Er zijn dus 16 rellenden ?quote:
En de volgende dag meemaken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee zo'n kankergek zijn zin geven.
Ik bedoel er mee te zeggen dat die jongeren dus gewoon geen enkel recht hebben om er maar op los te timmeren. Je ziet het toch gebeuren op de manier hoe ze zich gedragen? Altijd maar bij iedere blonde chick ''hey meisje! hey kijk naar mij! kankerhoer!' enzovoort.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Echt een eye opener, deze post. Het ligt allemaal aan MTV.
Ghana - Nigeria ook afgelast??quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef ouderejongere het volgende:
gelukkig gaat dat stomme voetbal nu niet door
nog een uurtje voor het donker wordt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef Swomp het volgende:
Nou was het dat RT, heb ik hier de hele avond op zitten wachten...
2quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:05 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
nog een uurtje voor het donker wordt...
4 meen ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
De zwarte busjes zijn er. Vier sterren GTA?
Niet stigmatiseren nu.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Dekatria het volgende:
De zwarte busjes zijn er. Vier sterren GTA?
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:04 schreef MonteCristo het volgende:
Ik bedoel er mee te zeggen dat die nikkers dus gewoon geen enkel recht hebben om er maar op los te timmeren. Je ziet het toch gebeuren op de manier hoe ze zich gedragen?
Serieus... wat ben je voor figuur?:{
Fijn doeiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Die ramptoeristen hier die serieus wachten op rellen, sorry maar ik vind jullie echt triest.
geeft niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Die ramptoeristen hier die serieus wachten op rellen, sorry maar ik vind jullie echt triest.
Die gaan echt niet weg na een dag.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Travelm8 het volgende:
Ze w88 denken een nachtje. Gaan ze morgen verder als de politie weer weg is.
schwertjoekels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?
Wij kijken naar de rellen die zijn veroorzaakt door jullie zachte heelmeesters.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef De_Nuance het volgende:
Wat zou jiij doen als je jarenlang benadeeld werd door de blanke elite en geen geld hebt voor een PS3?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:03 schreef LXIV het volgende:
Journaliste van de Guardian. Overvallen en in elkaar geslagen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |