werkelijk nog nooit zo'n slecht filmpje gezien op youtube man man manquote:
Niemand is érgens veilig.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nergens ben je nu veilig in Engeland
Het nog rustig hier in Sandwich.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nergens ben je nu veilig in Engeland
Nee, voor jou hebben ze een aparte stream opgezet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Heeft iedereen dat onzinscherm @ RT?
Doelde meer op de afgelopen nachten en dit kaartje:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze zullen wel wachten totdat het donker wordt.
Rinus nooit gezien?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
werkelijk nog nooit zo'n slecht filmpje gezien op youtube man man man
2005quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer was dat in Frankrijk ook alweer, dit lijkt er toch wel erg op
3 jaar geleden. Maar dit is volgens mij een tandje erger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Ik wel, een of ander jumpstylefilmpje met autisten op een boerderij ergens. Sick.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Swomp het volgende:
[..]
werkelijk nog nooit zo'n slecht filmpje gezien op youtube man man man
*pakt popcorn*quote:
Als voortuin door een mocro was neergeschoten ook. maar als je over alsen praat is het altijd mogelijk dat de situatie anders had uitgepakt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als die gast met zijn auto op koninginnedag een mocro was geweest dan had de situatie heel anders kunnen zijn.
En dan heb ik het over de beeldkwaliteit....quote:
Ik had eigenlijk om 13:12 iets verwacht, maar het kwam maar niet.quote:
Ik denk dat Nederland er ook geleerd van heeft.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
niet specifiek berlijn, maar ik denk dat als het op landen aankomt, nederland het over het algemeen redelijk goed aanpakt, we hebben meerdere situaties gehad waarbij er rellen ontstonden naar aanleiding van politie optredens en zelfs politiek of religieus gerelateerde moorden, waarbij pleinen vol stonden met boze mensen, toch is dat op een of andere manier nooit geescaleerd.
In Frankrijk staken ze volgens mij geen huizen in de brand. Wel veel meer auto's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
3 jaar geleden. Maar dit is volgens mij een tandje erger.
You winquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik wel, een of ander jumpstylefilmpje met autisten op een boerderij ergens. Sick.
2005 in Parijs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:21 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |