4 meen ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
De zwarte busjes zijn er. Vier sterren GTA?
Niet stigmatiseren nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef MonteCristo het volgende:
Ik bedoel er mee te zeggen dat die nikkers dus gewoon geen enkel recht hebben om er maar op los te timmeren. Je ziet het toch gebeuren op de manier hoe ze zich gedragen?
Serieus... wat ben je voor figuur?:{
Fijn doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Die ramptoeristen hier die serieus wachten op rellen, sorry maar ik vind jullie echt triest.
geeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Die ramptoeristen hier die serieus wachten op rellen, sorry maar ik vind jullie echt triest.
Die gaan echt niet weg na een dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Travelm8 het volgende:
Ze w88 denken een nachtje. Gaan ze morgen verder als de politie weer weg is.
schwertjoekels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?
Wij kijken naar de rellen die zijn veroorzaakt door jullie zachte heelmeesters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zou jiij doen als je jarenlang benadeeld werd door de blanke elite en geen geld hebt voor een PS3?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef LXIV het volgende:
Journaliste van de Guardian. Overvallen en in elkaar geslagen.
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
geeft niet hoor![]()
Ik ga maar eens douchen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij kijken naar de rellen die zijn veroorzaakt door jullie zachte heelmeesters.
Hij vraagt erom met z'n UI en gezeik. Hij deed hetzelfde tijdens Noorwegen.quote:
Fap je er ook bij ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Terug naar Afrika gaan en daar iets opbouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat zou jiij doen als je jarenlang benadeeld werd door de blanke elite en geen geld hebt voor een PS3?
Hey, dat is kennelijk wat je toch wil horen?... Als ik niet serieus genomen wordt dan ga ik maar het spelletje meespelen hoor. Even goede vrienden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?
Nog eentje erbij en de tanks rollen door de straten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
Hallo meneer Breivik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |