TS kennende ... even de OP quoten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef sanasoufi het volgende:
Mooiste leukste aantrekkelijkste intelligentste liefste schattigste man die er bestaat! En ik moet en zal al was het maar 1 nacht in zijn bed terecht komen:
En waar kan je dat tegenkomen? Gewoon in Parijs rue 5:
[ afbeelding ]
Als ik die meid was had ik het niet bij een foto gelaten....we waren ondertussen al getrouwd. HIJ IS ZOOOOOO MOOI!!!!
En terwijl jullie en ik onze leven verspillen achter fok en wachtend op inschrijfbewijzen en loerend naar zilvervisjes zit de man te genieten met zijn lelijke zoon en mooie schoondochter in Dubai:
Ben v
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zooooooooooooooooooooooo mooi!!! Ik kan geen genoeg van hem krijgen!!!! Ben nog nooit iemand tegengekomen die zelfs maar een beetje op hem lijkt. Ben verliefd
Je mag hem hebben. Ik heb liever een vrouwquote:
September wordt die 54 dan is het leeftijdsverschil tussen ons precies 30 jaar mooier kan niet.quote:
Hij ziet er uit als een aap.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
September wordt die 54 dan is het leeftijdsverschil tussen ons precies 30 jaar mooier kan niet.
Hij is multimiljonair trouwens. En gewoon superaantrekkelijk!!!! Kijk nou naar die armen
De impotentie spat ervan afquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
September wordt die 54 dan is het leeftijdsverschil tussen ons precies 30 jaar mooier kan niet.
Hij is multimiljonair trouwens. En gewoon superaantrekkelijk!!!! Kijk nou naar die armen
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vieze golddigger hoerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij zijn schoondochter maak je geen kans die heeft de jongere versie namelijk:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:54 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Ik heb liever een vrouw
Zou het daarom zijn schoondochter zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bij zijn schoondochter maak je geen kans die heeft de jongere versie namelijk:
[ afbeelding ]
Goddomme wat een inteelt-koppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar val je op ranzige apen, ach ja ieder zn eigen smaak. Waarschijnlijk ruik jij ook niet helemaal fris tussen de benen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:57 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij is zooooooooooooooooooooooo lief en verlegen!!! zoooo'n schatje!!!
quote:
TS,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niks golddigger dan kan ik naar elke willekeurige man kijken die rijk is....doe ik ook dat geef ik toe....
maar deze man is gewoon een lekker ding!!! elke keer probeer ik mezelf verliefd te maken op die rare mensen als leonardo dicaprio, george clooney...maar het werkt voor geen meter uiteindelijk eindig ik altijd weer met het bekijken van video's en foto's van deze schat
Ranzig!!!! probeer jij eens met zo'n meisje zelfs maar te praten:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Blijkbaar val je op ranzige apen, ach ja ieder zn eigen smaak. Waarschijnlijk ruik jij ook niet helemaal fris tussen de benen.
Warom zou ik?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ranzig!!!! probeer jij eens met zo'n meisje zelfs maar te praten:
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:59 schreef Swindler het volgende:
En deze dan: Stapelverliefd op een psychopaat
TMF is zeker uit de luchtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!
Arme jijquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat bedoel ik! ik doe zooooo hard mijn best om op een ander te vallen....maar ik krijg deze man gewoon niet uit mijn hoofd!!!! het is zijn charme!
heb alles geprobeerdquote:
echt wel!!! deze man leid me namelijk af wanneer ik wil studeren. Dus ik ben liever verliefd op iemand anders....maar het werkt niet!!!! Daardoor kan ik alleen maar concluderen dat dit de mooiste man ter wereld is. Al precies 3 jaar lang ben ik dan weer een hele tijd met hem bezig en dan telkens 2/3 dagen niet wegens wanhopige pogingen iemand anders te vinden.quote:
ik zou haar doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:56 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar hoe dan? ten eerste is de man erg verlegen in aanwezigheid van vrouwen. Dus hoe? Zelfs wanneer lelijke meiden met hem praten gedraagt hij zich ongemakkelijk.quote:
alsnog doe ik haarquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een dochtertje dus niets ik zou haar doen...
[ afbeelding ]
mijn snoesje is opa!!!
Mooie beesten!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:12 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ik stem voor een topicwending. Vanaf nu gaat dit topic over haaien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je snoesje is je pa? K, pauperts.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:08 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels een dochtertje dus niets ik zou haar doen...
[ afbeelding ]
mijn snoesje is opa!!!
Je bent nog niet echt klaar voor een relatie denk ik. En als je vind van wel begin je maar eens bij je 12-jarige leeftijdsgenootjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar hoe dan? ten eerste is de man erg verlegen in aanwezigheid van vrouwen. Dus hoe? Zelfs wanneer lelijke meiden met hem praten gedraagt hij zich ongemakkelijk.
Ze wil je niet:quote:
Hij is opa van die baby sukkelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je snoesje is je pa? K, pauperts.
TS probeert topic te redden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze wil je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast werkt de jongere versie van mijn schat in dubai als makelaar. Wat heb jij haar te bieden?
oude mannen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik vind meisjes die op oude mannen vallen eng
Wat noem je oud?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef weerstandje het volgende:
[..]
ik vind meisjes die op oude mannen vallen eng
FYP.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Geld is. Ik vind hem zooooooooooooo leuk!!!!!
ik hoef haar ook niet..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ze wil je niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast werkt de jongere versie van mijn schat in dubai als makelaar. Wat heb jij haar te bieden?
Wtf moet jij met een vent van 70?quote:
dat werkt niet zo. Ze is moslim en op dit moment mag ze niet eten....alhoewel hoe laat is het nu in dubai?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
ik hoef haar ook niet..
alleen ik zou haar doen? is dat niet genoeg..
Hij is 54 (oke wordt in september)!!!! En ik ben 24!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf moet jij met een vent van 70?
Slikken wel?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dat werkt niet zo. Ze is moslim en op dit moment mag ze niet eten....alhoewel hoe laat is het nu in dubai?
Een moderator die de man van mijn dromen beledigtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:17 schreef Karina het volgende:
Op die eerste foto in de OP is het net Ben Saunders
Post eens echte pics dan, dat meisje op die pics is 12 en die vent is 30.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij is 54 (oke wordt in september)!!!! En ik ben 24!!!
Je weet dat hij een dochter heeft die bijna even oud is als jij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Het lijkt me niet echt een verantwoordelijke opa als hij met zich laat spelen door een meisje dat zijn dochter had kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:22 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Je weet dat hij een dochter heeft die bijna even oud is als jij.
Ben jij 24?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nope helaas niet....alhoewel toen ik 14/15 was moest ik gymen op die rot middelbare school....en ik vond dat zoooo vreselijk! Elke keer wanneer we gingen voetballen/volleyballen was ik bang dat die bal tegen me aan zou komen. Nog erger is trouwens dat toen ik 14/15 was me van het bestaan van deze prachtige heerlijke man nog niet op de hoogte was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben jij 24?Ik dacht al die tijd dat je 14/15 was
Hij is irakees! Die staan bekend om hun indrukwekkende neuzen. Trouwens voor degenen die me niet geloven mijn forumnaam en oude forum naam hebben met hem te maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
Wat een neus man, het zou wel een jood zijn.
Lucht is immers gratis
Wat een leuke dagboekverhalen heb jij toch!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nope helaas niet....alhoewel toen ik 14/15 was moest ik gymen op die rot middelbare school....en ik vond dat zoooo vreselijk! Elke keer wanneer we gingen voetballen/volleyballen was ik bang dat die bal tegen me aan zou komen. Nog erger is trouwens dat toen ik 14/15 was me van het bestaan van deze prachtige heerlijke man nog niet op de hoogte was.
100% kaal gelaserd speciaal voor die schat! Je zal hem maar tegenkomen in Amsterdam ofzo en het lukt je maar eens om hem dronken te voeren en in een hotel of auto te krijgen en zwanger te raken en levenslang al was het maar via alimentatie aan hem verbonden te zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een leuke dagboekverhalen heb jij toch!
Vertel ons meer! Vertel ons meer!
Heb je 'm kaal? Streepje of een volle akker?
Snickers of Mars?
Vertel het ons!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
100% kaal gelaserd speciaal voor die schat! Je zal hem maar tegenkomen in Amsterdam ofzo en het lukt je maar eens om hem dronken te voeren en in een hotel of auto te krijgen en zwanger te raken en levenslang al was het maar via alimentatie aan hem verbonden te zijn.
Mars bleh snickers.
dus???? dan heb je hem tenminste gehad!!!! het is een bijzonder aantrekkelijke man! en 5 minuten met hem is al voldoende voor mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan neukt hij je, werpt je 50 euro toe en gaat gewoon weg.
Wat zul jij een triest leven hebben dat je genoegen neemt met 5 minuten sexquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus???? dan heb je hem tenminste gehad!!!! het is een bijzonder aantrekkelijke man! en 5 minuten met hem is al voldoende voor me
Maar dan blijf je natuurlijk altijd een hoer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus???? dan heb je hem tenminste gehad!!!! het is een bijzonder aantrekkelijke man! en 5 minuten met hem is al voldoende voor me
Die zwerver in Amsterdamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:17 schreef sanasoufi het volgende:
Is er hier trouwens iemand die op hem lijkt???
normaal niet nee, maar met hem is alles voldoende. Zo'n mooie man komen we niet zomaar ergens tegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zul jij een triest leven hebben dat je genoegen neemt met 5 minuten sex
Hoezo??? Ik wil alleen maar hem! Geloof me ik kan gewoon niet op iemand anders verliefd worden, want deze man blijft altijd mooier dan een andere persoon...hij is zoooo romantisch...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar dan blijf je natuurlijk altijd een hoer.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij helpt de armen juist:
[ afbeelding ]
Bukken, ontvangen en vervolgens iemand z'n lading vol in je bakkes nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo??? Ik wil alleen maar hem! Geloof me ik kan gewoon niet op iemand anders verliefd worden, want deze man blijft altijd mooier dan een andere persoon...hij is zoooo romantisch...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe staat het met je inschrijfbewijzen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bukken, ontvangen en vervolgens iemand z'n lading vol in je bakkes nemen.
Dat is pas romantisch.
Jij weet er ook helemaal niets van
heb je zijn neus? heb je een beetje grijs haar? wat is je leeftijd? ik wil alleen 50 plussers....ik hoef geen jong baby van 30 voor wie ik mag gaan staan koken etc.....jonge mannen zijn zoooo triest het is de bedoeling dat je SAMEN een leven met ze opbouwtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:27 schreef 2dope het volgende:
Ik lijk op hem, alleen iets dikkere armen.
PM me een foto en ik zal kijken of ik interesse heb.
Ik schreeuw altijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! mijn schatje zingt altijd over seks....waarschijnlijk zal hij ook tijdens de seks zingen...de lieve schat
zou wel willen maar ik gebruik eigenlijk facebook niet...heb een telefoon voor de echte sociale contacten. Heb wel een facebook account maar die is fake en bedoelt om kinderen van beroemdheden en zussen/broers van beroemdheden toe te voegen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik schreeuw altijd.
Nouja, altijd.
Soms zijn er mensen bij en die mogen het niet horen.
Grappig hé? Al die verhaaltjes hihihihihi zullen we matties worden op Feesboek?
wie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef sanasoufi het volgende:
met beroemdheden bedoel ik dus mijn schatje en bijvoorbeeld mensen als katrina kaif
Ow geeft niet ik heb ook geen faceboek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou wel willen maar ik gebruik eigenlijk facebook niet...heb een telefoon voor de echte sociale contacten. Heb wel een facebook account maar die is fake en bedoelt om kinderen van beroemdheden en zussen/broers van beroemdheden toe te voegen...
met beroemdheden bedoel ik dus mijn schatje en bijvoorbeeld mensen als katrina kaif
Da's geen beroemdheidquote:
nee??? beroemder dan haar kan helaas niet (het gaat me niet om haar, maar om haar vriend en ik heb haar zusjes op facebook toegevoegd om erachter te komen of de relatie kapot is)quote:
Beroemder kan niet? Mên, zelfs Rinus is bij meer mensen bekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee??? beroemder dan haar kan helaas niet (het gaat me niet om haar, maar om haar vriend en ik heb haar zusjes op facebook toegevoegd om erachter te komen of de relatie kapot is)
oke maar dan weet je dus wel dat ze beroemd is???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Even lekker meetrollen met deze troll.![]()
Wel een goede troll, dat moet ik je nageven
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
oke maar dan weet je dus wel dat ze beroemd is???
mag! hoezo trouwens verkracht? ik zou hem nooit iets weigeren net zoals miljarden andere vrouwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat die vent je keihard verkracht.
Sorry voor de eventuele mensen die ooit verkracht zijn
Niemand kent 'mquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mag! hoezo trouwens verkracht? ik zou hem nooit iets weigeren net zoals miljarden andere vrouwen.
Stuur hem dit topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef sanasoufi het volgende:
dankzij facebook weet ik dat de schat op dit moment in dubai is
Wat wil je nou? Hij zelf, zijn geld, of sex?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mag! hoezo trouwens verkracht? ik zou hem nooit iets weigeren net zoals miljarden andere vrouwen.
Wtf heeft gymen er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nope helaas niet....alhoewel toen ik 14/15 was moest ik gymen op die rot middelbare school....en ik vond dat zoooo vreselijk! Elke keer wanneer we gingen voetballen/volleyballen was ik bang dat die bal tegen me aan zou komen. Nog erger is trouwens dat toen ik 14/15 was me van het bestaan van deze prachtige heerlijke man nog niet op de hoogte was.
De ultieme onbereikbare droom is: Met hem trouwen en 3 dochters van hem. Dat gaat niet gebeuren, want zelfs vrouwen als megan fox, doutzen kroes etc zijn te lelijk voor zo'n aantrekkelijke man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Hij zelf, zijn geld, of sex?
Wanneer ga je nou bekend maken wat je originele account is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
De ultieme onbereikbare droom is: Met hem trouwen en 3 dochters van hem. Dat gaat niet gebeuren, want zelfs vrouwen als megan fox, doutzen kroes etc zijn te lelijk voor zo'n aantrekkelijke man.
Dus dan maar seks.
Psss: Het originele account:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou bekend maken wat je originele account is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter ga jij eerst een relatie aan met een dildo of iets dergelijksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
De ultieme onbereikbare droom is: Met hem trouwen en 3 dochters van hem. Dat gaat niet gebeuren, want zelfs vrouwen als megan fox, doutzen kroes etc zijn te lelijk voor zo'n aantrekkelijke man.
Dus dan maar seks.
Als jij haar lelijk vindt, hoe knap moet jij dan wel niet zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:45 schreef sanasoufi het volgende:
Trouwens voor alle rare mensen die fan zijn geworden en mij pm's sturen hier is een fansite van dat lelijke mens:
http://katrinakaifonline.net/
Dezelfde gespeelde achterlijkheid inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dit Oostblokker is, qua posts is ze even verschrikkelijk.
Ik denk het niet. Kijk hier even: nicolesoufiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dit Oostblokker is, qua posts is ze even verschrikkelijk.
vind haar op een jongen lijken....zij is pas mooi:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij haar lelijk vindt, hoe knap moet jij dan wel niet zijn?
Zoveel knapper vind ik haar niet, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vind haar op een jongen lijken....zij is pas mooi:
nee???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoveel knapper vind ik haar niet, moet ik zeggen.
REAGEER EENS OP MN DM!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef sanasoufi het volgende:
Voor de liefhebbers stuur me een pm/dm whatever als je meer foto's van lekkere kathem wilt! Ik ga nu opruimen en twix ijs halen!
Die interviewer is 10x lekkerder.quote:
Ja, in libanon. Probleem hij was superverlegen enquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
heb je eigenlijk ooit gepraat met die vent?
inhoud DM:quote:
die bedoelde ik! nog meer van haar zien of haar engels horen praten???quote:
En hij liet merken dat hij je leuk vond?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, in libanon. Probleem hij was superverlegen enzijn vliegtuig
kwam!
Ben je nog wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik wilde weten wat het originele account is van deze trollkloon
Nee, hij weigert terug te dm'en. Bang dat ie door de mand valt denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben je nog wat wijzer geworden?
Zelf denk ik dat ik het vorige account heb gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, hij weigert terug te dm'en. Bang dat ie door de mand valt denk ik.
Dat is ook een kloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat ik het vorige account heb gevonden.
Dat kan ik me niet voorstellen, dat naaktslaaptopic staat me nog goed bij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Blijkbaar val je op ranzige apen, ach ja ieder zn eigen smaak. Waarschijnlijk ruik jij ook niet helemaal fris tussen de benen.
Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:52 schreef sanasoufi het volgende:
Mooiste leukste aantrekkelijkste intelligentste liefste schattigste man die er bestaat! En ik moet en zal al was het maar 1 nacht in zijn bed terecht komen:
En waar kan je dat tegenkomen? Gewoon in Parijs rue 5:
[ afbeelding ]
Als ik die meid was had ik het niet bij een foto gelaten....we waren ondertussen al getrouwd. HIJ IS ZOOOOOO MOOI!!!!
En terwijl jullie en ik onze leven verspillen achter fok en wachtend op inschrijfbewijzen en loerend naar zilvervisjes zit de man te genieten met zijn lelijke zoon en mooie schoondochter in Dubai:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zooooooooooooooooooooooo mooi!!! Ik kan geen genoeg van hem krijgen!!!! Ben nog nooit iemand tegengekomen die zelfs maar een beetje op hem lijkt. Ben verliefd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |