachten totdat het donker wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:17 schreef Nielsch het volgende:
Het aantal rellen in Oost-Londen valt me mee trouwens. Zou toch wel verwachten dat er in Stratford, Dagenham, Barking en Eastham ook het een en ander zou gebeuren...
Honden loslaten en charge er achteraan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Swomp het volgende:
[..]
Of hoe hard ze op die honden in gaan....
niet specifiek berlijn, maar ik denk dat als het op landen aankomt, nederland het over het algemeen redelijk goed aanpakt, we hebben meerdere situaties gehad waarbij er rellen ontstonden naar aanleiding van politie optredens en zelfs politiek of religieus gerelateerde moorden, waarbij pleinen vol stonden met boze mensen, toch is dat op een of andere manier nooit geescaleerd.quote:
Een eckte negers laat niets tussen hem en zijn kip inkomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zou eerder KFC dichtgooien.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet specifiek berlijn, maar ik denk dat als het op landen aankomt, nederland het over het algemeen redelijk goed aanpakt, we hebben meerdere situaties gehad waarbij er rellen ontstonden naar aanleiding van politie optredens en zelfs politiek of religieus gerelateerde moorden, waarbij pleinen vol stonden met boze mensen, toch is dat op een of andere manier nooit geescaleerd.
Nergens ben je nu veilig in Engelandquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
market in Manchester staat ook in de fik, dus daar is het ook al herrie.
Ja beurs van New York.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Heeft iedereen dat onzinscherm @ RT?
Nee alleen jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Heeft iedereen dat onzinscherm @ RT?
Als die gast met zijn auto op koninginnedag een mocro was geweest dan had de situatie heel anders kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet specifiek berlijn, maar ik denk dat als het op landen aankomt, nederland het over het algemeen redelijk goed aanpakt, we hebben meerdere situaties gehad waarbij er rellen ontstonden naar aanleiding van politie optredens en zelfs politiek of religieus gerelateerde moorden, waarbij pleinen vol stonden met boze mensen, toch is dat op een of andere manier nooit geescaleerd.
Mogen ze zelf gaan bakken! Oh wacht, dat is werkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een eckte negers laat niets tussen hem en zijn kip inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |