Omdat ik normaal ben en jij een mafkees. Mafkezen vallen op. Wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nou nou ben toch blij dat ik zoveel indruk heb gemaakt , kan jou niet echt herrineren
Waar ?quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ah...van niet-blanken, naar negers, naar zwarten naar nikkers...what's next?
Wat vind je er eigenlijk van? Duw je zoveel tijd en energie om die arme jongens te helpen, is dit je dank die je krijgt. Is het nu tijd om na te denken over een andere aanpak denk je?quote:
Zijn er al fotoshops waarin hij een kfc bucket onder zn arm heeft?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
In Philadelphia (VS) worden nu ook flashmobs georganiseerd, naar Engels voorbeeld!
http://www.washingtontime(...)ns-after-flash-mobs/
Uiteindelijk is dat dan toch het moedercontinent. Vol grondstoffen en goedkope arbeidskrachten. Wat wil je nog meer?quote:
Ja want ik zit al jaren in het Brittse parlement, oh wacht...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wij kijken naar de rellen die zijn veroorzaakt door jullie zachte heelmeesters.
Ik heb het beste voor met de wereld, ook met jou.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat ik normaal ben en jij een mafkees. Mafkezen vallen op. Wen er maar vast aan.
quote:“Take those God-darn hoodies down, especially in the summer,” Mr. Nutter, the city’s third black mayor, said in an angry lecture aimed at black teens. “Pull your pants up and buy a belt ‘cause no one wants to see your underwear or the crack of your butt.”
Like a bawz!!quote:
Wat is RT?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:12 schreef larry_flynt het volgende:
Ligt er nou iemand op de grond op RT?
retweetquote:
Canning Town ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:13 schreef RAVW het volgende:
Welke wijk in wordt er in beeld gegeven bij RT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |