Op SkyNews ook.quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:14 schreef MouzurX het volgende:
Nou maak een topic wanneer er iets gebeurd. Gebeurd helemaal niets nu.
Het is ook wel heel, heel erg laf wat die gozer doet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:01 schreef LXIV het volgende:
Als de kledingwinkels helemaal dichtgetimmerd zijn ga je dit dus krijgen:
[ afbeelding ]
Hadden ze gewoon moeten gaan werken....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
Miss Selfridge on fire in Manchester city centre
[ afbeelding ]
Wat wil je met al die armoede, iedereen moet toch mooie kleren kunnen dragen!
twitter:nickgriffinmep twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 18:43:43. . .what happens if they don't stop trouble before it becomes war between different ethnic groups. reageer retweet
Is dat in een mall?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom normale kleding dragen als je ook merkkleding kunt jatten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geloof sowieso niet in tijd en energie in iedereen steken. Alleen degenen die het verdienen. En die er zelf wat van willen maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van? Duw je zoveel tijd en energie om die arme jongens te helpen, is dit je dank die je krijgt. Is het nu tijd om na te denken over een andere aanpak denk je?
We laten ons collectief naar de slachtbank voeren, en ook jij loopt in de kudde mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is ook wel heel, heel erg laf wat die gozer doet.
Ik ben zelf 2 maanden geleden ook overvallen door 2 gezellige gasten, maar die besprongen me van achter en beukten met een boksbeugel. Toch nog een paar klappen terug kunnen geven maar ploef toen waren ze al weg. En dat was in het pikkedonker EN ik was zo lam als een konijn.
Nooit nooit nooit zal ik me zo naar de slachtbank laten afvoeren.
Ik lees het op twitter inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Wokkel het volgende:
[ afbeelding ]
In hoeverre is dit rullevant?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben zelf 2 maanden geleden ook overvallen door 2 gezellige gasten, maar die besprongen me van achter en beukten met een boksbeugel. Toch nog een paar klappen terug kunnen geven maar ploef toen waren ze al weg. En dat was in het pikkedonker EN ik was zo lam als een konijn.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Engeland heb ik nog altijd het beeld voor me van londonse taxi's, de big ben, beschaafde Engelse mensen en met om 4pm altijd a cup of tea.
Volgens mij komt het gewoon omdat het niet uitmaakt of je werkt of niet tegenwoordig. Als jongere heb je merkkleding en blackberries. Wat is er dan nog in de toekomst qua leven?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niet in tijd en energie in iedereen steken. Alleen degenen die het verdienen. En die er zelf wat van willen maken.
Deze hebben al hun kansen en krediet verspild. Mogen hard gestraft worden. En als ze ooit vrij komen goed duidelijk maken in welke zin ze de maatschappij van dienst willen zijn.
Ik zie sowieso in bepaalde gebieden dwars door etnische en culturele grenzen heen nieuw soort tuig ontstaan. Met een schijt aan alles mentaliteit. Waarschijnlijk door t ontbreken van krachtige voorbeeldfiguren. Dat tij moet gekeerd worden.
Kwestie van persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |