Ben jij 24?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij is 54 (oke wordt in september)!!!! En ik ben 24!!!
nope helaas niet....alhoewel toen ik 14/15 was moest ik gymen op die rot middelbare school....en ik vond dat zoooo vreselijk! Elke keer wanneer we gingen voetballen/volleyballen was ik bang dat die bal tegen me aan zou komen. Nog erger is trouwens dat toen ik 14/15 was me van het bestaan van deze prachtige heerlijke man nog niet op de hoogte was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ben jij 24?Ik dacht al die tijd dat je 14/15 was
Hij is irakees! Die staan bekend om hun indrukwekkende neuzen. Trouwens voor degenen die me niet geloven mijn forumnaam en oude forum naam hebben met hem te maken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:03 schreef smegmanus het volgende:
Wat een neus man, het zou wel een jood zijn.
Lucht is immers gratis
Wat een leuke dagboekverhalen heb jij toch!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:07 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
nope helaas niet....alhoewel toen ik 14/15 was moest ik gymen op die rot middelbare school....en ik vond dat zoooo vreselijk! Elke keer wanneer we gingen voetballen/volleyballen was ik bang dat die bal tegen me aan zou komen. Nog erger is trouwens dat toen ik 14/15 was me van het bestaan van deze prachtige heerlijke man nog niet op de hoogte was.
100% kaal gelaserd speciaal voor die schat! Je zal hem maar tegenkomen in Amsterdam ofzo en het lukt je maar eens om hem dronken te voeren en in een hotel of auto te krijgen en zwanger te raken en levenslang al was het maar via alimentatie aan hem verbonden te zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een leuke dagboekverhalen heb jij toch!
Vertel ons meer! Vertel ons meer!
Heb je 'm kaal? Streepje of een volle akker?
Snickers of Mars?
Vertel het ons!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
100% kaal gelaserd speciaal voor die schat! Je zal hem maar tegenkomen in Amsterdam ofzo en het lukt je maar eens om hem dronken te voeren en in een hotel of auto te krijgen en zwanger te raken en levenslang al was het maar via alimentatie aan hem verbonden te zijn.
Mars bleh snickers.
dus???? dan heb je hem tenminste gehad!!!! het is een bijzonder aantrekkelijke man! en 5 minuten met hem is al voldoende voor mequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan neukt hij je, werpt je 50 euro toe en gaat gewoon weg.
Wat zul jij een triest leven hebben dat je genoegen neemt met 5 minuten sexquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus???? dan heb je hem tenminste gehad!!!! het is een bijzonder aantrekkelijke man! en 5 minuten met hem is al voldoende voor me
Maar dan blijf je natuurlijk altijd een hoer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
dus???? dan heb je hem tenminste gehad!!!! het is een bijzonder aantrekkelijke man! en 5 minuten met hem is al voldoende voor me
Die zwerver in Amsterdamquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:17 schreef sanasoufi het volgende:
Is er hier trouwens iemand die op hem lijkt???
normaal niet nee, maar met hem is alles voldoende. Zo'n mooie man komen we niet zomaar ergens tegen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zul jij een triest leven hebben dat je genoegen neemt met 5 minuten sex
Hoezo??? Ik wil alleen maar hem! Geloof me ik kan gewoon niet op iemand anders verliefd worden, want deze man blijft altijd mooier dan een andere persoon...hij is zoooo romantisch...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:18 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Maar dan blijf je natuurlijk altijd een hoer.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij helpt de armen juist:
[ afbeelding ]
Bukken, ontvangen en vervolgens iemand z'n lading vol in je bakkes nemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo??? Ik wil alleen maar hem! Geloof me ik kan gewoon niet op iemand anders verliefd worden, want deze man blijft altijd mooier dan een andere persoon...hij is zoooo romantisch...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe staat het met je inschrijfbewijzen?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bukken, ontvangen en vervolgens iemand z'n lading vol in je bakkes nemen.
Dat is pas romantisch.
Jij weet er ook helemaal niets van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |