Als jij haar lelijk vindt, hoe knap moet jij dan wel niet zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:45 schreef sanasoufi het volgende:
Trouwens voor alle rare mensen die fan zijn geworden en mij pm's sturen hier is een fansite van dat lelijke mens:
http://katrinakaifonline.net/
Dezelfde gespeelde achterlijkheid inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dit Oostblokker is, qua posts is ze even verschrikkelijk.
Ik denk het niet. Kijk hier even: nicolesoufiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dit Oostblokker is, qua posts is ze even verschrikkelijk.
vind haar op een jongen lijken....zij is pas mooi:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij haar lelijk vindt, hoe knap moet jij dan wel niet zijn?
Zoveel knapper vind ik haar niet, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vind haar op een jongen lijken....zij is pas mooi:
nee???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoveel knapper vind ik haar niet, moet ik zeggen.
REAGEER EENS OP MN DM!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef sanasoufi het volgende:
Voor de liefhebbers stuur me een pm/dm whatever als je meer foto's van lekkere kathem wilt! Ik ga nu opruimen en twix ijs halen!
Die interviewer is 10x lekkerder.quote:
Ja, in libanon. Probleem hij was superverlegen enquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
heb je eigenlijk ooit gepraat met die vent?
inhoud DM:quote:
die bedoelde ik! nog meer van haar zien of haar engels horen praten???quote:
En hij liet merken dat hij je leuk vond?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, in libanon. Probleem hij was superverlegen enzijn vliegtuig
kwam!
Ben je nog wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik wilde weten wat het originele account is van deze trollkloon
Nee, hij weigert terug te dm'en. Bang dat ie door de mand valt denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben je nog wat wijzer geworden?
Zelf denk ik dat ik het vorige account heb gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, hij weigert terug te dm'en. Bang dat ie door de mand valt denk ik.
Dat is ook een kloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat ik het vorige account heb gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |