Valt idd mee gelukkig, had eerder berichten gehoord over dat jongeren gingen proberen rond Angel problemen te schoppen. Is gelukkig niet waar dusquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:02 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik woon in Holloway, Islington en wel veel sirenes hier (maar dat is eigenlijk normaal) maar toen ik net even buiten ging kijken leek er niets aan de hand. Op de nodige politie die paraat staat en een handvol twijfelachtige types die hun kansen afwachten, maar het lijkt er niet op dat ze die kans gaan krijgen op dit moment.![]()
Angel zou ik wel verrassend vinden als het daar fout gaat.
Ben net even op straat geweest (van het metro station Holborn naar het hotel) en er gebeurt hier niks ... Ik werk in Borehamwood waarvan ik verwacht had dat het daar snel mis zou gaan maar daar is het nog steeds rustig ... Weet wel dat een aantal andere gebouwen van mijn werkgever al gesloten zijn ...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:03 schreef Jeej het volgende:
[..]
Ik zit aan de noordkant van Holborn en het is nu in Holborn zelf inderdaad haast angstvallig rustig. Ik geloof dat bijna niemand hier de straat nog op gaat rond dit uur auit angst dat ze relschoppers tegenkomen.
quote:
quote:
twitter:MartenaDavid twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 22:03:49The flats on my road are on fire!! Burning down!! #Greenford #Ealing #LondonRiots reageer retweet
Niet live, kijk maar naar het lichtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
niet meer de chopper, wel live (?)
Die stelen liever spullen dan dat ze hun stad in de fik zetten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Rioters breached Arndale Shopping Centre (Manchester)
Gisteren hoorde ik van iemand die er woont dat er wel wat tuig door Angel trok, maar die gingen gelijk door richting Dalston. Vandaag heb ik haar nog nergens over gehoord, gelukkig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:05 schreef Jeej het volgende:
[..]
Valt idd mee gelukkig, had eerder berichten gehoord over dat jongeren gingen proberen rond Angel problemen te schoppen. Is gelukkig niet waar dus
Gaat het al lang niet meer om. Gaat puur om het rellen en het jatten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
En dit allemaal vanwege een crackdealer die vermoord is? Serieus, opdit soort momenten heb ik de moeite om racisme te onderdrukken. Waarom reageren al die zwarten zo en waarom lijkt iedereen uit hun sociale groep dit maar normaal te vinden?
Uit het pand kruipenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef tralalala het volgende:
http://go.sky.com/vod/con(...)CM1000001f5012ac____
wtf doen ze
Manchester toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef yavanna het volgende:
[..]
Die stelen liever spullen dan dat ze hun stad in de fik zetten.
Ik erger mij echt aan mensen die menen het op te moeten nemen voor hun 'whatever', ipv fout gedrag te veroordelen en kwaad te worden op de daders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
En dit allemaal vanwege een crackdealer die vermoord is? Serieus, opdit soort momenten heb ik de moeite om racisme te onderdrukken. Waarom reageren al die zwarten zo en waarom lijkt iedereen uit hun sociale groep dit maar normaal te vinden?
No future, nothing to loose en veel MTV.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
En daarvoor ging het niet alleen om die ene dealer, ik heb gelezen over 300 doden in politiecellen het afgelopen decennium waar nooit behoorlijk onderzoek is geweest... dat lijkt me wel een reden om verhaal te halen (maar natuurlijk niet om zo tekeer te gaan met plundering en brandstichting)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:08 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Gaat het al lang niet meer om. Gaat puur om het rellen en het jatten.
Denk je nou echt dat álle zwarten dit rechtvaardigen? zo ja, dat maakt je geen haar beter dan de relschoppersquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:07 schreef Rechterbal het volgende:
Hij is wel een haar beter. Hij praat alleen poep, hij steekt geen fikkies en steelt geen spullen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat álle zwarten dit rechtvaardigen? zo ja, dat maakt je geen haar beter dan de relschoppers
De straten zijn aardig "donker"quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Jep, het is nu donker hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Ze zouden ook een geweldloos 'plein van vrede' kunnen maken zoals Tahrir in Egypte, vreemd genoeg doen ze dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En daarvoor ging het niet alleen om die ene dealer, ik heb gelezen over 300 doden in politiecellen het afgelopen waar nooit behoorlijk onderzoek is geweest... dat ijkt me wel een reden om verhaal te halen (maar natuurlijk niet om zo tekeer te gaan met plundering en brandstichting)
Denk ik wel, ook al is het daar een uur eerder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Ziet zwart van de mensen ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
Is het al donker daar?
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
LA en Parijs ook toen, al was het in parijs minder plunderen en woonden er in die buurten weinig blankenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet alle zwarten zijn plunderaars. Maar plunderaars zijn wel extreem vaak zwarten. Niet alleen nu, maar altijd. Haïti, New Orleans, etc. Als er een ramp is staan ze altijd vooraan om de boel leeg te roven.
Jep het is inmiddels zo goed als donker hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Denk ik wel, ook al is het daar een uur eerder.
Ik ook. En in Parijs destijds waren er ook een hoop blanken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb genoeg blanken op de beelden gezien anders.
Genoeg white trash in b.v Manchester.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |