heb je zijn neus? heb je een beetje grijs haar? wat is je leeftijd? ik wil alleen 50 plussers....ik hoef geen jong baby van 30 voor wie ik mag gaan staan koken etc.....jonge mannen zijn zoooo triest het is de bedoeling dat je SAMEN een leven met ze opbouwtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:27 schreef 2dope het volgende:
Ik lijk op hem, alleen iets dikkere armen.
PM me een foto en ik zal kijken of ik interesse heb.
Ik schreeuw altijd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:27 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee! mijn schatje zingt altijd over seks....waarschijnlijk zal hij ook tijdens de seks zingen...de lieve schat
zou wel willen maar ik gebruik eigenlijk facebook niet...heb een telefoon voor de echte sociale contacten. Heb wel een facebook account maar die is fake en bedoelt om kinderen van beroemdheden en zussen/broers van beroemdheden toe te voegen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik schreeuw altijd.
Nouja, altijd.
Soms zijn er mensen bij en die mogen het niet horen.
Grappig hé? Al die verhaaltjes hihihihihi zullen we matties worden op Feesboek?
wie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef sanasoufi het volgende:
met beroemdheden bedoel ik dus mijn schatje en bijvoorbeeld mensen als katrina kaif
Ow geeft niet ik heb ook geen faceboek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
zou wel willen maar ik gebruik eigenlijk facebook niet...heb een telefoon voor de echte sociale contacten. Heb wel een facebook account maar die is fake en bedoelt om kinderen van beroemdheden en zussen/broers van beroemdheden toe te voegen...
met beroemdheden bedoel ik dus mijn schatje en bijvoorbeeld mensen als katrina kaif
Da's geen beroemdheidquote:
nee??? beroemder dan haar kan helaas niet (het gaat me niet om haar, maar om haar vriend en ik heb haar zusjes op facebook toegevoegd om erachter te komen of de relatie kapot is)quote:
Beroemder kan niet? Mên, zelfs Rinus is bij meer mensen bekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nee??? beroemder dan haar kan helaas niet (het gaat me niet om haar, maar om haar vriend en ik heb haar zusjes op facebook toegevoegd om erachter te komen of de relatie kapot is)
oke maar dan weet je dus wel dat ze beroemd is???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Even lekker meetrollen met deze troll.![]()
Wel een goede troll, dat moet ik je nageven
Neequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
oke maar dan weet je dus wel dat ze beroemd is???
mag! hoezo trouwens verkracht? ik zou hem nooit iets weigeren net zoals miljarden andere vrouwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoop dat die vent je keihard verkracht.
Sorry voor de eventuele mensen die ooit verkracht zijn
Niemand kent 'mquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mag! hoezo trouwens verkracht? ik zou hem nooit iets weigeren net zoals miljarden andere vrouwen.
Stuur hem dit topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:32 schreef sanasoufi het volgende:
dankzij facebook weet ik dat de schat op dit moment in dubai is
Wat wil je nou? Hij zelf, zijn geld, of sex?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mag! hoezo trouwens verkracht? ik zou hem nooit iets weigeren net zoals miljarden andere vrouwen.
Wtf heeft gymen er nou weer mee te makenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nope helaas niet....alhoewel toen ik 14/15 was moest ik gymen op die rot middelbare school....en ik vond dat zoooo vreselijk! Elke keer wanneer we gingen voetballen/volleyballen was ik bang dat die bal tegen me aan zou komen. Nog erger is trouwens dat toen ik 14/15 was me van het bestaan van deze prachtige heerlijke man nog niet op de hoogte was.
De ultieme onbereikbare droom is: Met hem trouwen en 3 dochters van hem. Dat gaat niet gebeuren, want zelfs vrouwen als megan fox, doutzen kroes etc zijn te lelijk voor zo'n aantrekkelijke man.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat wil je nou? Hij zelf, zijn geld, of sex?
Wanneer ga je nou bekend maken wat je originele account is?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
De ultieme onbereikbare droom is: Met hem trouwen en 3 dochters van hem. Dat gaat niet gebeuren, want zelfs vrouwen als megan fox, doutzen kroes etc zijn te lelijk voor zo'n aantrekkelijke man.
Dus dan maar seks.
Psss: Het originele account:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou bekend maken wat je originele account is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter ga jij eerst een relatie aan met een dildo of iets dergelijksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:44 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
De ultieme onbereikbare droom is: Met hem trouwen en 3 dochters van hem. Dat gaat niet gebeuren, want zelfs vrouwen als megan fox, doutzen kroes etc zijn te lelijk voor zo'n aantrekkelijke man.
Dus dan maar seks.
Als jij haar lelijk vindt, hoe knap moet jij dan wel niet zijn?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:45 schreef sanasoufi het volgende:
Trouwens voor alle rare mensen die fan zijn geworden en mij pm's sturen hier is een fansite van dat lelijke mens:
http://katrinakaifonline.net/
Dezelfde gespeelde achterlijkheid inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dit Oostblokker is, qua posts is ze even verschrikkelijk.
Ik denk het niet. Kijk hier even: nicolesoufiquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat dit Oostblokker is, qua posts is ze even verschrikkelijk.
vind haar op een jongen lijken....zij is pas mooi:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij haar lelijk vindt, hoe knap moet jij dan wel niet zijn?
Zoveel knapper vind ik haar niet, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
vind haar op een jongen lijken....zij is pas mooi:
nee???quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoveel knapper vind ik haar niet, moet ik zeggen.
REAGEER EENS OP MN DM!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef sanasoufi het volgende:
Voor de liefhebbers stuur me een pm/dm whatever als je meer foto's van lekkere kathem wilt! Ik ga nu opruimen en twix ijs halen!
Die interviewer is 10x lekkerder.quote:
Ja, in libanon. Probleem hij was superverlegen enquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
heb je eigenlijk ooit gepraat met die vent?
inhoud DM:quote:
die bedoelde ik! nog meer van haar zien of haar engels horen praten???quote:
En hij liet merken dat hij je leuk vond?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, in libanon. Probleem hij was superverlegen enzijn vliegtuig
kwam!
Ben je nog wat wijzer geworden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik wilde weten wat het originele account is van deze trollkloon
Nee, hij weigert terug te dm'en. Bang dat ie door de mand valt denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ben je nog wat wijzer geworden?
Zelf denk ik dat ik het vorige account heb gevonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, hij weigert terug te dm'en. Bang dat ie door de mand valt denk ik.
Dat is ook een kloonquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zelf denk ik dat ik het vorige account heb gevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |