Omdat 90% van de mensen daar zwart is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans , etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Iedere blanke die ze op camera krijgen zenden ze expres 5x uit. En GB is nog altijd een blank land.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.
Ik ook. Van de paar duizend plunderaars zeker een stuk of 4-5.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.
Hoor net van een gast die in Manchester (Salford) woont dat er ook aardig wat white boys op de been zijn iddquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef yavanna het volgende:
[..]
Genoeg white trash in b.v Manchester.
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen daar zwart is?
In Parijs heb ik ze dan weer niet gezien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik ook. En in Parijs destijds waren er ook een hoop blanken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen daar zwart is?
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In Parijs heb ik ze dan weer niet gezien.
Ik kan het toegeven, vaak wel. Maar onthoud wel dat veel zwarten mensen dit gedrag echt niet goedkeuren, beschamend gewoon.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Omdat hij in een afgesloten pak staat te fulmineren over de overheid en respect.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.letsgodeeper.com/2011/08/london-rioter-speaks/
Versta er echt geen zak van...
GB is geen blank land, het is een mix van allerlei nationaliteiten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.
De onderlaag is een stuk minder blank. En daar zitten de mongolen die dit soort dingen doen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedere blanke die ze op camera krijgen zenden ze expres 5x uit. En GB is nog altijd een blank land.
Daar wonen niet zoveel buitenlanders, relatief gezien. Wel veel arme blanken, aso wijken of hoe men het wil noemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Hoor net van een gast die in Manchester (Salford) woont dat er ook aardig wat white boys op de been zijn idd
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ontzettend DOMME Engelse hersenlozen bij Nieuwsuur. "We worden kwaad omdat we geen respect krijgen." Nee, zo wel zeker. LOSERS.![]()
![]()
Dus omdat er vele jaren terug westerlingen waren die verwerpelijke dingen deden moeten we dit nu maar toelaten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Stezo het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.
Ik zal wel niet zo goed opgelet hebben dan.quote:
Die buurten toch niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
GB in principe een blank land. en toch zijn de plunderaars zwart. Dat zou net zo vreemd zijn wanneer de plunderaars in Haïti allemaal blank zouden zijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zal wel niet zo goed opgelet hebben dan.
Nee? Ik denk ook niet dat de slaven het destijds hebben toegelaten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dus omdat er vele jaren terug westerlingen waren die verwerpelijke dingen deden moeten we dit nu maar toelaten?
Precies, luiheid, altijd respect willen KRIJGEN in plaats van het VERDIENEN. Indische Engelsen en Chinezen snappen dat wel. Zo moeilijk is dat ook niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
Natuurlijk geloof ik niet dat iedere neger dit oké, vindt, net zoals niet iedere Nederlander achter de daden van Holleeder staat. Maar ik snap gewoon niet dat als ik de beelden nakijk hoe het kan 90% van de mensen negers zijn. De overige 10% zijn blanken met Nike petjes
Hoe kan het godverdomme gebeuren dat een hele community (in dit geval de zwarte community) afzakt?
Paki's zijn ook geen topvolk hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, luiheid, altijd respect willen KRIJGEN in plaats van het VERDIENEN. Indische Engelsen en Chinezen snappen dat wel. Zo moeilijk is dat ook niet te begrijpen.
Nog steeds bezig om er een rassenkwestie van te maken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom breken die rellen dan daar uit en niet in Wassenaar?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Die buurten toch niet.
Als die rellen in de Bijlmer uitbreken heb je exact hetzelfde.
Vervelende criminele Jongeren! ... zijn het, niet een héle community, en zo ja, bron? ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
Natuurlijk geloof ik niet dat iedere neger dit oké, vindt, net zoals niet iedere Nederlander achter de daden van Holleeder staat. Maar ik snap gewoon niet dat als ik de beelden nakijk hoe het kan 90% van de mensen negers zijn. De overige 10% zijn blanken met Nike petjes
Hoe kan het godverdomme gebeuren dat een hele community (in dit geval de zwarte community) afzakt?
Ik zat te wachten op het moment waarop de interviewster haar een klap in haar gezicht zou geven en haar eens flink door elkaar zou schudden. Onvoorstelbaar wat een dom wicht.quote:
Lagere sociale klasse, minder te verliezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar waarom breken die rellen dan daar uit en niet in Wassenaar?
Dat is het deels ook. Blanken worden ook specifiek getarget.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nog steeds bezig om er een rassenkwestie van te maken?
Dat zijn dan ook mosselmannen, die willen ook altijd respect en meer vrije dagen voor Ramadan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Paki's zijn ook geen topvolk hoor.
Omdat de mensen in Wassenaar niet zo heel veel te klagen hebben????quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
De onderlaag is een stuk minder blank. En daar zitten de mongolen die dit soort dingen doen.
En waarom zijn die zwarten buitenproportioneel vaak in de lagere klasse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Lagere sociale klasse, minder te verliezen.
Allemaal op pad gestuurd door hun zwarte pooier...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:14 schreef Mestras het volgende:
ook veel blanke relschoppers bij nieuwsuur, de blanken die rellen zijn wel allemaal vrouw..
En nog steeds.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Stezo het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Antillen, Suriname en Brazilië, om er maar een paar te noemen. Die landen hebben we aardig leeggeplunderd destijds. Misschien is het nu hun beurt.
Omdat zwarten wel goed in sport zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
En waarom zijn die zwarten buitenproportioneel vaak in de lagere klasse?
Omdat je met een dikke bankrekening niet alles op het spel zet om een TVtje te jatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Steroïden slikken is niet goed voor je hersenen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat zwarten wel goed in sport zijn.
Het is het éen of het ander he.
Gaat het? ... anders moet je Wilders gewoon even bellen, die weet antwoord op al je domme vragenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Earl Grey.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef farscapevr8 het volgende:
gaat de burgemeester volgende week wel ff een kopje thee drinken met de boys daar?
En bovendien kunnen zij op andere wijze veel meer verdienen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat je met een dikke bankrekening niet alles op het spel zet om een TVtje te jatten.
Zelfaangemeten slachtofferrol die resulteert in een neerwaartse spiraal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net alsof ze daar nog naar kijken. Ze zitten nu op de bank te fappen op hun nieuwe 50 inch flatscreens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
Op BBC World Brekend nieuws:
M. Duggan zou niet hebben geschoten, politie wel.
Mooi dan. Ik zie de rellen nu wel helemaal ontploffen.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef tech4u het volgende:
De reden dat het in London hoofdzakelijk negers zijn en in Manchester blanken komt omdat de onderste sociale kringen in London overwegend zwart zijn en in Manchester blank.
Het is ook gewoon geen rassenkwestie. Maar mensen zijn te achterlijk om dat te bedenken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Stokstaart het volgende:
Laten we er gewoon geen rassenkwestie van maken of zo. Straks weer mensen notes, bans, alles.
Preciesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net alsof ze daar nog naar kijken. Ze zitten nu op de bank te fappen op hun nieuwe 50 inch flatscreens.
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Omdat je met een dikke bankrekening niet alles op het spel zet om een TVtje te jatten.
Goede vraag!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:15 schreef Rechterbal het volgende:
Natuurlijk geloof ik niet dat iedere man dit oké, vindt, net zoals niet iedere man achter de daden van Holleeder staat. Maar ik snap gewoon niet dat als ik de beelden nakijk hoe het kan 90% van de mensen mannelijk is. De overige 10% zijn girls met Nike petjes
Hoe kan het gebeuren dat een hele community (in dit geval de mannelijke community) afzakt?
Het laat ook mooi zien hoe binding met de stad , tot nu toe, verschil uitmaakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef tech4u het volgende:
De reden dat het in London hoofdzakelijk negers zijn en in Manchester blanken komt omdat de onderste sociale kringen in London overwegend zwart zijn en in Manchester blank.
Lijkt mij dat niet perse geschoten moet worden wil de politie terugvuren, als die knakker op een agent richt heb je goede reden om hem neer te schieten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
Reden. Die hebben ze nu. Het resultaat is een 2de 50 inch plasma scherm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net alsof ze daar nog naar kijken. Ze zitten nu op de bank te fappen op hun nieuwe 50 inch flatscreens.
Doordat ze honderden jaren lang systematisch dom gehouden werden door de slavenhouders. Who knows?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar draaien de rellen al lang niet meer om. Dit is een sociale bom die al heel lang op scherp stond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
Misschien moeten ze hun pijlen eens op jouw richten, lekker rustigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is het deels ook. Blanken worden ook specifiek getarget.
Rijk wordt je door andere mensen te gebruikenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.
In Afrika zijn middenstanders vaak Chinezen, die door hard werken en spaarzaamheid wat opbouwen. Af en toe breekt er dan volkswoede uit en wordt er ook daar geplunderd. Want de Chinezen bestelen dan de lokale bevolking. Ook dat is puur racisme eigenlijk.
Vraag het ze zelf en ze zullen iemand anders de schuld geven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een apenlandquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef valsebingo het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf en ze zullen iemand anders de schuld geven.
Maar ook negers krijgen in de UK, NL, etc. meer kansen dan ze ooit in een apenland zouden hebben gehad, dus moeten ze niet zeuren, maar de schouders eronder zetten en zelf hun succes maken!
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article2677098.ecequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
normaal geen respect voor, nu wel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef larry_flynt het volgende:
Op SKY burgerwachten die looters in elkaar slaan
Eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
KUNNEN WE NIET GEWOON DONKER PERSOON NEER ZETTEN INPLAATS VAN NEGERS ECHT ERGER ME KAPOT ALS JULLIE DAT DOEN, NEGERS KLINKT ZO NEERBUIGEND. DANK JULLIE WEL
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef valsebingo het volgende:
[..]
Vraag het ze zelf en ze zullen iemand anders de schuld geven.
Maar ook negers krijgen in de UK, NL, etc. meer kansen dan ze ooit in een apenland zouden hebben gehad, dus moeten ze niet zeuren, maar de schouders eronder zetten en zelf hun succes maken!
Hij scheen ook niet geschoten te hebben .....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt mij dat niet perse geschoten moet worden wil de politie terugvuren, als die knakker op een agent richt heb je goede reden om hem neer te schieten.
Het gaat om jongeren. Al zouden die een goede carriere krijgen, staan ze daar nu nog voor. Daarnaast zijn sommige mensen niet weg gelegd voor studeren en goed betaalde banen. Heeft overigens niks met hard werken te maken. Praat ook geen geweld goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die bankrekening is ook niet vanzelf aangegroeid. Die is daar omdat mensen gestudeerd hebben, hard gewerkt, goed gespaard en volgehouden. En dat is de enige rechtvaardige manier om rijk te worden en van je geld te genieten. Niet op je reet liggen en op een dag gaan plunderen.
In Afrika zijn middenstanders vaak Chinezen, die door hard werken en spaarzaamheid wat opbouwen. Af en toe breekt er dan volkswoede uit en wordt er ook daar geplunderd. Want de Chinezen bestelen dan de lokale bevolking. Ook dat is puur racisme eigenlijk.
Gewoon negeren als het je niet aanstaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
KUNNEN WE NIET GEWOON DONKER PERSOON NEER ZETTEN INPLAATS VAN NEGERS ECHT ERGER ME KAPOT ALS JULLIE DAT DOEN, NEGERS KLINKT ZO NEERBUIGEND. DANK JULLIE WEL
Misschien moet hij het eens proberen op een normale manier.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon negeren als het je niet aanstaat
Hahah snap je hem?
Prachtig toch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:22 schreef larry_flynt het volgende:
Op SKY burgerwachten die looters in elkaar slaan
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt mij dat niet perse geschoten moet worden wil de politie terugvuren, als die knakker op een agent richt heb je goede reden om hem neer te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |