inderdaad. Ze steken elkaar lekker aan, ze vervelen zich en zijn gewoon vervelend. Echt kansloos die jongerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef TJV het volgende:
[..]
Zijn gezinnen waarbij de ouders allebei geen werk hebben, geen geld om de koters te vermaken, die gaan om met de stoere jongens en de ellende is geboren.
Het is allemaal zo hetzelfde dat het bijna eng is.
Linkje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
In Salford brand het ook zie ik, zwarte rook en niet zo een klein beetje ook.
gelukkig zit ik veilig in een dorpjequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie een groep leeghoofden het nog wel kopiëren
Ik ging kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:52 schreef Psy-freak het volgende:
Wauw, ik zit op het puntje van mn stoel door RT
Want daar heb je geen leeghoofden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
gelukkig zit ik veilig in een dorpje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lol!Waterstone's employee just said on the news: "we'll stay open, if they steal some books they might learn something" #londonriots"
Als in de dorpen de pleuris uitbreekt kun je steun van de politie wel helemaal vergeten momenteel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
gelukkig zit ik veilig in een dorpje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lol!Waterstone's employee just said on the news: "we'll stay open, if they steal some books they might learn something" #londonriots"
Daar is de sociale controle veel groter.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als in de dorpen de pleuris uitbreekt kun je steun van de politie wel helemaal vergeten momenteel.
Geen troll:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Met scherp gaan schieten of het leger erop loslaten gaat uiteindelijk alleen maar meer problemen opleveren.
Stel dat ze hier met scherp op hooligans en relschoppers gaan schieten, dan breekt de pleuris uit en gaan er nog veel meer mensen de straat op.
Fuckin pussies.quote:
Steden moeten verboden worden. De reden voor een heleboel ellende in deze wereld.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:55 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat in dorpen juist een sterke burgerwacht zou ontstaan, tenminste, als ik naar m'n eigen dorp kijk denk ik dat die zo gemobiliseerd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |