Er zijn dus 16 rellenden ?quote:
En de volgende dag meemaken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee zo'n kankergek zijn zin geven.
Ik bedoel er mee te zeggen dat die jongeren dus gewoon geen enkel recht hebben om er maar op los te timmeren. Je ziet het toch gebeuren op de manier hoe ze zich gedragen? Altijd maar bij iedere blonde chick ''hey meisje! hey kijk naar mij! kankerhoer!' enzovoort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Echt een eye opener, deze post. Het ligt allemaal aan MTV.
Ghana - Nigeria ook afgelast??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
gelukkig gaat dat stomme voetbal nu niet door
nog een uurtje voor het donker wordt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef Swomp het volgende:
Nou was het dat RT, heb ik hier de hele avond op zitten wachten...
2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
nog een uurtje voor het donker wordt...
4 meen ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
De zwarte busjes zijn er. Vier sterren GTA?
Niet stigmatiseren nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef MonteCristo het volgende:
Ik bedoel er mee te zeggen dat die nikkers dus gewoon geen enkel recht hebben om er maar op los te timmeren. Je ziet het toch gebeuren op de manier hoe ze zich gedragen?
Serieus... wat ben je voor figuur?:{
Fijn doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Die ramptoeristen hier die serieus wachten op rellen, sorry maar ik vind jullie echt triest.
geeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Die ramptoeristen hier die serieus wachten op rellen, sorry maar ik vind jullie echt triest.
Die gaan echt niet weg na een dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Travelm8 het volgende:
Ze w88 denken een nachtje. Gaan ze morgen verder als de politie weer weg is.
schwertjoekels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?
Wij kijken naar de rellen die zijn veroorzaakt door jullie zachte heelmeesters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zou jiij doen als je jarenlang benadeeld werd door de blanke elite en geen geld hebt voor een PS3?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef LXIV het volgende:
Journaliste van de Guardian. Overvallen en in elkaar geslagen.
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
geeft niet hoor![]()
Ik ga maar eens douchen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij kijken naar de rellen die zijn veroorzaakt door jullie zachte heelmeesters.
Hij vraagt erom met z'n UI en gezeik. Hij deed hetzelfde tijdens Noorwegen.quote:
Fap je er ook bij ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Terug naar Afrika gaan en daar iets opbouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat zou jiij doen als je jarenlang benadeeld werd door de blanke elite en geen geld hebt voor een PS3?
Hey, dat is kennelijk wat je toch wil horen?... Als ik niet serieus genomen wordt dan ga ik maar het spelletje meespelen hoor. Even goede vrienden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog eentje erbij en de tanks rollen door de straten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Hallo meneer Breivik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou nou ben toch blij dat ik zoveel indruk heb gemaakt , kan jou niet echt herrinerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij vraagt erom met z'n UI en gezeik. Hij deed hetzelfde tijdens Noorwegen.
nee 5 is fbi. 6 is het leger.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog eentje erbij en de tanks rollen door de straten!
Hopelijk loopt het nog wat verder uit de hand en dan gebeurt dat ook nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Nog eentje erbij en de tanks rollen door de straten!
Doe eens normaal, klapjosti.quote:
Jamaica ligt niet in Afrika.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Terug naar Afrika gaan en daar iets opbouwen
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Doe ik alleen bij Mariko Peters.
Ja want ik ben een rellende neger of gare noor.quote:
Omdat ik normaal ben en jij een mafkees. Mafkezen vallen op. Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou nou ben toch blij dat ik zoveel indruk heb gemaakt , kan jou niet echt herrineren
Waar ?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van? Duw je zoveel tijd en energie om die arme jongens te helpen, is dit je dank die je krijgt. Is het nu tijd om na te denken over een andere aanpak denk je?quote:
Zijn er al fotoshops waarin hij een kfc bucket onder zn arm heeft?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
In Philadelphia (VS) worden nu ook flashmobs georganiseerd, naar Engels voorbeeld!
http://www.washingtontime(...)ns-after-flash-mobs/
Uiteindelijk is dat dan toch het moedercontinent. Vol grondstoffen en goedkope arbeidskrachten. Wat wil je nog meer?quote:
Ja want ik zit al jaren in het Brittse parlement, oh wacht...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb het beste voor met de wereld, ook met jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat ik normaal ben en jij een mafkees. Mafkezen vallen op. Wen er maar vast aan.
quote:“Take those God-darn hoodies down, especially in the summer,” Mr. Nutter, the city’s third black mayor, said in an angry lecture aimed at black teens. “Pull your pants up and buy a belt ‘cause no one wants to see your underwear or the crack of your butt.”
Like a bawz!!quote:
Wat is RT?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef larry_flynt het volgende:
Ligt er nou iemand op de grond op RT?
retweetquote:
Canning Town ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:13 schreef RAVW het volgende:
Welke wijk in wordt er in beeld gegeven bij RT
Op SkyNews ook.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef MouzurX het volgende:
Nou maak een topic wanneer er iets gebeurd. Gebeurd helemaal niets nu.
Het is ook wel heel, heel erg laf wat die gozer doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef LXIV het volgende:
Als de kledingwinkels helemaal dichtgetimmerd zijn ga je dit dus krijgen:
[ afbeelding ]
Hadden ze gewoon moeten gaan werken....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
Miss Selfridge on fire in Manchester city centre
[ afbeelding ]
Wat wil je met al die armoede, iedereen moet toch mooie kleren kunnen dragen!
twitter:nickgriffinmep twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 18:43:43. . .what happens if they don't stop trouble before it becomes war between different ethnic groups. reageer retweet
Is dat in een mall?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom normale kleding dragen als je ook merkkleding kunt jatten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof sowieso niet in tijd en energie in iedereen steken. Alleen degenen die het verdienen. En die er zelf wat van willen maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van? Duw je zoveel tijd en energie om die arme jongens te helpen, is dit je dank die je krijgt. Is het nu tijd om na te denken over een andere aanpak denk je?
We laten ons collectief naar de slachtbank voeren, en ook jij loopt in de kudde mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is ook wel heel, heel erg laf wat die gozer doet.
Ik ben zelf 2 maanden geleden ook overvallen door 2 gezellige gasten, maar die besprongen me van achter en beukten met een boksbeugel. Toch nog een paar klappen terug kunnen geven maar ploef toen waren ze al weg. En dat was in het pikkedonker EN ik was zo lam als een konijn.
Nooit nooit nooit zal ik me zo naar de slachtbank laten afvoeren.
Ik lees het op twitter inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
In hoeverre is dit rullevant?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben zelf 2 maanden geleden ook overvallen door 2 gezellige gasten, maar die besprongen me van achter en beukten met een boksbeugel. Toch nog een paar klappen terug kunnen geven maar ploef toen waren ze al weg. En dat was in het pikkedonker EN ik was zo lam als een konijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Engeland heb ik nog altijd het beeld voor me van londonse taxi's, de big ben, beschaafde Engelse mensen en met om 4pm altijd a cup of tea.
Volgens mij komt het gewoon omdat het niet uitmaakt of je werkt of niet tegenwoordig. Als jongere heb je merkkleding en blackberries. Wat is er dan nog in de toekomst qua leven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in tijd en energie in iedereen steken. Alleen degenen die het verdienen. En die er zelf wat van willen maken.
Deze hebben al hun kansen en krediet verspild. Mogen hard gestraft worden. En als ze ooit vrij komen goed duidelijk maken in welke zin ze de maatschappij van dienst willen zijn.
Ik zie sowieso in bepaalde gebieden dwars door etnische en culturele grenzen heen nieuw soort tuig ontstaan. Met een schijt aan alles mentaliteit. Waarschijnlijk door t ontbreken van krachtige voorbeeldfiguren. Dat tij moet gekeerd worden.
Kwestie van persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |